Autor
|
Tema: Software multicaptura webcam (Llegit 2439 vegades)
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1294

|
Estic desmuntant la casa perquè han de venir paletes, per això em connecto de tant en tant només amb un portàtil i no estic gaire al cas.
La cosa és senzilla. De moment l'únic que has de fer és dir-me si tens Windows o algun altre sistema. Si és windows, engega el perl.exe descarregat i digue-li que ho posi a C:\
Després caldria saber algunes coses més:
la màquina que tens, és igualment el servidor web, o el web el tens en un altre lloc?
Si tens el web en un altre lloc, quin programa fas servir per a pujar les dades de l'estació?
Les càmeres IP, actualment què fan? Pugen la imatge a algun lloc, o tens algun programa que ho fa de manera centralitzada? En aquest cas, com es poden veure les imatges, anant a una IP concreta?
Perdona tantes preguntes, però és que no tinc ni idea de com ho tens muntat. I segur que en vindran més encara, però ja ho anirem fent!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteo_rodadater
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 261

|
Si tens raó,podem anar a poc a poc.Aquest topic el segueix bastanta gent,interessa el tema. T`aniré donant les dades que em demanes. -Faig servir un windows Xp -la pàgina web la faig jo,i la penjo en un servidor a aquesta adreça http://www.svt.es -A l`hora de pujar les dades de l' estació a faig amb un weatherlink de la Davis,però en aquest cas en el servidor Telefònica. -La càmera ip té el seu propi programa i puja la imatge a l`adreça abans esmentada de svt.es. Casacota tú pregunta el que creguis necessari,si hi ha alguna cosa que cal que quedi reservada,ho fem per correu privat.A veure si aconseguim que això funcioni.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Vista la situació, deixa'm un temps per a fer una solució llista per a funcionar per a tothom. Ja l'estic fent, la provaré, i la penjaré ben aviat - si no fos el tràngol d'haver de buidar la casa precipitadament ja estaria...
Tens dues webcams oi?
I què prefereixes: una carpeta amb una imatge a intervals regulars que es guardi per sempre o un sistema rotatiu amb un nombre fixe d'imatges, esborrant tot que que ultrapassi la quantitat fixada?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Primer pas:
http://www.casacota.cat/teranyina?num=1159025635/0
Allí hi han instruccions, i un arxiu per a descarregar. Abans millor esborrar tot el que havia penjat anteriorment.
Això ja funciona amb les webcams de Roda de Ter, encara que de moment només en fa còpies localment.
Ara caldria aclarir si vols còpies que es guardin per sempre o de manera rotatòria. Mentrestant em dedico a traginar coses, i al vespre em dedicaré a veure si puc programar un FTP (no ho he fet mai, ja que ho tinc tot local i no ho necessito, no tinc pràctica ni experiència). Però de moment ja es podran anar guardant les imatges.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteo_rodadater
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

|
Ara ja he descarregat el programa.La carpeta Perl ja apareix al C/. Al vespre ho engegaré tot.Pero de moment i tal com em preguntaves,hauria de guardar les imatges de manera rotatòria,amb un limit d`imatges a escollir.Per exemple,si fa una captura cada deu minuts i a mí m`interessa poguer veure el temps que ha fet les darreres quatre hores.Serien en total 6 imatges cada hora de cada webcam,serien 48 imatges entre les dues webcams.Una vegada arribat aques limit que es vagin borrant les més antigues. A l`hora d`aparèixer a la pàgina web quedarien diferenciades o s `haurien de crear dues pàgines,una per a cada webcam? Això del texte pla tal com dius aquí editor de texte pla les línies 2 a 6 de l'arxiu arxiuwebcam.pl no se de que tracta.Perdona la meva ignorància. Això de més avall com es completa? getstore($webcam1, $arxiu1 . "_" . $avuim . "\.jpg"); getstore($webcam2, $arxiu2 . "_" . $avuim . "\.jpg");
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteo_rodadater
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

|
Ja l`he engegat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteo_rodadater
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

|
Quan engego arxiuwebcam.bat captura les imatges. He arribat fins aqui.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteo_rodadater
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

|
Això funciona bé.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Sí, no cal que facis res. La resta (pujar al servidor i imatges "reciclables") també funcionarà, he estat provant les funcions i totes rulen, però fins aquesta nit no m'hi podré dedicar. Ja veuràs com no hi haurà problema, però de moment, paciència que haig d'anar a fer el camàlic.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteo_rodadater
Cumulus Humilis