Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: ¿Qué incrementa mes la sensació de fred? (Llegit 291 vegades)
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5053

Penyagolosa, Gegant de pedra.
|
O comente perque cuan vaig a Catí i el termómetre marca 4º ( per eixemple) i bufe el cerç, la sensació de fred que noto es baixisima i quan hem trobo a gent de Cati a Castelló i el termometre marca 10º, per la humitat diuen que tenen mes fred a castelló que a Catí.Com a que no sé que determina exactamen la sensació de fred, voldría que algú dels que sabeu me o aclarireu.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6815
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Ja vaig obrir un tópic fa 2 dies sobre això. En principi la majoria pensen que és el vent, i jo també penso que hi influeix. Si fa vent es nota més fred que si no en fa. Però també la humitat influeix, en un dia sec es nota menys fred que en un dia humit. Salutacions.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
MeteoTorre
el 1X2
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10826

Visc a BCN treballo a TGN i l'estacio a La Torre
|
Si no vaig equivocat la sensació de fred a l'hivern ve marcada pel vent i a l'estiu la temperatura de xafogor per la humitat , junt amb la temperatura que hi hagi es clar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
desferracavalls
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 110
|
Aixo tambe pasa al Baix Ebre, ve gent de l'interior amb temperatures mes baixes, i es pela de fred alguns dies essent aqui la temperatura, graus, mes alta
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9560
|
Jo creo que la sensació de fred es veu acrescuda tant pel contingut en humitat de l'ambient com per la velocitat del vent. Personalment suporto millor un fred sec que un fred humit. I quant a la calor, prefereixo una calor seca que uneixo humit (suporto molt millor els 39ºC a un 12% de HR, que 28 amb un 70%).
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30310

|
¿Qué incrementa mes la sensació de fred?
Les sensacións....... son molt personals, no crec que es puguin racionalitzar d'aquesta manera
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Abel
El feniquitador - (José Velez)
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1178

|
Es cert que les sensacions de fred i calor tenen variabilitat personal pero tambè es cert que hi ha coses bastant generals sempre fins a cert punt; crec que tant l´humitat com el vent i possen la "guinda".
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|