Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
30 Agost de 2008, 05:18:40
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Simetria al Matarranya (Almansa)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  No ho soporto .... la cacera
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: No ho soporto .... la cacera  (Llegit 6834 vegades)
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 29867

Re: No ho soporto .... la cacera
« Resposta #220 en: 24 Juliol de 2008, 12:39:58 »

En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

becader
Cumulus Humilis

Missatges: 261

« Resposta #221 en: 24 Juliol de 2008, 12:56:42 »

Da igual tio,dejalo estar.
En línia
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

« Resposta #222 en: 24 Juliol de 2008, 12:59:23 »

En línia

GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 12846

Hi ha mòbils e iphone's.....

« Resposta #223 en: 24 Juliol de 2008, 13:38:27 »

otia que bo sinner

Becader, te han cazado los mal educados, si esos que no nos cargamos animales por puto placer....... los educados y gente de bien aquí aburrís.

Te deseo lo mismo que al de la foto, unos buenos cuernos, pero no de animal Grin

Apa neng, fot el camp, bon vent i barca nova.... llanut ¡¡¡¡¡
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Missatges: 5785

« Resposta #224 en: 24 Juliol de 2008, 14:01:25 »

Dejaros de ostias e insultos, collons  Grin. Lo de este tío de LV es evidentemente de juzgade de guardia, pero la caza ha existido, existe, y existirá... yo no veo mal la caza controlada de una serie de especies... dudo que un cazador sensato y amante de la natura (la mayoría), quisiera matar, por ejemplo, un lince ibérico, la verdad. Cafres hay en todos los ámbitos de la vida.

Que no panda el cúnico  Grin

PD: Yo tengo un tío que ha dado vueltas por el mundo, matando animales como búfalos, elefantes, algún felino, etc... ¿Para qué? Por placer y pagando, que asco, para la foto y para traerse unos cuernos. Lo unico que le diferencia del de LV es que no era tan sádico en su discurso, pero seguía siendo un hijo de puta...
En línia
Atra
Cumulus Mediocris

Gènere: Femení
Missatges: 552

« Resposta #225 en: 24 Juliol de 2008, 14:08:37 »

Me aburriis,pero solo deciros que sois la otra cara de la moneda del del periodico pero con peor educación,amigos de lo soez y de la broma facil y sin gracia y desprovistos de cualquier clase de refinamiento.Cada uno es como es...

Que et donin !!!   
Roll Eyes

Avui he començat a llegir aquest foro.En seguida he parat perque les tonteries que dieu les tinc més que sentides.Enn altre foros ja he dit el que tenia que dir i intentar que veiessiu les coses d'una altre manera seria com predicar en el desert,teniu el cap tan quadrat que no entendrieu res.
Aneu-li amb aquests rollets tan guays,tan modernets,tan ignorants,tan dictatorials a la familia delibes(familia de caçadors empedernits i absolutament compromesos amb la natura,MOLT MÉS QUE NO PAS VOSALTRES!)
No val la pena continuar..
Pero aixo si.Em fa molta gràcia,vosaltres podeu dir les salvatjades que us doni la gana,con que es contra els caçadors i son tan dolents,doncs no passa res.En canvi si jo dic que sou uns ecologistes de salón i de pa sucat amb oli,que sou molt guays i modernets,que voteu al giliplles del Joan Herrera,un titafreda com vosaltres, i que quan us sento e venen ganes de vomitar del fàstic que m'arribeu a fer,llavors si,llavors tots us rasgareu les vestidures i direu la vostre gran frase lapidaria:Ets un fatxa!,quan aqui els unics fatxes dictatorials i resentits sou vosaltres i totes les vostres tonteries.Que us donguin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Roll Eyes  Smiley

Atra, pon el "que els donguin pel cul" mio, seguro que lo tienes en la retaguardia  Kiss Kiss Kiss

y a ver cuando acavais con la tonteria de poner microchips a los pobres animalillos, la pobre Osa del pirineo aragones ya debe estar asqueada al ver cada dos por tres vuestra cara ...  Cool Cool Cool

Tú al menos no has ido insultado y luego haciendo ver que eres el ofendido...

No me he metido ni con la caza ni con los cazadores, como podrás ver... pero claro, este personajillo de poca categoría como persona, por no decir otra cosa, no para de insultar y luego pues eso... ofendido total.

Pues no, que le den a él...
En línia
becader
Cumulus Humilis

Missatges: 261

« Resposta #226 en: 24 Juliol de 2008, 14:18:14 »

Me aburriis,pero solo deciros que sois la otra cara de la moneda del del periodico pero con peor educación,amigos de lo soez y de la broma facil y sin gracia y desprovistos de cualquier clase de refinamiento.Cada uno es como es...

