Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Reportatge III Achthungs Boletaire - Els Bolets - (Llegit 666 vegades)
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8621

Un bitxo a casa....
|
La tercera Quedada Boletaire Catmeteo va tenir lloc sense tanta assitencia com l'any passat però amb la mateixa germanor (o potser més) i unes ganes de festa que mare meva.... 
La nostra historia va començar a Collbató, a on vam quedar amb el Mateocoll i la Morus..... l'esgléssia del poble, la més fotografiada del Forum potser... ens va donar la benvinguda a la plaça que pren el nom del temple...
Un raconet que el Jordi s'el coneix molt bé... 
Com vam arribar a punt per dinar, vam pendre algo al Poble i vam pujar directament a parar taules i començar a fer un mos... aqui una visió general del grup primigeni... 
Mmmm..... raconets.....
El nostre amic Sinner ens ha fet un gif amb la progressió de l'oxidació d'aquest tipus de bolet, semblant al Cep però que no ho és... així es pot distingir, és un signe de diferenciació.... veieu el blau del cos? 
Aqui el Big aguantant la mostra.... 
Un dels llocs més macos per estar-se, us ho dic de debò... 
ATENCIÓ!! El Gran Patter animant-nos a entrar a la Conferència.... així m'agrada, que fotem publicitat.... 
El Jordi i el Toni.... quin par de dos i què bé que ho va fer el Jordi per ser el primer cop.... FELICITATS, BIG!! I gràcies per la fenomenal explicació... 
Ara no recordo què recollons és.... però visualment és molt maco.... el Big em diu: Fes-li la fot, fes-li!! Pos aqui les tens... un i l'altre.... 
I aquí tenim la collita del segon dia.....!!! Podeu veure que hi va haber mamonasus que van collir uns trossos de Boletus Edulis molt bonics, grrrrrrr..... 
Quin cistell més maco.... 
Macos els bolets i maco el paisatge.... De qui era el bastó al final? 
Finalment, valoració i toqueteo col.lectiu..... Sembla un mercadillu... això... 
I ja de tornada..... desde el coche del Surfin..... aquí veiem..... Super Pil Trucker!! 
Un plaer de nou, amics meus!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas.. El meu equip de butxaca....
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19936

Un xic de Tramuntana
|
precios reportatge , Rudi , autèntic boletaire montañesco 100%
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8566

|
Jo només puc agraïr-vos el fetde poder gaudir d'un cap de setmana amb tots vosaltres, em sap greu per tots els que per una raó o altre no van poder venir....l'any queve intenratem de que sigui més i millor.... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte