Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
5 Setembre de 2008, 20:32:07
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Menorca (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  SMC explicacións sobre problemes de les estacións XMET
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: SMC explicacións sobre problemes de les estacións XMET  (Llegit 819 vegades)
MeteoBlanes
Cumulus Congestus
*
Connectat Connectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1810

Covecció blanenca (05/08/2006)

Re: SMC explicacións sobre problemes de les estacións XMET
« Resposta #10 en: 29 Novembre de 2005, 22:04:31 »

Maleits gamberros...
En línia

Blanes
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 22069

Nova Zodiac

« Resposta #11 en: 29 Novembre de 2005, 22:20:48 »

Genial, es gasten la milionada que costa una estació i la posen en una ubicació que saben que no és correcta i apa, anar tirant...Colla d'aficionats, segur que aquí al fòrum sóm una pila els que fem les coses millor que ells, i gratis

Gerard, pregunta-li què passa amb les mínimes de Girona i les màximes de Roses Tongue Tongue Tongue

En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6577

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #12 en: 29 Novembre de 2005, 22:28:21 »

N'estic del tot segur que a més d'un aficionat cediría amb gust part del  seu terreny (firmant els papers que calguin i sense fotre ningú a ningú) per a "gestionar" una d'aquestes estacions, mimant-la, cuidant-la i tenir cura d'ella, a més amb la certesa de que estaría permanentment en línia o en el cas de problemes l'avís seria molt més rapid així com la sol-lució.
Si no es complís aquestes premises se li retiraría l'estació.
D'aquesta manera es podrien trobar molt millors ubicacions i serveis de cara al públic que ara per ara no sé pas si certes institucions poden assumir.
Tal com subministrament electric, línia telefonica (qui no té adsl avui en dia ?? 4 gats)...

La de cambrils per exemple n'hi ha una de l'XMET, encara que rutlla perfectament en altres casos malhauradament no es així.
Per exemple jo tinc 1.800 m2 de terreny a les afores del poble, ben vallat i vivint allí mateix, disponible per si en volguessin col-locar una, tal com tinc la meva estació personal.. així ho vaig fer saber el seu día a la persona que corresponía i la resposta ja us la podeu imaginar.
Al mateix gestionar la meva, posar-ne un altra hem portaría la mateixa feina, i com jo crec que molts de nosaltres.

Els terrenys públics com bé diu el senyor antonio, no sempre estan en la millor ubicació, pero si busquem segur que trobem algun aficionat per la zona amb ganes.

Es el meu parè, crec que ens tenen poc en compte als aficionats per a col-laborar amb ells, en el contexte que he esmentat, en altres coses chapeau.  Wink

el problema es que la tindrias allí d´aparador, o sigui, no pots ni tocar res.... nomes avisar si passa quelcom.... com a màxim et deixaran la clau de la garita..... perquè quan et truquin "sisplau, em podria fer el favor de mirar....".... ni pots calibrar-la , ja que les eines oficials de calibració les te el payu que es dedica a aquesta feina....

bé.... continuo pensant les estacions estan faltes de credivilitat..... i aprofito per tambè criticar les Xanic.... aquestes pla deuen valer calers ....  Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #13 en: 29 Novembre de 2005, 22:31:52 »

De totes formes, aquestes estacions, l´únic que falla potser es la pluviometria no???... lo altre deu anar força bé, sempre i quan no la posin al costat de un mur....
En línia

Since 1909
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 12845

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD

« Resposta #14 en: 29 Novembre de 2005, 22:42:32 »

De totes formes, aquestes estacions, l´únic que falla potser es la pluviometria no???... lo altre deu anar força bé, sempre i quan no la posin al costat de un mur....
D'anar van bé, son de bona qualitat, ara bé si a un mercedes esportiu el fots per camí de muntanya malament rai, l'ubicació es providencial per a que marqui bé.

Fins i tot et dic que prefereixo una Davis o similar (per molt que no sigui oficialitzada) ben ubicada, instal-lada i mantinguda que una gran automatica de marca mal refotuda i mantinguda amb el cul.

