Pàgines: 1 2 3 [4]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Que os parece mejor y porque? (Llegit 1252 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13206

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
JOER NO SE SI ES RREAL O IA SE KACHONDEA KON HESAS FALTAS......
LO DE METER EL PLUBIO EN ESE SULO KE HAS PUESTO EN LA FOTO ES DE LIBRO KE HALLI NO PUEDE IR VIEN SOLO HASE FALTA KE PONGAS UN TOLDO HENSIMA DEL PLUBIO PARA KE NO SE MOJE.
ME PARESE KE TE HESTAS KACHONDEANDO KON LAS PREGUNTITAS Y HESAS FALTAS DE HORTOGRAFIA TAN VESTIAS.
Traducción:
Joer no sé si es real o ya se cachondea con esas faltas......
Lo de meter el pluvio en ese zulo que has puesto en la foto es de libro que allí no puede ir bien, solo hace falta que pongas un toldo encima del pluvio para que no se moje.
Me parece que te estas cachondeando con las preguntitas, y esas faltas de ortografía tan bestias.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30864
|
Madre.........
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1990

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
arribo tard:
el Hellman mil vegades millor o un pot cil.lindric del TOTa 100 (0,60 euros) i un regle mil.limetrat!!!!!!!!
el model segon, el rectangular aquell de la cullareta dona molts molts errors, i més amb pluges torrencials...jo el vaig comprar fa 10 anys i,...el vaig retirar!!!!! Un de balancí, pot ser sí, però cullera única, mai funciona bé!!!!!! acostuma a marcar més, no buida bé les caigudes de cullereta!!!! i quan plou fort es torna boja o queda bloquejada abaix i no marca els impulsos magnètics d'elevació-buidatge!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|