Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: 7,5º d´illa de calor a Girona i Salt ara (Llegit 117 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7321
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
19º ara a l´SMC (S de la Ciutat de Girona), però 11,5º a les Deveses de Salt, 13º a Sant Daniel i 16º a Salt, de totes maneres al centre de Girona en Moisés té 17,5º, la temperatura molt dubtosa del SMC, i la illa de calor ara molt forta a Girona. Comencen els transectes!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7321
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
A les estacions de meteoclimatic s´intueix una mica la illa de calor, 14,7º a Sant Gregori, 15,7º a Girona (Barri Vell), 15,8º a la meva estació de Salt, 16,0º a Girona-Montilivi. Però clar deuen estar en llocs urbans, per això no es nota gaire la illa de calor urbana. Si miréssim Sant Daniel i les Deveses en una automàtica veuríem les diferències. Jo he vist estacions a Cassà de la Selva que marquen 3º més que els afores de Cassà, i sols té 7000 habitants i he vist 3º d´illa de calor a Bescanó que té 2500 habitants, només anant en cotxe ho he vist. Fins i tot el meu ex profe en Agustí Xercavins diu que Osor, 500 habitants, té 2º d´illla de calor.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Pàgines: [1]
|
|
|
|
|