Autor
|
Tema: No ho soporto .... la cacera (Llegit 5582 vegades)
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1585

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Gràcies, no sóc de ciutat ni de poble...... pel meu tarennà de feina-habitatge-lleure sóc totalment metropolità (com si visqués en 4 comarques) ...
..tot i que vaig nèixer a una ciutat, m'he desenvolupat sempre amb ambient de poble i des de fa 16 anys només he viscut-mogut en pobles d'aquells que tenien 1.000 habitants i que ara superen els 6.000.... pobles d'autòctons invadits de en pocs anys per urbanites/residencials en busca de pau-harmonia i valors naturals.
això de poble-ciutat / kamakus-"indígenes"=autòctons rurals / passejadors-patidors de la terra . ...obriria un altre debat, però cal tenir present les diferents perpectives de tot plegat per entendre les discussions.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Edulis
Estrat

Desconnectat
Missatges: 21
DD...... the best
|
Bon dia,
He llegit una mica per sobre tots el comentaris. 
Resumint la meva opinió:
El que vulgui saver el que és anar a caçar que m'ho digui i quedem per que vingui un dia amb mi.
Podem anar a buscar bolets dissabte i a caçar diumenge
Llavors es farà meny demagògia i es parlarà del que realment se sap, no de floretes del camp.
Salutacions a tothom especialment a en Surfin.
"Venare non est occidere"
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1585

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Gràcies Edulis per a ser un bon caçador....
Com si et digués jo que quedem dilluns i t'ensenyo a identificar la Saxifraga catalaunica a les cingleres de Sant Llorenç, mentre veiem els corbs festejant i la mustela com grimpa per les sabines!!
la gent aquí crec que no volem que ens ensenyin com és la cacera...ens queixem de les molèsties i del mal que es fa a les espècies que nosaltres intentem estimar i observar deixant-les vives allà al seu entorn.....
...aquell natural entorn on també podem anar a olorar les fantàstiques floretes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3201

Termi-meteo... :P
|
Hi han mes llaunes i paper de plata que cartutxos, anem al bosc i fem recompte....
Tota la raó!  Caldria ponderar però...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Edulis
Estrat

Desconnectat
Missatges: 21
DD...... the best
|
Dius:
"PD: gràcies per la convidada, però malauradament ara mateix no tinc gaire temps per dedicar tot un cap de setmana al lleure.... de tota manera no et dic que no a la proposta. I repeteixo: de caçadors hi ha de diverses espècies, igual que els animals. Només cal saber a quina pertany cadascú. Lo fotut és que quan es parla malament dels caçadors us porteu les mans al cap. Igual que nosaltres quan es parla malament de tots els 'pixapins'. Els de ciutat... i els emigrats"
Es clar que ens portem les mans al cap, perquè com bé dius, de caçadors n'hi ha de diverses espècies, cada cop més conscienciats i menys carnicers, almenys les generacions més joves) i trobo injust que a mi i als meus companys, que recullim les vaines buides, que la cacera que practiquem no queda més lluny de l'assassinat perquè no pot ser, que respectem més que molts bocamolls demagògics l'entorn (ja que d'ell depèn que continuem practicant la nostra passió i que quedi clar que no em refereixo a ningú en concret) i que molts del dies que sortim amb els nostres companys (gossos) tornem a casa de buit o com a molt amb uns quants bolets. Jo tampoc tinc tot el cap de setmana lliure, què més voldria, però bé, insisteixo, si algú vol venir a caçar (que no matar) amb mi i amb la meva gosseta, s'ho passarà d'allò més bé caminant per indrets al mig del bosc que no hi arriven ni els boletaires.
I traduïu si us plau, aquesta dita.
"Venare non est occidere"
Salutacions a tothom i espero veure-us pel bosc (i tranquils que si no estic segur del que hi ha darrera de l'escopeta no premo el gallet)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8575

Dos tresors...
|
Jo tinc un altre: 'Alls secs mai couen...'

I la cita si us plau, me la traudeixes, que el llatí/castellà no em pita, no soc tan ilustrat... em tinc que descarregar programes de traducció i com que no crec que ho faci....
Mira, tot el que vulguis, ja aniré. Però tinguem pressent que on hi ha armes malament. I què cony, que no m'agrada matar animals sense més motiu que el goig personal.
Ara em tornes a citar i tal però que quedi clar que ni tots angels ni tots dimonis....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|