Pàgines: 1 2 3 [4] 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Massificació temporada bolets (Llegit 3912 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
frankie
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 599

|
per cert, una de bona: dimecres mon pare estava al solsones. es va trobar amb un parell de "boletaires" que, en veure el ramat de vaques dins el bosc, van fotre el camp bosc avall, cames ajudeu-me. Voleu dir que no podriem subvencionar a posar mes vaques per fer fora una mica de població dels boscos?  que vols dir,  , saps que les vaques quan se l´hi para el cap poden envestir.... jo no em poso devant una vaca ni locu ..... potser no pasarà mai, pero si t´envesteix pasarás uns quans dies a l´hospital.....  , que serveixi per consell ... si, cert, tampoc dic que em posi al costat seu i les intenti acariciar. Es mes, si m'acollono ensenyo el garrot i faig el tipic sorollet amb la boca d'esclat per "demostrar" que jo tb tinc el meu caracter
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
frankie
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 599

|
per cert, una de bona: dimecres mon pare estava al solsones. es va trobar amb un parell de "boletaires" que, en veure el ramat de vaques dins el bosc, van fotre el camp bosc avall, cames ajudeu-me. Voleu dir que no podriem subvencionar a posar mes vaques per fer fora una mica de població dels boscos?  que vols dir,  , saps que les vaques quan se l´hi para el cap poden envestir.... jo no em poso devant una vaca ni locu ..... potser no pasarà mai, pero si t´envesteix pasarás uns quans dies a l´hospital.....  , que serveixi per consell ... Fa dos caps de setmana vaig anar a un bosc que vaig sovint......... havien canviat els cavalls per vaques......és un bosc on no i van boletaries... com a molt i aniran 1 o 2 a la setmana..... les vaques al veurem em miraven tranquilament i s´apartaven caminant. Jo portava una jaqueta vermella de goratex.... (especial per no mullarte i anticaçadors al ser tan llampant)...... doncs una de les vaques es fot a correr en direcció cap a mi...... jo em vaig quedar quiet... totalment parat..... a mesura que s´acostava reduia la velocitat... i es va quedar a una distancia entre 1 i 2 metres.... em va mirar de cara i es va quedar parada..... em vaig decidir a mourem molt lentament i conar-li la volta per l´esquerre............. no era una vaca... era un toro... tenia un parell d´ous. Vaig continuar buscant bolets amb els ous per corbata... però vagi pensar que si no m´havia envestit aquell cop ja no ho faria més..... Mai havia tingut cap espant d´aquest tipus... normalment les vaques els pases a 2 pams i només s´et queden mirant o fugen. Capítol a part les vaques que tenene vedelles... aquestes ni m´hi acosto... no fos cas que el seu instint protector em dones un ensurt. P.D: penso tornar a buscar bolets al bosc del toro.... sense problema : ) Però potser sense gore tex vermell i vigilant una mica.més..... els toros no son els animals que surten a la plaça de braus... per sort : ) fot anys, 15 ben be, em vaig trobar a salardu, poblet de l'aran, a un carrer ben estret a una vaca amb el vedell. no va haver-hi collons de passar. tot eren amenaces de la vaca. el tomb que vaig haver de fer al poble va ser considerable que kamaku, eh!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8566

|
cony no m'extranya..si va trempat i tot...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|