Autor
|
Tema: VII ENAM - Collbató 2006; REPORTAJE by meteocoll (Llegit 5329 vegades)
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30812
|
Jo no tinc res més a dir
Simplement
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7193

Tardor 08, ja es aquí!
|
brutal tot plegat... no es pot esplicar amb paraules 
un 10 a VII ENAM 2006!!! 
m'ho he passat genial amb tots plegats, sou brutals 
una abraçada a tots!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Milic
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 861
|

JUAS JUAS alguno tenia sueño verdad... 
Veo que os lo pasasteis cojonudamente bien, me alegro por vosotros y escasa representacion madrileña, el Miga Crew veo que falto a su cita al completo...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
tokyo
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4918

Temps de tempestes estiuenques
|
Molts bones fotos y comentaris jordi! Un plaer a tota la gent que he conegut nova. I felicitats als organitzadors, per la bona administracio de tota la ENAM.
|
|
|
|
|
En línia
|
LLEIDA (barri ciutat jardi) 186msnm http://s3.bitefight.es/c.php?uid=99477Dades Abs. 2006: Max: 40,2º(26/7) Dades Abs. 2007: Max: 41,7º(28/8) Min:-10,4º(18/11) Prec: 166,2mm Dades Abs. 2008: Max: 38,6º(4/8) Min:-8,2º(6/1) Prec: 368,4mm Max. Absoluta en 14 anys d'estació: 41,7ºC (28/08/07) Min. Absoluta " " " " : -11,2ºC (25/12/01)
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3846

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Molt guapes les fotos Jordi i enhorabona per el resultat de tota la currada que us heu fotut: magnífic. No vaig poder assistir a tot però les hores que vaig passar amb vosaltres van ser inolvidables.
Voldria remarcar alguns moments molt especials, en primer lloc els sopars amb espelmes i en segon dues de les ponencies, sense desmereixer les altres, però el Micro va estar molt bé i el Llevantada em va sorpendre molt i molt gratament, aquest tipus es un crack comunicant el que vol dir i a més per primera vegada el vaig veure en plan serios (bé, en realitat es la segona vegada que el veig serios, l'altre va ser a l'Escala quan no quadraven els comptes del dinar, je,je).
També em va agradar el treball de Wind i Low, tot i que a la exposició els nervis les van traicionar una mica i no va sortir tot lo fluida que seria desitjable. Els madrilenyos també van estar simpàtics amb el seu concurs per evitar que la gent es dormís... En fi, cadascú va aportar el seu granet de sorra i entre uns i altres van fer que aprenguessim alguna cosa més d'aquesta afició que tenim en comú.
Doncs això, felicitats Jordi i ara a seguir treballant per a les teves noves fites... i un aplaudiment per a la resta de l'organització!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19893

Un xic de Tramuntana
|
Molt guapes les fotos Jordi i enhorabona per el resultat de tota la currada que us heu fotut: magnífic. No vaig poder assistir a tot però les hores que vaig passar amb vosaltres van ser inolvidables.
Voldria remarcar alguns moments molt especials, en primer lloc els sopars amb espelmes i en segon dues de les ponencies, sense desmereixer les altres, però el Micro va estar molt bé i el Llevantada em va sorpendre molt i molt gratament, aquest tipus es un crack comunicant el que vol dir i a més per primera vegada el vaig veure en plan serios (bé, en realitat es la segona vegada que el veig serios, l'altre va ser a l'Escala quan no quadraven els comptes del dinar, je,je).
També em va agradar el treball de Wind i Low, tot i que a la exposició els nervis les van traicionar una mica i no va sortir tot lo fluida que seria desitjable. Els madrilenyos també van estar simpàtics amb el seu concurs per evitar que la gent es dormís... En fi, cadascú va aportar el seu granet de sorra i entre uns i altres van fer que aprenguessim alguna cosa més d'aquesta afició que tenim en comú.
Doncs això, felicitats Jordi i ara a seguir treballant per a les teves noves fites... i un aplaudiment per a la resta de l'organització!

Gràcies!!!

jejeje , ei tiu , la teva Companya ja ha passat la primera prova de foc eh? 
donali records!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9572
|
Desecho............... Estoy desecho..........! Al fin estoy en Salobreña ya................. 
Brutales fotos... Me las guardaré todas, por supuesto
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|