Autor
|
Tema: No ho soporto .... la cacera (Llegit 8008 vegades)
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6412

|
Becader, se puede estar a favor de la caza, y defenderla con argumentos, pero de esta forma te desacreditas.
Existen muchas actividades cinegéticas que precisamente son positivas para el ecosistema y por el control de las especies, así como de su estabilidad. Y pienso que muchos pensamos que la mayoría de los cazadores no son ningún problema, y aman la naturaleza. Como en todo en la vida, hay manchas negras entre ellos.
Es peor me parece los cientos de boletaires sin escrúpulos que se dedican a estropear los bosques o a ensuciarlos, los fines de semana de otoño. Digo cientos, no digo la mayoría de ellos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Atra
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 639

|
Avui he començat a llegir aquest foro.En seguida he parat perque les tonteries que dieu les tinc més que sentides.Enn altre foros ja he dit el que tenia que dir i intentar que veiessiu les coses d'una altre manera seria com predicar en el desert,teniu el cap tan quadrat que no entendrieu res. Aneu-li amb aquests rollets tan guays,tan modernets,tan ignorants,tan dictatorials a la familia delibes(familia de caçadors empedernits i absolutament compromesos amb la natura,MOLT MÉS QUE NO PAS VOSALTRES!) No val la pena continuar.. Pero aixo si.Em fa molta gràcia,vosaltres podeu dir les salvatjades que us doni la gana,con que es contra els caçadors i son tan dolents,doncs no passa res.En canvi si jo dic que sou uns ecologistes de salón i de pa sucat amb oli,que sou molt guays i modernets,que voteu al giliplles del Joan Herrera,un titafreda com vosaltres, i que quan us sento e venen ganes de vomitar del fàstic que m'arribeu a fer,llavors si,llavors tots us rasgareu les vestidures i direu la vostre gran frase lapidaria:Ets un fatxa!,quan aqui els unics fatxes dictatorials i resentits sou vosaltres i totes les vostres tonteries.Que us donguin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Yo creo que puedes opinar lo que quieras y defender lo que te de la gana sin la necesidad de ir insultando a la gente... seguro que muchos han o hemos dado nuestra opinión del tema sin la necesidad de llegar al insulto, por lo que no entiendo porqué tú sí me has de insultar a mi.
A ver si me lo aclaras...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 211
|
el que no coneixi què és la cacera que calli i mai més ben dit. La cacera no és anar a matar, anar a destruir.La cacera és naturaleza, coneixença de la muntanya, del medi on estem de tot el que ens envolta. A més a més, qui de veritat és bon caçador, manté un cert contacte permenent amb la muntanya i sempre mantenint un respecte sobre ella i sobre els animals que es volen caçar. Jo sóc caçador, però tan més matar o no matar, jo caço pels meus gossus, qui de veritat són els que so passen bé, i qui deslliuren el seu instint que porten dins. <Si no fos per ells, ja plegaria. Per cert, avui s'ha mort el meu millor amic, en buu, company de moltes jornades junts i amb qui ens ho aviem passat molt be i que podia confiar en tot moment. Era UN GRAN GOS...per ell, i per tots els qui són com ells, visca la cacera i visca catalunya!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11439

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
el que no coneixi què és la cacera que calli i mai més ben dit. La cacera no és anar a matar, anar a destruir.La cacera és naturaleza, coneixença de la muntanya, del medi on estem de tot el que ens envolta. A més a més, qui de veritat és bon caçador, manté un cert contacte permenent amb la muntanya i sempre mantenint un respecte sobre ella i sobre els animals que es volen caçar. Jo sóc caçador, però tan més matar o no matar, jo caço pels meus gossus, qui de veritat són els que so passen bé, i qui deslliuren el seu instint que porten dins. <Si no fos per ells, ja plegaria. Per cert, avui s'ha mort el meu millor amic, en buu, company de moltes jornades junts i amb qui ens ho aviem passat molt be i que podia confiar en tot moment. Era UN GRAN GOS...per ell, i per tots els qui són com ells, visca la cacera i visca catalunya!!!!
Jo no n'entenc de caçera, ni en vull entendre, la veritat. Però sovint veig coses que no m'entren al cap. Dia 12 d'octubre, s'obre la veda, 6 del matí, plego de treballar i paso a fer el tallat abans de marxar a dormir, al bar, 6-7 caçadors, amb carajillos, copes, cerveses... , fora al carrer, comptem tants 4x4 amb remolc amb gossos com caçadors hi ha "mamant" dins al bar. Això creus que és normal?
Entra un noi nou a la feina, tot just li haig d'ensenyar jo la feina ja que m'ha de substituir al meu lloc de treball, parlant parlant, em comenta que és caçador, bé...li dic...i a que vas, al conill, a la perdiu, jabalí? psee, al que surti...i em conta tot orgullós, que ha abatut aguiles, falcons, ducs, gavines, conills, gats, esquirols...tot el que es mou, PAAAAM !!!. Això creus que és normal?
El meu cunyat te un caseta de camp, i està FART de trobar gossos de caça ja sigui amb un tret d'escopeta, com penjats d'un arbre, com si fos l'Oest Americà. Això creus que és normal? Recollir cents de cartuxos i llençar-los a les escombreries, perquè el caçador no ha pogut (o no ha volgut) ajupir-se a recollir-lo. Això creus que és normal?
No dic que tots siguin iguals ni molt menys...també em pots dir que a les Terres de l'Ebre som uns bèsties...i ara em diràs que d'allà on tu ets això no passa...o pot ser em diràs que no coneixes a cap caçador com els que t'explicat?
També conec caçadors dels que tu dius, respectuosos amb la natura i amb els animals...però sempre son els mals vistos...dit a mi per un caçador dels "dolents"...
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
|
en conec molt d'aquests, però com tot, també n'hi ha que no ho són. A la meva colla n'hi ha de bons i de dolents, però jo reconec que els bons que i som, som molt bons, i ajudem molt per a la nostre zona. La meva parella era com tots vosaltres, anti caçadors. Quan em va coneixe, ui!!!! es va ficar les mans al cap. Pos mira, el dia 25 d'aquest més me'n vai a buscar un gos a ginebre, suisa, perquè ella m'ha insistit que me'l compri. Ella amb coneix, i gracies a mi, a conegut què és la naturaleza i tot el que l'envolta. Gracies a mi sap trobar murgules, moixernons, ceps,.... i sóc caçador, però m'apasiona la natura. Quan acaba la cacera vaig a netejar camins, 10 o 15 vegades durant ttot l'any. Algu de voslatres i va? ? quan s'han de prevenir incendis, a qui demanen que els ajudem ? ja ser que alguns son provocats per trets als fils electrics, però qui dispara a un animal parat sobre un fil, no és un caçador dels que dic jo. La meva parella no soporta la cacera ni els caçadors, però amb respecte la meva afició i sap que jo sóc c´çador perquè m'apasionen els meus gossus, i caço per ells i per rres més. Ahir, quan s'em va morir en buu petit, va plorar i tot, sentiment que no tindria cap altre persona per un gos de cacera. Mai he matat un gos, perquè de gossus dolents no n'hi ha. N'hi ha de bons i de no tan bons. Qui mata un gos és alguna persona que no i enten res de res. Bé , no us atbalo més que sino m'agafareu mania. S'apigueu que jo vaig al bar cada dia de caça, i faig un cafe amb llet. Els que fan el carajillo, també el fan cada dia abans d'anar a treballar, perquè ho sapigueu. I mi jugu alguna cosa que si el vostre para va al bar al mati a esmorzar, també el fa. Així, que si teniu ulls, també els tingueu per l'altra gent....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11439

