Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
8 Setembre de 2008, 02:46:34
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Menorca (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  No ho soporto .... la cacera
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 ... 28 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: No ho soporto .... la cacera  (Llegit 7209 vegades)
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Gènere: Masculí
Missatges: 11094

¿Quis custodiet ipsos custodes?

Re: No ho soporto .... la cacera
« Resposta #180 en: 9 Juliol de 2008, 23:34:56 »

per que ho sapigueu, si que fan controls d'alcholemia. A més a més, de tots els casos que hi ha hagut per accident de caça, cap d'ells ha donat positiu en el control que se li ha fet. Això us ho dic per experiència, ja que fa 4 anys vaig perdre un molt bon company en un accident de caça del senglar. Així doncs, abans de xerrar, assebenteusa be com van les coses, que criticar és molt fàcil, i tothom en sap.

Deixo aquí la conversa, veig que tens les idees molt clares i no vols escoltar.
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
Atra
Cumulus Mediocris
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Femení
Missatges: 583

« Resposta #181 en: 11 Juliol de 2008, 13:41:53 »

el que no coneixi què és la cacera que calli i mai més ben dit. La cacera no és anar a matar, anar a destruir.La cacera és naturaleza,  coneixença de la muntanya, del medi on estem de tot el que ens envolta. A més a més, qui de veritat és bon caçador, manté un cert contacte permenent amb la muntanya i sempre mantenint un respecte sobre ella i sobre els animals que es volen caçar. Jo sóc caçador, però tan més matar o no matar, jo caço pels meus gossus, qui de veritat són els que so passen bé, i qui deslliuren el seu instint que porten dins. <Si no fos per ells, ja plegaria. Per cert, avui s'ha mort el meu millor amic, en buu, company de moltes jornades junts i amb qui ens ho aviem passat molt be i que podia confiar en tot moment. Era UN GRAN GOS...per ell, i per tots els qui són com ells, visca la cacera i visca catalunya!!!!

Y que me dirías si yo dijera esto:

el que no coneixi què és la violència de gènere que calli i mai més ben dit. La violència de gènere no és anar a matar, anar a destruir.La violència de gènere és naturaleza,  coneixença de la dona, del medi on estem de tot el que ens envolta. A més a més, qui de veritat és bon hostiador, manté un cert contacte permenent amb la dona i sempre mantenint un respecte sobre ella i sobre les dones que es volen hostiar. Jo sóc hostiador, però tan més matar o no matar, jo hostio pels meus amics, qui de veritat són els que so passen bé, i qui deslliuren el seu instint que porten dins. <Si no fos per ells, ja plegaria. Per cert, avui s'ha mort el meu millor amic, en buu, company de moltes jornades junts i amb qui ens ho aviem passat molt be i que podia confiar en tot moment. Era UN GRN AMIC...per ell, i per tots els qui són com ells, visca la violència de gènere i visca catalunya!!!!

Como ves no difiere mucho de lo que tú has dicho...  Grin
En línia
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Missatges: 5842

« Resposta #182 en: 11 Juliol de 2008, 13:48:22 »

Atra, has meado fuera de tiesto, bajo mi punto de vista, tienes muy mal gusto.  Roll Eyes
En línia
Atra
Cumulus Mediocris

« Resposta #183 en: 11 Juliol de 2008, 13:57:05 »

A veces para que se entiendan algunas cosas es necesario exagerar... es evidente que no es comparable y que no pretendo ofender a nadie, simplemente que hay justificaciones que no se aguantan por ningún sitio y esa es una de ellas.

Pero repito, no pretendo ofender a nadie, espero que no se me mal interprete.
En línia
Bagencsonat
Cumulus Mediocris

Missatges: 840

Tornat de treballar, pren-t'he una birra. Salut!