Només cal fotre una ullada a meteoclimatic, molta gent anem amb una espardenya i un recalç comparat amb la quantitat d'aparells superprofessionals amb que compten els medis oficials, i collons que rapids anem retocant els fallos, 100 ulls ens vigilen.

Doneu-m'hos un mercedes i veureu els resultats. Grin

Yeeep espero que ningú se m'emprenyi, pero crec que entre tots es poden millorar les coses, es per un bé  comú.
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #15 en: 29 Novembre de 2005, 22:45:15 »

D'anar van bé, son de bona qualitat, ara bé si a un mercedes esportiu el fots per camí de muntanya malament rai, l'ubicació es providencial per a que marqui bé.

Fins i tot et dic que prefereixo una Davis o similar (per molt que no sigui oficialitzada) ben ubicada, instal-lada i mantinguda que una gran automatica de marca mal refotuda i mantinguda amb el cul.

Només cal fotre una ullada a meteoclimatic, molta gent anem amb una espardenya i un recalç comparat amb la quantitat d'aparells superprofessionals amb que compten els medis oficials, i collons que rapids anem retocant els fallos, 100 ulls ens vigilen.

la llàstima que Meteoclimatic no sigui tant mediatic com meteocat.... si no , otro gallo cantaria...  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
En línia

Since 1909
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada
*
Connectat Connectat

Missatges: 18602

Un xic de Tramuntana

« Resposta #16 en: 29 Novembre de 2005, 22:50:01 »

Genial, es gasten la milionada que costa una estació i la posen en una ubicació que saben que no és correcta i apa, anar tirant...Colla d'aficionats, segur que aquí al fòrum sóm una pila els que fem les coses millor que ells, i gratis

Gerard, pregunta-li què passa amb les mínimes de Girona i les màximes de Roses Tongue Tongue Tongue

En línia

SANT REBUF (en plena forma)

http://meteosantandreu.blogspot.com/ (Blog)
http://picasaweb.google.com/llevantada (àlbum fotos)

La Màgia de l'Esbotzada, esperit Lassús 1960/2006

Sempre tornaré                                         
a la nostra platja
les ones no em deixen mu mare
allunyar-me'n massa
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #17 en: 29 Novembre de 2005, 22:51:59 »

la llàstima que Meteoclimatic no sigui tant mediatic com meteocat.... si no , otro gallo cantaria...  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Tampoc es preten això ni de bon tròs, però si demostrar que amb ganes es poden millorar i fer moltes coses, allí queda reflectit dia a dia... si volguessin s'en podrien "aprofitar" sanament del nostre temps, voluntat i ganes.
En línia

Cambrils (Tarragona)
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6820

« Resposta #18 en: 29 Novembre de 2005, 23:48:58 »

Les automàtiques no van malament, ja siguin Oregon, Davis, etc... Jo tinc la Oregon amb el sensor ficat dins una gabia en condicions, amb els termòmetres de máxima i mínima oficials i avui per avui la claven  Wink

Es cert que de vegades he tingut diferencies de 0,4ºC però no es gaire, el que sí es important es tenir les coses en condicions, no pots tenir els sensors en cualsevol recò per molt que no doni el sol, s'ha de ficar dins la gabia.

El problema d'algunes estacions es que no estàn ben ubicades i això no hauria de ser així, crec que seria millor no tenir-les, que tenir-les en aquestes condicions.
En línia
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #19 en: 30 Novembre de 2005, 15:39:56 »

Les automàtiques no van malament, ja siguin Oregon, Davis, etc... Jo tinc la Oregon amb el sensor ficat dins una gabia en condicions, amb els termòmetres de máxima i mínima oficials i avui per avui la claven  Wink

Es cert que de vegades he tingut diferencies de 0,4ºC però no es gaire, el que sí es important es tenir les coses en condicions, no pots tenir els sensors en cualsevol recò per molt que no doni el sol, s'ha de ficar dins la gabia.

El problema d'algunes estacions es que no estàn ben ubicades i això no hauria de ser així, crec que seria millor no tenir-les, que tenir-les en aquestes condicions.
Sí senyor  Wink
En línia

Cambrils (Tarragona)
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Pàgines: 1 [2] 3 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió