Autor
|
Tema: No ho soporto .... la cacera (Llegit 7942 vegades)
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3623

Doncs això...!
|
Me aburriis,pero solo deciros que sois la otra cara de la moneda del del periodico pero con peor educación,amigos de lo soez y de la broma facil y sin gracia y desprovistos de cualquier clase de refinamiento.Cada uno es como es...
Que et donin !!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3623

Doncs això...!
|
Advocats i procuradors... a l'infern de dos en dos... 
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Atra
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 620

|
Me aburriis,pero solo deciros que sois la otra cara de la moneda del del periodico pero con peor educación,amigos de lo soez y de la broma facil y sin gracia y desprovistos de cualquier clase de refinamiento.Cada uno es como es...
Que et donin !!!  
Avui he començat a llegir aquest foro.En seguida he parat perque les tonteries que dieu les tinc més que sentides.Enn altre foros ja he dit el que tenia que dir i intentar que veiessiu les coses d'una altre manera seria com predicar en el desert,teniu el cap tan quadrat que no entendrieu res. Aneu-li amb aquests rollets tan guays,tan modernets,tan ignorants,tan dictatorials a la familia delibes(familia de caçadors empedernits i absolutament compromesos amb la natura,MOLT MÉS QUE NO PAS VOSALTRES!) No val la pena continuar.. Pero aixo si.Em fa molta gràcia,vosaltres podeu dir les salvatjades que us doni la gana,con que es contra els caçadors i son tan dolents,doncs no passa res.En canvi si jo dic que sou uns ecologistes de salón i de pa sucat amb oli,que sou molt guays i modernets,que voteu al giliplles del Joan Herrera,un titafreda com vosaltres, i que quan us sento e venen ganes de vomitar del fàstic que m'arribeu a fer,llavors si,llavors tots us rasgareu les vestidures i direu la vostre gran frase lapidaria:Ets un fatxa!,quan aqui els unics fatxes dictatorials i resentits sou vosaltres i totes les vostres tonteries. Que us donguin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Atra
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 620

|
Cuál de ellos eres...?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
becader
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 369
|
Me aburiis! Solo lamento haber resucitado un post que estaba muerto y enterrado. Que os vaya muy bien majos,y seguir asi que sois la mar de divertidos. Atra,te has presentado ya en algun concurso de metaforas o de algo parecido?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7811

Chubascos y granizos uralita.. alguien da mas?
|
Yo en mi caso, Becader, no entraré si es una faena loable o no el cazar. Admito que jara y sedal me ha marcado, pero no sería capaz de matar un animalito por pequeño que fuera. Ahora bien, no me meto en las aficiones de unos y otros. Sólo quiero que me digas, compañero, si lo de ese tío no es para pegarle un par de tiros en el culo, a ver si corre como una liebre.... Con él haríamos caza deportiva, sin muerte....
Ya digo, contra cazadores no tengo nada en contra.. pero contra terroristas del monte y encima "soberbios sobrados terratenientes cazadores de poca monta de urbs" sí.
|
|
|
|
|
En línia
|
Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
|
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6755

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Que et donin !!!   Avui he començat a llegir aquest foro.En seguida he parat perque les tonteries que dieu les tinc més que sentides.Enn altre foros ja he dit el que tenia que dir i intentar que veiessiu les coses d'una altre manera seria com predicar en el desert,teniu el cap tan quadrat que no entendrieu res. Aneu-li amb aquests rollets tan guays,tan modernets,tan ignorants,tan dictatorials a la familia delibes(familia de caçadors empedernits i absolutament compromesos amb la natura,MOLT MÉS QUE NO PAS VOSALTRES!) No val la pena continuar.. Pero aixo si.Em fa molta gràcia,vosaltres podeu dir les salvatjades que us doni la gana,con que es contra els caçadors i son tan dolents,doncs no passa res.En canvi si jo dic que sou uns ecologistes de salón i de pa sucat amb oli,que sou molt guays i modernets,que voteu al giliplles del Joan Herrera,un titafreda com vosaltres, i que quan us sento e venen ganes de vomitar del fàstic que m'arribeu a fer,llavors si,llavors tots us rasgareu les vestidures i direu la vostre gran frase lapidaria:Ets un fatxa!,quan aqui els unics fatxes dictatorials i resentits sou vosaltres i totes les vostres tonteries. Que us donguin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Atra, pon el "que els donguin pel cul" mio, seguro que lo tienes en la retaguardia
y a ver cuando acavais con la tonteria de poner microchips a los pobres animalillos, la pobre Osa del pirineo aragones ya debe estar asqueada al ver cada dos por tres vuestra cara ...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
becader
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 369
|
Me aburiis!
Tranquilo, que yo tengo solución para todo. Me pongo unos cuernecitos, me pongo a cuatro patas y muevo la cola (me parece que es así como us gusta) y empiezo a correr cual cervatillo inocente. Te doy una escopeta modelo MeSientoRealizadoPorLlevarMásPesoEnLaManoQueEnLaEntrepierna-719 100mm y a pasarlo bien. ¡Mira cómo corro, mira cómo me escapo! ¡Ven aquí a pegarme unos tiritos guapo, veeen, quiero que me des todo el plomo nene! ¡Dame más, dame más! Me aburres especialmente
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|