Pàgines: 1 2 3 [4]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Dubtes vantage Pro 2. (Llegit 2142 vegades)
|
joal
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 3
|
Ei companys! Ja tinc la davis! Han trigat 7 dies justos. http://weatherstation.net/index.phpdavis vantage 2 + weatherlink + transport = 606 € a .l'apartat d'usuaris meteoclimatic hi ha fotos. ara a provar! Molt bones!!
Agrairia en responguessis algunes preguntetes que tinc,
Ja que estic interessat en realitzar una comanda d’una Davis, i no se si decidir-me per weatherstation.net o per scientificsales. En principi en fa més gràcia weatherstation.net ja que tenen la versió europea.
Per quina companyia et varen eviar la comanda, US Postal Service?? Que et varen cobrar per les despesses d’enviament? et varem cobrar taxes? as tingut cap problema en la gent de weatherstation.net?
La versió US de la DAVIS funciona correctament aquí? la gent que la té, heu tingut problemes? Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Tranquil
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1037

Tranquilitat i bons aliments.
|
fedex i postal expres versio europea 90 € ports 0 taxes (suposo q peq venia de finlandia) cap problema, tenvien el nº d'envio i pots seguirho per internè
la veritat es q estic molt content amb ells.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
joseute
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30

volando voy ... volando vengo
|
He estado mirando en ebay y en casi todos los sitios que venden barato aparece la siguiente leyenda:
*International Customers - Please note that Provantage cannot ship Davis Instrument's products to the following countries due to manufactuer's restrictions: Argentina, Australia, Chile, Finland, Germany, Italy, Japan, New Zealand, Peru, Portugal, South Africa, Spain, Sweden, and the United Kingdom. If you reside in a country that is not included in this list, please contact us for shipping charges before bidding on this item. *
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 3 [4]
|