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
en conec molt d'aquests, però com tot, també n'hi ha que no ho són. A la meva colla n'hi ha de bons i de dolents, però jo reconec que els bons que i som, som molt bons, i ajudem molt per a la nostre zona. La meva parella era com tots vosaltres, anti caçadors. Quan em va coneixe, ui!!!! es va ficar les mans al cap. Pos mira, el dia 25 d'aquest més me'n vai a buscar un gos a ginebre, suisa, perquè ella m'ha insistit que me'l compri. Ella amb coneix, i gracies a mi, a conegut què és la naturaleza i tot el que l'envolta. Gracies a mi sap trobar murgules, moixernons, ceps,.... i sóc caçador, però m'apasiona la natura. Quan acaba la cacera vaig a netejar camins, 10 o 15 vegades durant ttot l'any. Algu de voslatres i va?  ? quan s'han de prevenir incendis, a qui demanen que els ajudem  ? ja ser que alguns son provocats per trets als fils electrics, però qui dispara a un animal parat sobre un fil, no és un caçador dels que dic jo. La meva parella no soporta la cacera ni els caçadors, però amb respecte la meva afició i sap que jo sóc c´çador perquè m'apasionen els meus gossus, i caço per ells i per rres més. Ahir, quan s'em va morir en buu petit, va plorar i tot, sentiment que no tindria cap altre persona per un gos de cacera. Mai he matat un gos, perquè de gossus dolents no n'hi ha. N'hi ha de bons i de no tan bons. Qui mata un gos és alguna persona que no i enten res de res. Bé , no us atbalo més que sino m'agafareu mania. S'apigueu que jo vaig al bar cada dia de caça, i faig un cafe amb llet. Els que fan el carajillo, també el fan cada dia abans d'anar a treballar, perquè ho sapigueu. I mi jugu alguna cosa que si el vostre para va al bar al mati a esmorzar, també el fa. Així, que si teniu ulls, també els tingueu per l'altra gent.... Jo no sóc anti-caça, que consti, cadascú pot fer el que vulgui, sempre respectant unes normes. Jo critico als "escopeteros". I referent als "carajillos" et puc dir que si jo fos caçador d'aquella colla, al sortir del bar me n'aniria cap a casa...jo una persona que es fot un carajillo, copa de whisky i després un parell de mitjanes...la veritat no la veig capacitada per portar una arma a les mans...després no m'extranya que veuen un bulto i disparen...quan no és un gos, és un company de caçera.
Igual que els dissabtes la nit fiquen controls d'alcolemia a la sortida de les discoteques, també els faria bufar pels camins que van a les zones de caçera...
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
becader
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 379
|
Ahir volia contestar però em van prohibir enviar missatges.Misteriosament sembla que avui ja puc. Dono per impossible contestar totes les coses que dieu,algunes de les quals són autèntiques salvatjades.Tindra que escriure un llibre. Ja ho vaig dir l'altre dia per insultar als caçadors tot si val i no passa res en canvi si algú envia ofenses cap a l'altre direcció ja ha begut oli. Ja us ho fareu!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
|
per que ho sapigueu, si que fan controls d'alcholemia. A més a més, de tots els casos que hi ha hagut per accident de caça, cap d'ells ha donat positiu en el control que se li ha fet. Això us ho dic per experiència, ja que fa 4 anys vaig perdre un molt bon company en un accident de caça del senglar. Així doncs, abans de xerrar, assebenteusa be com van les coses, que criticar és molt fàcil, i tothom en sap.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|