|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13007

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Y te recuerdo las 2 veces que le he limpiado el ordenata de mierda instalada ??
Aunque había tanta y tanto embrollo que de poco sirvió
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1295

|
Amb les connexions FTP passa sovint que si es penjen es queda l'ordinador bloquejat. Un problema semblant va passar no fa gaire als servidors de wunderground i van deixar mig món amb màquines bloquejades. Mira que no estiguis pujant res a wunderground perquè altrament aquest podria ser el problema.
Per altra banda he sentit dir que hi han clients de FTP que són segurs i que poden forçar desconnexions quan un servidor FTP es bloqueja, però no et sabria dir quins són, ja que jo no treballo amb FTP i no en tinc cap experiència (és a dir, experiències molt velles i dolentes). Si es pogués funcionar amb SCP3...
No crec que sigui cap problema de sistema operatiu ni virus ni de neteja de la màquina, els símptomes que expliques de connexió són més que clars, jo buscaria per aquí.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
jvinolas
Estrat

Desconnectat
Missatges: 13
|
Doncs a mi també em passa. De tant en tant, i sense motius concrets, el weatherlink es queda penjat a l'hora de fer el ftp. Ja he provat de tot, de netejar l'ordinador, treure programes, etc. No sé què fer. Quin antivirus tens? Jo tinc (tenia) el Panda. Estic sospitant d'aquest antivirus que no deixa fer tranquil.lament els ftp. He desinstal.lat el Panda, he posat un de gratuït (el AVG) i porto dos dies que no es penja.
Josep Ma
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7132

Tardor 08, ja es aquí!
|
dons yo no se que fer, yo tinc el mcafee i mai m'ha donat cap problema.. no se que fer, he probat de tot i res de res
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
jvinolas
Estrat

Desconnectat
|
Una altra idea... El Panda i el Mcafe suposo que també, tenen tallafocs incorporat. Al desinstal.lar el Panda i instal.lar el AVG he de fer servir el tallafocs de Windows. En aquest tallafocs he de donar "llibertat" d'actuació al Weatherlink. No serà problema del tallafocs (firewall)?? A veure si algú que entengui d'aquest tema diu si pot tenir alguna cosa a veure.
Josep Ma
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13007

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Tens desactivat el "firewall" del mierdows ?? el que porta de sèrie amb el Serv.pack 2... si no es fot d'osties amb el mcafee o panda, o el que sigui.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
jvinolas
Estrat

Desconnectat
|
Estic dient que quan tenia el Panda tenia activat només el firewall de Panda. Ara no tinc el Panda i tinc només el firewall de windows. Com que ara sembla que el weatherlink va millor i no es penja al fer el ftp com abans, la meva pregunta és si aquest firewall de panda (o de mcafee de meteocerdanyola) poden tenir a veure amb el problema que es tracta.
josep ma
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|