« Resposta #184 en: 11 Juliol de 2008, 14:09:40 »

Atra, has meado fuera de tiesto, bajo mi punto de vista, tienes muy mal gusto.  Roll Eyes
Opino lo mismo..... encuentro el comentario MUY desafortunado
En línia

Serrat de Castellnou de Bages 420 msn
Atra
Cumulus Mediocris

« Resposta #185 en: 11 Juliol de 2008, 14:45:49 »

Yo también opino lo mismo, es muy desafortunado, pero exactamente igual que el anterior... en sí, sólo cambian los personajes, pero el fondo es el mismo.

Ahí es donde quiero llegar.

Si somos capaces de escandalizarnos por el uno, hemos de ser capaces de hacerlo por el otro.

De todas formas si los moderadores consideran que lo han de eliminar, que lo hagan, por mi parte no hay problema. No pretendo generar un problema, sólo evidenciar lo que de una manera enmascarada puede no ser tan evidente.  Wink
En línia
Bagencsonat
Cumulus Mediocris

Missatges: 840

Tornat de treballar, pren-t'he una birra. Salut!

« Resposta #186 en: 11 Juliol de 2008, 15:25:41 »

Yo también opino lo mismo, es muy desafortunado, pero exactamente igual que el anterior... en sí, sólo cambian los personajes, pero el fondo es el mismo.

Ahí es donde quiero llegar.

Si somos capaces de escandalizarnos por el uno, hemos de ser capaces de hacerlo por el otro.

De todas formas si los moderadores consideran que lo han de eliminar, que lo hagan, por mi parte no hay problema. No pretendo generar un problema, sólo evidenciar lo que de una manera enmascarada puede no ser tan evidente.  Wink

Con todos los respetos...el primero es discutible, el segundo es una soberana gilipollez
En línia

Serrat de Castellnou de Bages 420 msn
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 12877

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD

« Resposta #187 en: 11 Juliol de 2008, 16:33:16 »

Esto va hacía la típica discusión estéril, el que no ve más allá de sus ojos, y el que intenta hacer reflexionar inutilmente, ante eso lo mejor es pegar un par de polvos, aprovechas más el tiempo y no lo pierdes tontamente.

Las opiniones son como el culo, todos tenemos uno.

A los que cazan me gustaría verlos al revés, el animal con una de cartuchos y el cazador entre los matorrales cagadito, verías tú una experiencia así como se les pasaba la tontería a unos cuantos. La caza hace mucho era una necesidad, hoy es matar por deporte, y quien no lo entienda es como el que ha escrito anteriores respuestas insultando, un.... (aquí el insulto que te plazca).

En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3413

Termi-meteo... :P

« Resposta #188 en: 11 Juliol de 2008, 17:04:59 »

Esto va hacía la típica discusión estéril, el que no ve más allá de sus ojos, y el que intenta hacer reflexionar inutilmente, ante eso lo mejor es pegar un par de polvos, aprovechas más el tiempo y no lo pierdes tontamente.

Las opiniones son como el culo, todos tenemos uno.

A los que cazan me gustaría verlos al revés, el animal con una de cartuchos y el cazador entre los matorrales cagadito, verías tú una experiencia así como se les pasaba la tontería a unos cuantos. La caza hace mucho era una necesidad, hoy es matar por deporte, y quien no lo entienda es como el que ha escrito anteriores respuestas insultando, un.... (aquí el insulto que te plazca).

Lo de pegar un par de polvos es un buen consejo.
De hecho, llevo tiempo soñando con que un par de cazadoras me den caza...  Grin Y ya puestos si son bolleras mejor!  Grin

Y puestos a rizar el rizo, que me den "caza" entre matorrales...!!! Menudo deporte!
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2439

No som res davant aquests gegants alpins..

« Resposta #189 en: 11 Juliol de 2008, 17:09:45 »

Uala Miquel... jodiendo el Tòpic  Roll Eyes
En línia

Cazatormentas Pol, entre Barcelona i Vilafranca del Penedès... BCN- Les Corts
http://blogdelgeograf.blogspot.com/
L'estiu és aquí  Grin
Pàgines: 1 ... 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 ... 28 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió