Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
12 Octubre de 2008, 04:05:58
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Pic de l'Alba 3107m
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 3 4 5 6 7 8 [9] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Pic de l'Alba 3107m  (Llegit 1941 vegades)
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3633

Doncs això...!

Re: Pic de l'Alba 3107m
« Resposta #80 en: 6 Octubre de 2006, 15:33:52 »

Molt grossa? Doncs us veig fora del Piri perquè el que és al Piri no us queda ja res per fer!!! Cool Cool Cool

Aviam si encara serà el Naranjo de Bulnes o la nord de l'Eiger ....

fred, fred Grin
Toubkal? Wink

congelat Grin

No sortirem del Piri, però la que farem serà grossa (o almenys aquesta és la intenció)

Aneu amb compte 
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

Pàgines: 1 ... 3 4 5 6 7 8 [9] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió