Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Garrotxa - Serralada Transversal - Salt del Sallent (Llegit 835 vegades)
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3759

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
molt guapes 
jo un dia, tambe vaig fer un report d'un salt que en diem de sallent, pero no es aquest que has anat tu, es diferent i ara no recordo el nom exacte
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3759

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
d'acord, gracies per aclarar-me 
si que es curios aixo de que nomes s'ho diguin uns quants
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2763

|
Moltes gracies boira, pileus, low pressure i meteosuri : )
meteosuri: jo no sabia que significava "sallent" fins que en boria m´ha il.luminat avui mateix : )
pileus: les fotos son de després d´una bona ploguda......... val la pena anar-hi quan ha plogut : )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
Moltes gracies boira, pileus, low pressure i meteosuri : )
meteosuri: jo no sabia que significava "sallent" fins que en boria m´ha il.luminat avui mateix : )
pileus: les fotos son de després d´una bona ploguda......... val la pena anar-hi quan ha plogut : )
He mirat la toponímia "oficial" (mapes topogràfics ICC 1:5000) i al de Rupit li diu "el Sallent" mentre tots els de Falgars els hi diu "salt de ... " . En canvi, en un mapa excursionista (Ed. Piolet) just tot al revés. Després d'unes bones pluges si que val la pena anar a mirar salts. Alguns dels destacables de la zona del Collsacabra i de fàcil accés: - El de Rupit, encara que pot ser problemàtic creuar la riera per arribar al mirador. - El del Molí Bernat, ben aprop de Tavertet. - El del Noguer. Per el km. 8 de la carretera de Tavertet. - El de la Coromina, a Falgars. ... etc., etc. Vaja... així que tothom li diu com vol als salts de la transversal : )
Mirar rius crescuts és una de les meves aficions preferides : ) Acostumo a fer un recorregut que és........ riera de ridaura al pas per olot.... fluvià i salt del sallent de sant privat ........... can trona...... els hostalets......... salt de la coromina..........fluvià provinent de fon cirera (autèntic fluvià)......... torrent de les preses......fluvià unit a cudella......providencia (olot) lloc on primer desborda a olot........ pont de santa magdalena : )
Nevada d´aquest any
fluvià a Olot (providencia) A punt de desbordar
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
Fluvià a Olot (sant roc)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
olot - pont de les mores (fa uns 2 anys el van tancar perquè rebufava l áigua per sobre) i jo i era al costat del camara de tv3 : )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3