Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
11 Octubre de 2008, 21:23:14
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Webcamp amb ulleres de sol
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Webcamp amb ulleres de sol  (Llegit 826 vegades)
TempusFugit
Cumulus Mediocris
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 505

Més nuclears? No gràcies

Re: Webcamp amb ulleres de sol
« Resposta #10 en: 10 Agost de 2006, 16:40:05 »

Bé, he fet feina i ja ho tinc tot en ordre.

Al final per poder enviar les dades m'he conectat a un altre servidor i ara les imatges s'envien sense cap problema. També ja tinc el cable de 10 metres per poder penjar la camera a la teulada i he comprat un foco que anira de primera per protegir la camera.

L'únic que em falta és instalar-ho i ja estara a punt tot!

Merci pels consells casacota, com tingui la webcam en ple funcionament ja us ho fare saber
En línia

Mata (Pla de l'estany) 135 msnm               

TempusFugit
Cumulus Mediocris

Missatges: 505

Més nuclears? No gràcies

« Resposta #11 en: 11 Agost de 2006, 15:57:55 »

Informo que ja tinc la webcam en funcionament!!!!

Per ara esta en periode de proves, pero crec que ja es veu força be

Esta orientada cap a l'oest

En aquesta imatge es pot veure en primer terme el mata i les muntanyes de fons son: a mà esquerra la serra de camós, a mà dreta la serra de sant petllari. Al fons darrera la serra de camós es veu rocacorba

Habitualment és per aqui on venen les tempestes, o sigui que es podran seguir minut a minut

la pàgina on esta penjada la webcam és http://mata.meteoclimatic.com/mmeteomata.htm

[annex esborrat per l'administrador]
En línia

Mata (Pla de l'estany) 135 msnm               

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3169

Per molts anys TV3

« Resposta #12 en: 11 Agost de 2006, 20:22:52 »

Informo que ja tinc la webcam en funcionament!!!!

Per ara esta en periode de proves, pero crec que ja es veu força be

Esta orientada cap a l'oest

En aquesta imatge es pot veure en primer terme el mata i les muntanyes de fons son: a mà esquerra la serra de camós, a mà dreta la serra de sant petllari. Al fons darrera la serra de camós es veu rocacorba

Habitualment és per aqui on venen les tempestes, o sigui que es podran seguir minut a minut

la pàgina on esta penjada la webcam és http://mata.meteoclimatic.com/mmeteomata.htm

Felicitats per la webcam, es veu molt be!. Fa il-lusio ehh?, que la disfrutis!.  Cheesy
En línia

Ferran des de Granollers
El temps a la ciutat de Granollers

boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2400

« Resposta #13 en: 23 Setembre de 2006, 20:05:21 »

Ei, moltes gràcies casacota! es molt bona idea aixo del vidre varilux

Lo del cable usb de 25 m..., on has trobat un cable tan llarg??? perque tots els que he vist que venen, com a molt son de 5m

En vaig trobar de saldo en una botiga que tancava 3 de 15 metres, d'allargament USB, a la Pobla de Segur. Va arribar a funcionar amb tots tres i el de la càmera, però de manera inestable: si reiniciava l'ordinador ja no s'engegava. Segur que per algun lloc en trobes, i sinó amb dos o 3 de cimc metres, l'un rere l'altre, també ho pots fer.

Li he estat donant voltes a tot això perque tinc per aquí alguna càmara USB que potser podria penjar a la teulada.

M'he repassat les especificacions del USB i el retard màxim entre aparells és de 30 ns i això implica que el llarg màxim permés de cable, per operació fiable, estigui entre 5 i 10 m. (depenent de la qualitat i factor de velocitat del cable).

El que si està permés es posar fins a 4 hubs per el mig. Ho sigui, es podrien posar, per exemple 10 m. de cable, un hub USB, i 10 m. més. Sense passar del valor segur de 5 m. de cable es pot arribar als 25 m. amb 4 hubs per el mig. Això ho diuen les mateixes especificacions.

També hi han adaptadors USB-RJ45 (amb electrònica a dins) per connectar dispositius USB a 50, 100 o més metres fent servir cable de xarxa.

Clar, que tot això va tenint un cost addicional.

Bé, aquí està per si serveix per quelcom de profit.
En línia
casacota
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1294

« Resposta #14 en: 23 Setembre de 2006, 20:10:40 »

També depèn de la webcam, n'hi han que el driver ajusta automàticament (o manualment) l'ample de banda. No sé com funciona, però posant-ho al mínim he arribat en proves a 60 sense hub i cap problema. És qüestió de provar-ho en cada cas. De vegades ni amb mig metre funciona...
En línia

boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2400

« Resposta #15 en: 23 Setembre de 2006, 20:18:04 »

També depèn de la webcam, n'hi han que el driver ajusta automàticament (o manualment) l'ample de banda. No sé com funciona, però posant-ho al mínim he arribat en proves a 60 sense hub i cap problema. És qüestió de provar-ho en cada cas. De vegades ni amb mig metre funciona...

Pot ser. Desconec com va a nivell de xarxa l'USB, però si hi ha un retard màxim permés és que hi ha d'haver alguna mena de ping-pong entre dispositius en que hi compta el retard d'anar, el de tornar i el de l'electrònica associada. Aleshores el funcionament podria dependre tan dels cables i dispositius (retards) com dels controladors (tolerància als retards) 

En línia
Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió