Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Estic preocupat amb les minimes (Llegit 510 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21937

Nova Zodiac
|
Tampoc vull aixecar la llebre, pero aquets darrers dies Davis vs Oregon..... alguna cosa no acaba de cuadrar a les minimes :
Dia 15 Oregon 13.3ºC Davis 18.5ºC
Dia 16 Oregon 13.0ºC Davis 16.2ºC
Dia 17 Oregon 15.5ºC Davis 19.4ºC
Dia 18 Oregon 15.8ºC Davis 18.8ºC
Diferencies, la Davis esta uns 15 metres mes enlairada que la Oregon, pero hem fa mala espina diferencies en un parametre que sempre anava força lligat ......
Algu sap que pot passar??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5218

Informàtic desaprofitat
|
Noi, no en tinc pas ni idea. 
Ja fa dies que m'adono que tens les mínimes força més altes que les meves, jo em pensava que al estar aprop del Ter, no tinguessis una mena d'inversió tèrmica.
Però amb el que dius de l'Oregon.... Osti no ho se!! Però raro, raro, raro .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3305
|
Jo les veig quasinormals dient-me que tens la Oregon baix... i la Davis 15 mts! dalt!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Pues tiene pinta de ser normal.... y las máximas...?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2226

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Jo també crec que és una combinació de l'alçada on la tens amb el fet que estigui al casc urbà. Jo ja t'havia comentat algun cop que les meves mínimes són força més baixes que les teves. Jo la tinc a 1,5 metres del terra i a les afores, amb herva i prop del Fluvià. L'únic que et puc dir, és que comparant amb les meves dades semblen més correctes les de l'oregon: dia 15: 14,7ºC dia 16:12,8ºC dia 17:14,5ºC dia 18:15,0ºC
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6779
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Jaume, jo també he notat que tens unes temperatures molt altes, els últims dies, tant màximes com mínimes. Diria que les correctes són les de l´Oregon, perquè els últims dies tampoc fa tanta calor per tenir 19º de mínima, fa fresca al matí, avui diria que hauries de tenir 16º, jo he tingut 15.5º. Clar que també podria ser illa de calor urbana, però Verges tampoc és Salt ni Girona.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21937

Nova Zodiac