Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Chasing tornados by "sexi team" (Llegit 2449 vegades)
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34828

|

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30843
|
Va vinga.....ja que el Jordi no la posa.........
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
ueeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! si sin tornados ya nos lo pasamos bien imaginate con  Sigo soltera y sin compromiso, ningún romance a la vista por el momento  En madrid tenemos unos cuantos solteros, asi que tu pide que yo lio la cosa, Elessar tiene curro bien pagado (segun sus jefes  ) y esta soltero...  juassss, tu pon sus nóminas y yo ya te iré diciendo
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34828

|
Molt guapa Sinner !!

L'honor era per tú !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
ueeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! si sin tornados ya nos lo pasamos bien imaginate con  Sigo soltera y sin compromiso, ningún romance a la vista por el momento  En madrid tenemos unos cuantos solteros, asi que tu pide que yo lio la cosa, Elessar tiene curro bien pagado (segun sus jefes  ) y esta soltero...  juassss, tu pon sus nóminas y yo ya te iré diciendo  Si por algo pasare de las mujeres...sois todas igual de interesadas!!!  hay que tener visión de futuro, hombre 
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|