Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Un rayo me ha dejado KO la estación (Llegit 439 vegades)
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13191

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Bienvenido al club, a mí me tocó la "chispita" en septiembre 
Cabrea un huevo, pero es lo que tiene la meteo pa lo bueno y lo malo..
Espero y deseo que sean daños menores lo tuyo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoFanàtic
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1449

Per què en diuen "mal temps" ????
|
L'estacio meteo està be, funciona perfecta pero el PC sembla que està rostit, almenys lo referent als COM. sembla ser que les proteccions que porta aquesta estacio funcionan be ja que no a patit cap desperfecte.
Doncs encara t'en has escapat prou bé. Els COMs peten amb facilitat. M'hi trobo sovint en entorns industrials per problemes i/o "bucles" en el terra. La millor solució per el PC avariat és comprar una placa PCI amb un parell de COMs (Tindràs, per exemple, COM3 - COM4). També pots posar un USB<>RS232 extern, però alguns d'aquests dispositius no són compatibles amb segons quins perifèrics i programes. Si els ports cascats estan a la placa base, jo també els desactivaria desde la BIOS.
|
|
|
|
|
En línia
|
Des de Girona ciutat i enamorat de la meteorologia (i de la fotografia!!)
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9572
|
A ver si todo quedara en un susto, Kalamot
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Berecochee
Fractocumulus

Connectat
Missatges: 73
|
Una pregunta ¿qué estación tienes? ¿es inalámbrica o cableada? Por lo menos la estación te funciona. A mi también me cayó un rayo las pasadas tormentas de septiembre. Yo tengo una Davis Monitor cableada, y la descarga debió entrar por el cable del anemómetro y me dejó frita la consola y el datalogger, también un puerto Com del PC. Me extrañó mucho ya que tengo la estación hace bastante tiempo y han habido tormentas muy fuertes y nunca había tenido problemas, el problema es que el anemómetro está instalado en lo alto de la casa que está en una finca y es el "elemento" más alto en muchos metros o kilómetros a la redonda. También me extrañó porque tengo la "Davis Protect Junction Box" que es un módulo que une todos los sensores y sirve precisamente para proteger en estas circunstancias, el problema es que no tenía instalada la derivación a tierra en ese módulo y creo que de ahí vino el fallo, tan pronto la reparé instalé una toma de tierra para el módulo de protección. Saludos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|