Autor
|
Tema: 211mm en 8-9 km (Llegit 1264 vegades)
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9695

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
ya te digo, yo los datos me los creo totalmente!! eh!!, ahora que la gran culpable de eso sea una montaña de 190 me hace dudar mucho, que lo mismo voy muy equivocado, pero en un principio dudo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19936

Un xic de Tramuntana
|
Tu ho has dit, jo tampoc m´ho crec ( sin ánimo de polémica ). A lo de Sants, em refereixo. Amb aquesta pluviometría mitjana durant el període 2000-2005, segur que es un dels llocs més secs de la costa catalana, sino el que més. I això no em quadra en un lloc com BCN, i en uns anys més aviat plujosos en conjunt. Home , el Tin , per això mateix que no s'en fiava , un cop va tenir instalada la Davis , va veure , que no era error del Hellman sinó que lo que passava era ben cert .... potser si que ens trobem en un enclau sec de la costa Catalana ....una mena d'avançadilla al Garraf
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat

|
Tu ho has dit, jo tampoc m´ho crec ( sin ánimo de polémica ). A lo de Sants, em refereixo. Amb aquesta pluviometría mitjana durant el període 2000-2005, segur que es un dels llocs més secs de la costa catalana, sino el que més. I això no em quadra en un lloc com BCN, i en uns anys més aviat plujosos en conjunt. Home , el Tin , per això mateix que no s'en fiava , un cop va tenir instalada la Davis , va veure , que no era error del Hellman sinó que lo que passava era ben cert .... potser si que ens trobem en un enclau sec de la costa Catalana ....una mena d'avançadilla al Garraf  home el garraf es complexe també, també lel terç sud del maresme es menys plujosa al menys en treballs que he vist del Martin Vide amb pluviometries de 540-550 mm
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Un xic de Tramuntana
|
Tu ho has dit, jo tampoc m´ho crec ( sin ánimo de polémica ). A lo de Sants, em refereixo. Amb aquesta pluviometría mitjana durant el període 2000-2005, segur que es un dels llocs més secs de la costa catalana, sino el que més. I això no em quadra en un lloc com BCN, i en uns anys més aviat plujosos en conjunt. Home , el Tin , per això mateix que no s'en fiava , un cop va tenir instalada la Davis , va veure , que no era error del Hellman sinó que lo que passava era ben cert .... potser si que ens trobem en un enclau sec de la costa Catalana ....una mena d'avançadilla al Garraf  home el garraf es complexe també, també la zona sur del maresme es menys plujosa val , em referia al Garraf més dur i pur ... el GARRAF ES UN MÓN TAMBÉ
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Un xic de Tramuntana
|
Tu ho has dit, jo tampoc m´ho crec ( sin ánimo de polémica ). A lo de Sants, em refereixo. Amb aquesta pluviometría mitjana durant el període 2000-2005, segur que es un dels llocs més secs de la costa catalana, sino el que més. I això no em quadra en un lloc com BCN, i en uns anys més aviat plujosos en conjunt. Home , el Tin , per això mateix que no s'en fiava , un cop va tenir instalada la Davis , va veure , que no era error del Hellman sinó que lo que passava era ben cert .... potser si que ens trobem en un enclau sec de la costa Catalana ....una mena d'avançadilla al Garraf  home el garraf es complexe també, també lel terç sud del maresme es menys plujosa al menys en treballs que he vist del Martin Vide amb pluviometries de 540-550 mm si menys plujós i més càlid 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat

|
es que tot es complexe si es complexe una ciutat imagina la costa catalana, sent bastant uniforme pero amb pluviometries variades al litoral de cada comarca
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|