Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Venc Oregon Scientific (Llegit 318 vegades)
|
jordimd
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 3
|
Hola a tohom!!! Bé jo vaig ser uns dels bastants que van adquirir la Oregon Scientific per Enciclopèdia Catalana. Per desgràcia no la he pogut utllitzar en absolut. Després d'esperar a les vacances d'estiu per poder-la montar al terrat amb tranquil·litat, he vist que supero l'abast de la ona quan hi ha nombrosos obtacbles, ja que visc en un bloc de pisos. L'he provat a un parell de cases amb obstacles i ha funcionat perectament rebent totes les dades, per tant el problema és meu. Com a la gent que conenc que li interessa el tema ja la té, no m'ha quedat més remei que provar per internet. Bé, a qui li interessi adjunto el meu mòbil i el mail perquè es posi en contacte amb mi, i si algú em pot donar algun cop de mà per buscar d'altres vies de venda li agraïria ja que ja us podeu imaginar la ràbia de perdre tots els calers i veure dia rere dia l'estació a dins de casa sense cap ús. Evidentment que ja he parlat amb Enciclopèdia Catalana, però com que el problema és meu no hi ha res més a fer que vendre-la.
el mail és dracs_1991@hotmail.com
El preu és de 280 euros, està completament nova!
Gràcies i fins aviat!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13206

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Millor no posis el mòbil en públic ja qu equalsevol el pot agafar i fotret "gracietes" a mitjanit, entre d'altres putades...
El millor es que si algú li interessa et passi un privat pel forum o per mail...
També hauríes de posar unes fotografíes de l'estació, en aquest tipus de transaccions el millor és una imatge que mil paraules.
Sort amb la venda.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
jordimd
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 3
|
Gràcies pels consells, sí tens raó, la setmana que ve penjo fotos! Fins aviat!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|