Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
5 Desembre de 2008, 02:52:21
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: Per manteniment, aquests dies hi haurà algunes interrupcions en el fòrum. Disculpeu les molèsties.

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Massificació temporada bolets
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 [4] 5 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Massificació temporada bolets  (Llegit 3918 vegades)
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 2763

Re: Massificació temporada bolets
« Resposta #30 en: 25 Octubre de 2006, 10:20:42 »

per cert, una de bona: dimecres mon pare estava al solsones. es va trobar amb un parell de "boletaires" que, en veure el ramat de vaques dins el bosc, van fotre el camp bosc avall, cames ajudeu-me.

Voleu dir que no podriem subvencionar a posar mes vaques per fer fora una mica de població dels boscos?  Wink

que vols dir, Huh , saps que les vaques quan se l´hi para el cap poden envestir....

jo no em poso devant una vaca ni locu ..... potser no pasarà mai, pero si t´envesteix pasarás uns quans dies a l´hospital.....  Wink Wink Wink Wink , que serveixi per consell ...

Fa dos caps de setmana vaig anar a un bosc que vaig sovint......... havien canviat els cavalls per vaques......és un bosc on no i van boletaries... com a molt i aniran 1 o 2 a la setmana..... les vaques al veurem em miraven  tranquilament i s´apartaven caminant. Jo portava una jaqueta vermella de goratex.... (especial per no mullarte i anticaçadors al ser tan llampant)...... doncs una de les vaques es fot a correr en direcció cap a mi...... jo em vaig quedar quiet... totalment parat..... a mesura que  s´acostava reduia la velocitat... i es va quedar a una distancia entre 1 i 2 metres.... em va mirar de cara i es va quedar parada..... em vaig decidir a mourem molt lentament i conar-li la volta per l´esquerre............. no era una vaca... era un toro... tenia un parell d´ous.  Vaig continuar buscant bolets amb els ous per corbata... però vagi pensar que si no m´havia envestit aquell cop ja no ho faria més.....

Mai havia tingut cap espant d´aquest tipus... normalment les vaques els pases a 2 pams i només s´et queden mirant o fugen.

Capítol a part les vaques que tenene vedelles... aquestes ni m´hi acosto... no fos cas que el seu instint protector em dones un ensurt.

P.D: penso tornar a buscar bolets al bosc del toro.... sense problema : )  Però potser sense gore tex vermell i vigilant una mica.més.....      els toros no son els animals que surten a la plaça de braus... per sort : )
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Gènere: Masculí
Missatges: 2593

« Resposta #31 en: 25 Octubre de 2006, 10:40:57 »

............. no era una vaca... era un toro... tenia un parell d´ous.

Mai he tingut cap mena de problema amb les vaques, clar que tampoc és assumpte de molestar-les, especialment quan tenen vedells. Amb els toros s'ha de vigilar més. Aquests te'ls has de mirar de lluny i deixar-los estar. A la que entres en els seu radi d'acció ja no et treuen la vista del damunt i alguns, a vegades, es mostren amenaçadors. Sé d'alguns animals als que no s'hi acosten ni els seus amos, però també n'hi ha de tranquilets.

Una vegada que anava en BTT m'en va empaitar un de jovenet. Va fer el mateix que fan els gossos, però donada la mida de l'animal no em va fer cap gràcia.
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #32 en: 25 Octubre de 2006, 11:09:33 »

Fixeu-vos en el pagés, quan talaia vaques, mai està devant d´elles, sempre al darrera...
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
frankie
Cumulus Mediocris

Missatges: 599

« Resposta #33 en: 25 Octubre de 2006, 17:46:23 »

per cert, una de bona: dimecres mon pare estava al solsones. es va trobar amb un parell de "boletaires" que, en veure el ramat de vaques dins el bosc, van fotre el camp bosc avall, cames ajudeu-me.

Voleu dir que no podriem subvencionar a posar mes vaques per fer fora una mica de població dels boscos?  Wink

que vols dir, Huh , saps que les vaques quan se l´hi para el cap poden envestir....

jo no em poso devant una vaca ni locu ..... potser no pasarà mai, pero si t´envesteix pasarás uns quans dies a l´hospital.....  Wink Wink Wink Wink , que serveixi per consell ...

si, cert, tampoc dic que em posi al costat seu i les intenti acariciar. Es mes, si m'acollono ensenyo el garrot i faig el tipic sorollet amb la boca d'esclat per "demostrar" que jo tb tinc el meu caracter   Grin
En línia
frankie
Cumulus Mediocris

Missatges: 599

« Resposta #34 en: 25 Octubre de 2006, 17:50:13 »

Fa dos caps de setmana vaig anar a un bosc que vaig sovint......... havien canviat els cavalls per vaques......és un bosc on no i van boletaries... com a molt i aniran 1 o 2 a la setmana..... les vaques al veurem em miraven  tranquilament i s´apartaven caminant. Jo portava una jaqueta vermella de goratex.... (especial per no mullarte i anticaçadors al ser tan llampant)...... doncs una de les vaques es fot a correr en direcció cap a mi...... jo em vaig quedar quiet... totalment parat..... a mesura que  s´acostava reduia la velocitat... i es va quedar a una distancia entre 1 i 2 metres.... em va mirar de cara i es va quedar parada..... em vaig decidir a mourem molt lentament i conar-li la volta per l´esquerre............. no era una vaca... era un toro... tenia un parell d´ous.  Vaig continuar buscant bolets amb els ous per corbata... però vagi pensar que si no m´havia envestit aquell cop ja no ho faria més.....

Mai havia tingut cap espant d´aquest tipus... normalment les vaques els pases a 2 pams i només s´et queden mirant o fugen.

Capítol a part les vaques que tenene vedelles... aquestes ni m´hi acosto... no fos cas que el seu instint protector em dones un ensurt.

P.D: penso tornar a buscar bolets al bosc del toro.... sense problema : )  Però potser sense gore tex vermell i vigilant una mica.més.....      els toros no son els animals que surten a la plaça de braus... per sort : )

fot anys, 15 ben be, em vaig trobar a salardu, poblet de l'aran, a un carrer ben estret a una vaca amb el vedell. no va haver-hi collons de passar. tot eren amenaces de la vaca. el tomb que vaig haver de fer al poble va ser considerable    que kamaku, eh!
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #35 en: 25 Octubre de 2006, 17:57:47 »

... era un toro... tenia un parell d´ous. 

Exemple de toro amb poques ganes de que un boletarie atravessi el seu territori. (Foto de fa uns dies)

* IMG_0575b.jpg (114.09 KB, 800x589 - vist 174 vegades.)
En línia
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8566

« Resposta #36 en: 25 Octubre de 2006, 18:18:55 »

cony no m'extranya..si va trempat i tot... Shocked   Grin
En línia
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6820

« Resposta #37 en: 25 Octubre de 2006, 18:22:19 »

Pero eso no es una tuba...?  Grin Grin Grin
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #38 en: 25 Octubre de 2006, 18:48:35 »

Uns quants d'aquests ben situats i no calen lleis d'accessos al medi natural.

Les bufades que fotia també eren bones.
En línia
Sunami
Cumulus

Missatges: 204

« Resposta #39 en: 25 Octubre de 2006, 21:06:27 »

A aquest toro l'hi agraden els boletaitres..  Grin
En línia