Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Perque passa aixo? (Llegit 1208 vegades)
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7132

Tardor 08, ja es aquí!
|
bueno toodo sigue igual, lo e probado en otro ordenador que tengo que esta formateado de aze poco i sucede lo mismo.. tambien e llamado a tele 2 me an dado el DNS lo e puesto i todo sigue igual, i tambien lo he desinstalado i lo vuelto a instalar i nada
estoi indignado nois
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3169

Per molts anys TV3
|
hola bon dia tots!! des de abans d'ahir mes o menys, el weatherlink es queda com atascat i no em puja dades  El tanco i em surt la finestreta aquella de finalizar aora, yo clico finalizar ahora i el torno a encendre i tot be... i al cap d'una estona cuant el wl li toca puja dades es queda com en blanc i pillat  si algu l'hi a passat i es tan amable de ayudarme l'hi estare molt agrait  saluts  Si no vols tenir problemes, tindries que tenir la maquina dedicada solament a la web, estació o servidor, com menys programes millor. Els tres primers mesos tenia la maquina compartida amb altres aplicacions i tot eren problemes, vaig formatejar, instal·lar el servidor, la web, la webcam i l’estació i des de llavors... com una seda
En aquest moment la maquina meva, porta 60 dies sense reiniciciarse i funciona sense cap problema (la ultima vegada, la vaig parar per instal·lar actualitzacions de windows, i llavors portava ja 85 dies online.
Current Time: Sunday, 17-Sep-2006 12:18:37 Hora de verano romance Restart Time: Tuesday, 18-Jul-2006 14:34:38 Hora de verano romance Server uptime: 60 days 21 hours 43 minutes 58 seconds Total accesses: 437380 - Total Traffic: 2.3 GB
Creu me, com menys coses millor...
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Tardor 08, ja es aquí!
|
hola bon dia tots!! des de abans d'ahir mes o menys, el weatherlink es queda com atascat i no em puja dades  El tanco i em surt la finestreta aquella de finalizar aora, yo clico finalizar ahora i el torno a encendre i tot be... i al cap d'una estona cuant el wl li toca puja dades es queda com en blanc i pillat  si algu l'hi a passat i es tan amable de ayudarme l'hi estare molt agrait  saluts  Si no vols tenir problemes, tindries que tenir la maquina dedicada solament a la web, estació o servidor, com menys programes millor. Els tres primers mesos tenia la maquina compartida amb altres aplicacions i tot eren problemes, vaig formatejar, instal·lar el servidor, la web, la webcam i l’estació i des de llavors... com una seda En aquest moment la maquina meva, porta 60 dies sense reiniciciarse i funciona sense cap problema (la ultima vegada, la vaig parar per instal·lar actualitzacions de windows, i llavors portava ja 85 dies online. Current Time: Sunday, 17-Sep-2006 12:18:37 Hora de verano romance Restart Time: Tuesday, 18-Jul-2006 14:34:38 Hora de verano romance Server uptime: 60 days 21 hours 43 minutes 58 seconds Total accesses: 437380 - Total Traffic: 2.3 GB Creu me, com menys coses millor... BUENO YO TINC UN ALTRE MAQUINA, PERO CLAR TINC UN PROBLEMA I ES QUE YO NOMES TINC UN MODEM I PER CONECTAR L'ALTRE MAQUINA A INTERNET NECESITARIA UN ALTRE MODEM I UN ROUTER NO? PERO BUENO AIXO DEL WEATHERLINK MAI M'AVIA PASAT I NOMES PASA CUANT EL PROGRAMA PUJA DADES A LA WEB, I PASA A LA TERCERA O AVEGADES A LA PRIMERA PUJADA DE DADES... 
SALUTS I GRACIES
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3169

Per molts anys TV3
|
hola bon dia tots!! des de abans d'ahir mes o menys, el weatherlink es queda com atascat i no em puja dades  El tanco i em surt la finestreta aquella de finalizar aora, yo clico finalizar ahora i el torno a encendre i tot be... i al cap d'una estona cuant el wl li toca puja dades es queda com en blanc i pillat  si algu l'hi a passat i es tan amable de ayudarme l'hi estare molt agrait  saluts  Si no vols tenir problemes, tindries que tenir la maquina dedicada solament a la web, estació o servidor, com menys programes millor. Els tres primers mesos tenia la maquina compartida amb altres aplicacions i tot eren problemes, vaig formatejar, instal·lar el servidor, la web, la webcam i l’estació i des de llavors... com una seda En aquest moment la maquina meva, porta 60 dies sense reiniciciarse i funciona sense cap problema (la ultima vegada, la vaig parar per instal·lar actualitzacions de windows, i llavors portava ja 85 dies online. Current Time: Sunday, 17-Sep-2006 12:18:37 Hora de verano romance Restart Time: Tuesday, 18-Jul-2006 14:34:38 Hora de verano romance Server uptime: 60 days 21 hours 43 minutes 58 seconds Total accesses: 437380 - Total Traffic: 2.3 GB Creu me, com menys coses millor... BUENO YO TINC UN ALTRE MAQUINA, PERO CLAR TINC UN PROBLEMA I ES QUE YO NOMES TINC UN MODEM I PER CONECTAR L'ALTRE MAQUINA A INTERNET NECESITARIA UN ALTRE MODEM I UN ROUTER NO? PERO BUENO AIXO DEL WEATHERLINK MAI M'AVIA PASAT I NOMES PASA CUANT EL PROGRAMA PUJA DADES A LA WEB, I PASA A LA TERCERA O AVEGADES A LA PRIMERA PUJADA DE DADES...  SALUTS I GRACIES  Esta clar que necesites un router...
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Tardor 08, ja es aquí!
|
nose perque pero penso que el problema esta en els servidors a els quals estic allotjat... No pot ser que he probat en dos ordinadors el programa, i nomes es quedi encallat a la hora de pujar dades. Tambe he obert el cute ftp i li costa molt d'arrencar 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|