Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Comanda conjunta (Llegit 390 vegades)
|
Pèlag
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 818
|
Hola a tothom!
s'ha comentat per aquí algunes vegades que si es compren segons quins instruments a l'altre cantó de l'atlàntic hi ha unes substancioses rebaixes, malgrat que es pagui el transport i les taxes de duanes (encara que pel que es veu, d'això, si tens sort, te'n pots salvar).
Bé el cas és que com vaig comentar en un altre tòpic (http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,8553.0.html) tinc certa desviació a l'alça en les màximes que m'empipa una mica i vaig decidir posar-hi remei. Per aquí s'ha lloat sovint l'eficàcia de la Garita davis, concretament del 'Radiation Shield de Davis' i vaig pensar en adquirir-ne una. El tema està en què comprada aquí et pot sortir per uns 120€ i comprada allà, per uns 40€ + despeses.
He estat mirant i el tema sortiria a casa per uns $95, que crec que serien uns 75€. El cas és que si es fa una comanda de més d'una unitat baixen proporcionalment les despeses d'enviament i, en conseqüència, el preu de la garita. En el cas de demanar només dues unitats, ja estaríem parlant duns $75 per persona, uns 60€.
Aquestes xifres són sense tenir en compte possibles impostos de duanes (pel que he llegit, es pot calcular un 20% del total).
Algú s'animaria a fer una comanda conjunta?
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Sadurní d'Anoia (Alt Penedès)
|
|
|
lillet
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 745
RIBERA DE CARDOS 897 MSNM
|
Home doncs ja fa temps que anava darrera de la garita, pero al veure els preus hem vaig desanimar una mica, pero si surt per un preu mes raonable es posible que m'hi torni a animar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|