Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Arquitectura bioclimàtica (Llegit 235 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6427
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
L´arquitectura bioclimàtica és l´arquitectura que té en compte el clima alhora de projectar una edificació, intenta estalviar energia, o sigui poca calefacció i refrigeració. Ara estic fent un estudi d´arquitectura bioclimàtica, a veure si puc fer un llibre, espero que algú me´l compri. Algú em pot aconsellar? Penseu que es fa arquitectura bioclimàtica en aquest país, apart d´alguna casa de pagès en el medi rural, vull dir els pisos a les ciutats estan ben aïllats.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6586

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
la meva casa es un puntet "Bioclimatica" , a mes de fer les habitacions a dalt , les varem fer a baix, aixì a dalt aprofitem tot el solet que entra tot el dia , i a on mes hores estem , a baix no hi toca gaire el sol, però no ens fa falta, només hi anem a dormir i amb edredon nòrdic tenim el tema fred força sol-lucionat....
buenu, només es un expemple ...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
Segur Jordi que sents més fred a baix que a dalt. A casa meva tinc 2º més a dalt que a baix. Clar com que toca més el sol a dalt, l´escalfor passa de la teulada a les habitacions a dalt, i a baix hi ha inversió tèrmica, queda l´aire més fred.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
Moltes gràcies wertyuiop.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|
|
|
|
|