Autor
|
Tema: No ho soporto .... la cacera (Llegit 4233 vegades)
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2867

Termi-meteo... :P
|
Gongo, menos mal que la evolución es imparable y el neanderthalismo y el cromañismo van quedando atrás... espero... 
Por cierto, tengo unas hormigas en casa que se comen mi comida, que H de P que son! Y las abejas, menudas zorronas con ese aguijón! Y los perros de mis vecinos, que me ladran..., malditos HP!!! Y el canario de mi vecina, cantando hasta por la noche, pedazo de CBR...!!! Insectos, animales, todos unos HP!!! Exterminio ya!

|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 4901

¿Recordáis los temporale sde levante?
|
Gongo, menos mal que la evolución es imparable y el neanderthalismo y el cromañismo van quedando atrás... espero... Por cierto, tengo unas hormigas en casa que se comen mi comida, que H de P que son! Y las abejas, menudas zorronas con ese aguijón!Y los perros de mis vecinos, que me ladran..., malditos HP!!! Y el canario de mi vecina, cantando hasta por la noche, pedazo de CBR...!!! Insectos, animales, todos unos HP!!! Exterminio ya!  Hombre, las dos :Bprimeras un poquito sí, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
embat
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1469

Meteoboletaire
|
Ara la darrera avui dematí mateix. A Mallorca troglodites encara en tenim a punta pala i si no veniu i mirau. Resulta que anava en bici per una camí públic de terra però que travessa una finca privada. Aquí tot funciona per diners i els propietaris de la finca, com que és de muntanya i no li poden treure el rendiment que treuen els hotelers que es carreguen l'illa han decidit crear una espècie de reserva de caça per la que fan pagar als caçadors 2000 euros a l'any per anar a caçar a les seves terres...han amollat cèrvos i tot. A Mallorca, collons, que no se de que cony viuran a l'estiu com no pintin de verd l'herba me pareix que ho passaran malament. Idò res, que m'ha sortit un home vestit de verd estil rambo amb una escopeta de collons i una mica xulet. I m'ha dit que a veure que hi feia jo per allà (a un camí públic, te collons la cosa...) que jo feia renou amb la bici i que li espant la caça.  Què fas en un cas d'aquests joeeer, que el tio va armat el molt capullo... Be, hem discutit una mica i el tio es pensa que perquè paga unes peles ja te dret a tallar camins. No hagués estat millor dir-me més amablement que si me podia esperar un poc a que ell fes la seva?, per mi cap problema, com si es vol menjar una merda, però cony, un poc de respecte... Res, que ja estic fart de caçadors i que a sobre te venen la moto de que si no fos per ells els animals i els boscos serien un desert. Va home va!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
El gran avantatge de tenir mala memòria és que pots divertir-te moltes vegades amb la mateixa cosa.
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2867

Termi-meteo... :P
|

Això... voldria dir...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|