Que et donin !!!   
Roll Eyes

Avui he començat a llegir aquest foro.En seguida he parat perque les tonteries que dieu les tinc més que sentides.Enn altre foros ja he dit el que tenia que dir i intentar que veiessiu les coses d'una altre manera seria com predicar en el desert,teniu el cap tan quadrat que no entendrieu res.
Aneu-li amb aquests rollets tan guays,tan modernets,tan ignorants,tan dictatorials a la familia delibes(familia de caçadors empedernits i absolutament compromesos amb la natura,MOLT MÉS QUE NO PAS VOSALTRES!)
No val la pena continuar..
Pero aixo si.Em fa molta gràcia,vosaltres podeu dir les salvatjades que us doni la gana,con que es contra els caçadors i son tan dolents,doncs no passa res.En canvi si jo dic que sou uns ecologistes de salón i de pa sucat amb oli,que sou molt guays i modernets,que voteu al giliplles del Joan Herrera,un titafreda com vosaltres, i que quan us sento e venen ganes de vomitar del fàstic que m'arribeu a fer,llavors si,llavors tots us rasgareu les vestidures i direu la vostre gran frase lapidaria:Ets un fatxa!,quan aqui els unics fatxes dictatorials i resentits sou vosaltres i totes les vostres tonteries.Que us donguin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Roll Eyes  Smiley

Atra, pon el "que els donguin pel cul" mio, seguro que lo tienes en la retaguardia  Kiss Kiss Kiss

y a ver cuando acavais con la tonteria de poner microchips a los pobres animalillos, la pobre Osa del pirineo aragones ya debe estar asqueada al ver cada dos por tres vuestra cara ...  Cool Cool Cool

Tú al menos no has ido insultado y luego haciendo ver que eres el ofendido...

No me he metido ni con la caza ni con los cazadores, como podrás ver... pero claro, este personajillo de poca categoría como persona, por no decir otra cosa, no para de insultar y luego pues eso... ofendido total.

Pues no, que le den a él...

Eso dicen todos los que me conocen,que soy muy mala persona y que tengo poca categoría humana.
Te han dado el premio ya o no?
En línia
Atra
Cumulus Mediocris

« Resposta #227 en: 24 Juliol de 2008, 14:20:12 »

Dejaros de ostias e insultos, collons  Grin. Lo de este tío de LV es evidentemente de juzgade de guardia, pero la caza ha existido, existe, y existirá... yo no veo mal la caza controlada de una serie de especies... dudo que un cazador sensato y amante de la natura (la mayoría), quisiera matar, por ejemplo, un lince ibérico, la verdad. Cafres hay en todos los ámbitos de la vida.

Que no panda el cúnico  Grin

PD: Yo tengo un tío que ha dado vueltas por el mundo, matando animales como búfalos, elefantes, algún felino, etc... ¿Para qué? Por placer y pagando, que asco, para la foto y para traerse unos cuernos. Lo unico que le diferencia del de LV es que no era tan sádico en su discurso, pero seguía siendo un hijo de puta...

Sandor, lamentablemente la cosa no es así.

Que debe ser una minoría, seguro, pero claro... la minoría de una muestra muy grande puede ser una minoría enorme.

Hace unos años oí que en EEUU había unos 40 millones de federados que practicaban tenis... seguro que en su país son una minoría, pero ya son tantos como españoles, por  lo que la cosa ya ves que es relativa.

Aquí cada año mueren linces, entre otras cosas, por disparos... pero no sólo mueren linces por esta causa... son muchos y muchos los animales que estando protegidos y en peligro, siguen cayendo por esta causa.

Un ejemplo es la polla de agua moruna... animal protegido en peligro y del que quedan pocos ejemplares. Pues cada año aparecen algunas muertas porque las confunden con la polla de agua común que es relativamente parecida y sí se puede cazar.

Quieres que te diga por qué pasa eso...? pues porque el cazador que dispara le importa una mierda lo que es, la ve parecida y le pega sin pensar... no sería bueno para todos que ellos mismos metieran en la lista de las "no cazables" a la que se puede cazar y así evitar el confundirlas...?
En línia
Atra
Cumulus Mediocris

« Resposta #228 en: 24 Juliol de 2008, 14:26:54 »

Atra,te has presentado ya en algun concurso de metaforas o de algo parecido?

No, la verdad es que no me lo he planteado... no creo que lo hiciera lo suficientemente bien como para ganar.

Sé que soy borde, o más bien claro cuando digo las cosas, cosa que al parecer te molesta... pues lo siento, a mi me molesta que me insultes sin haber dicho yo nada, así que si no quieres que la gente te trate como lo ha hecho, no vayas tú por ahí haciéndolo antes.
En línia
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

« Resposta #229 en: 24 Juliol de 2008, 14:33:39 »

* bambi_femjoy.jpg (72.12 KB, 900x430 - vist 39 vegades.)
En línia

Pàgines: 1 ... 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió