Autor
|
Tema: No ho soporto .... la cacera (Llegit 7172 vegades)
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 1684

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
una realitat més...per que les coses no quedin en xerrameques que no porten enlloc.
Ahir vaig anar a passejar pel bosc.... ara per aquí ara per allà, ara trobo un rossinyol, ara veig unes perdius (com cacarejen), ara un gaig, ara veig unes àligues....bonic, camino i faig salut!!! No destorbo a ningú i el bosc queda intacte darrera el meu pas. 
Arribo en una zona on han passat caçadors el diumenge: una foguera apagada, alzines escapçades a cop de dastral per fer el foc, papers d'alumini pel terra (dels entrepans), 3 cartutxos, un paquet de tabac, una bossa de plàstic, 2 desplomades de tudons abatuts pels trets... ells han usat el medi i l'han malmès. 
(Els ciclistes BTT del diumenge em comentàren que el bosc era ple de pistolers, que se sentien insegurs...i no es pot caçar a menys de 200 metres dels camins, oi?...doncs, allà al camí estàven )
CREC QUE ESTÀ TOT DIT, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8581

Un bitxo a casa....
|
una realitat més...per que les coses no quedin en xerrameques que no porten enlloc. Ahir vaig anar a passejar pel bosc.... ara per aquí ara per allà, ara trobo un rossinyol, ara veig unes perdius (com cacarejen), ara un gaig, ara veig unes àligues....bonic, camino i faig salut!!! No destorbo a ningú i el bosc queda intacte darrera el meu pas.  Arribo en una zona on han passat caçadors el diumenge: una foguera apagada, alzines escapçades a cop de dastral per fer el foc, papers d'alumini pel terra (dels entrepans), 3 cartutxos, un paquet de tabac, una bossa de plàstic, 2 desplomades de tudons abatuts pels trets... ells han usat el medi i l'han malmès.  (Els ciclistes BTT del diumenge em comentàren que el bosc era ple de pistolers, que se sentien insegurs...i no es pot caçar a menys de 200 metres dels camins, oi?...doncs, allà al camí estàven ) CREC QUE ESTÀ TOT DIT, no?  Uy, que dius... segur que vas veure el 1% de caçadors que es comporten malament... 
Per cert, Maiden forever..... !!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas..
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2493

|
Hi ha un missatge al topic de bolets .... crec que és d´en sidral... que no va poder anar al bosc on volia perquè estaven caçant.
Respecte a la meva opinió no cal que la repeteixi... ja va quedar clara en contra de la cacera.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6586

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
l´altre dia un company meu va perdre la cigala mentre pixaba, es veu que un caçador va confondre el seu membre per un ullal d´un senglar, el seu company tot nerviós va trucar a urgéncies, com es de dificil accés, hi va tindre que anar un helicòpter a rescatar-los, amb el soroll varen "espantar" les vaques de dues cases de pagés del voltant, resultat 3 vaques estimbades i 15 sense donar llet durant una setmana per l´espant, amb les presses i la cigala a la má, els bruts es varen deixar 2 motxiles gorotex última moda, 5 llaunes infrenals de coca.cola, paper de plata del bucadillu......
au va collons, a veure qui la diu mes grossa ....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9283

Cuando se hacerca una tormenta , late más fuerte
|
aún estais liados 
viva la caza
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat

|
el otro dia en un maravilloso bosque de encinas y robles del SE de l'Alt Camp, dejé la furgoneta y andé pués como poco 2 km y en esos dos km habia más runa que en la deixalleria de Torredembarra, runa boletaire
fem país
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
el otro dia en un maravilloso bosque de encinas y robles del SE de l'Alt Camp, dejé la furgoneta y andé pués como poco 2 km y en esos dos km habia más runa que en la deixalleria de Torredembarra, runa boletaire fem país si te cuento lo que encuentro por el bosque, vaya .... , además de la escopeta, se llevan lavadoras, secadoras , latas de aceite .... vaya, todo lo necesario para ir a cazar en condiciones, ..... pd: muy cerca de donde el Vacarisanu habla .... .... las rieras dan gusto, limpias a matar ....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat

|
el otro dia en un maravilloso bosque de encinas y robles del SE de l'Alt Camp, dejé la furgoneta y andé pués como poco 2 km y en esos dos km habia más runa que en la deixalleria de Torredembarra, runa boletaire fem país si te cuento lo que encuentro por el bosque, vaya ....  , además de la escopeta, se llevan lavadoras, secadoras , latas de aceite .... vaya, todo lo necesario para ir a cazar en condiciones, ..... pd: muy cerca de donde el Vacarisanu habla ....  .... las rieras dan gusto, limpias a matar .... la tipica compresa también?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
el otro dia en un maravilloso bosque de encinas y robles del SE de l'Alt Camp, dejé la furgoneta y andé pués como poco 2 km y en esos dos km habia más runa que en la deixalleria de Torredembarra, runa boletaire fem país si te cuento lo que encuentro por el bosque, vaya ....  , además de la escopeta, se llevan lavadoras, secadoras , latas de aceite .... vaya, todo lo necesario para ir a cazar en condiciones, ..... pd: muy cerca de donde el Vacarisanu habla ....  .... las rieras dan gusto, limpias a matar .... la tipica compresa también? joder.... , si piso nunca una compresa en el bosque, me cago en la cazadora de los cojones .....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|