Autor
|
Tema: Al filo de lo imposible!! 8 3miles en un día!!! (Llegit 1714 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34842

|
He de fer servir els pals ...
En les fotos us els veig sempre penjats de la motxilla, no pas a les mans fent-los servir.
Mmmmm
Consell de veterà de guerra.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
hostres, però entre les pedres i els blacs, que es movien un ou, jo personalment em sento molt inestable, no saps mais si es mourà en recolzar el teu pes o no
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9577
|
Qué decir de esta aventura, Sonia.................................. Creo que decir que sois unas montañeras aventureras de aúpa, por mucho sentimiento que se quiera imprimir a esas palabras, se queda completamente corto. Así que resumiré todo en un chapó
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4280

Neu, neu!!!
|
La veritat és que els pals van força bé, a mi no m'agradaven gaire però quan vaig descobrir que les cames descansaven una mica, sobretot els genolls i els peus en les baixades, ens vam fer ràpid "amics"! 
Collons... acaben de dir a TV3 que un paio s'ha "fotut de lloros" a la cresta del Portillons i l'ha palmat... 
Compte, sempre compte...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
Deividson
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1271

FeEl tHe MoUnTaIn..
|
realmente impresionante!!  que reportaje!! se nota que os conoceis bien la montaña..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3904

Vallirana (310 msnm)
|
IMPRESIONANT!!!! SOU UNA CANYA QUIN NIVELL!!!!!
QUINAPOR ANAR AMB VOSALTRES D'EXCURSIÓ!!!
PD: Una pregunta: marimuntanya no será geòloga? em sona la seva cara.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|