Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
11 Octubre de 2008, 18:34:43
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  No ho soporto .... la cacera
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: No ho soporto .... la cacera  (Llegit 7934 vegades)
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3623

Doncs això...!

Re: No ho soporto .... la cacera
« Resposta #240 en: 25 Juliol de 2008, 02:34:15 »

Sé que no tiene que ver nada, pero me he descojonado

Joder, este sí que ha cazado una buena cogorza! 
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

becader
Cumulus Humilis

Missatges: 369

« Resposta #241 en: 25 Juliol de 2008, 09:50:38 »

Becader, no me has respondido, nano.... Cheesy
Ni lo voy a hacer.Si os pensais que porque no se que decir peor para vosotros,lo que pasa es que ya he perdido demasiado tiempo con vosotros.
Ya lo dije lamento haber resucitado una cosa que estaba enterrada en las catacumbas de este foro.A partir de ahora ya os apañareis sin mi y esta vez seguro que no vuelvo!
Bueno majos que os lo paseis la mar de bien y seguir asi que seguro que podeis.
En línia
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 30314

« Resposta #242 en: 25 Juliol de 2008, 10:20:32 »

A partir de ahora ya os apañareis sin mi y esta vez seguro que no vuelvo!

Lástima....con lo bien que me lo estaba pasando.
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Doncs això...!

« Resposta #243 en: 25 Juliol de 2008, 10:47:31 »

A partir de ahora ya os apañareis sin mi y esta vez seguro que no vuelvo!

Lástima....con lo bien que me lo estaba pasando.

Por Dios, no te vayaaaaasssss.... que sin ti este foro nunca más volverá a ser lo mismoooo!!!! 
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Doncs això...!

« Resposta #244 en: 25 Juliol de 2008, 10:49:51 »

Como se puede caer tan bajo! 

No puedo dejar de mirar el puto jpg! 

Becaderrrr, vueeeelveeee! 
En línia

Poble Nou

Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6755

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #245 en: 25 Juliol de 2008, 11:17:19 »

Como se puede caer tan bajo! 

No puedo dejar de mirar el puto jpg! 

Becaderrrr, vueeeelveeee! 

aquesta s´ha fotut un bon cibet de senglar a la Cerdanya fijo , com molts d´aquí  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Atra
Cumulus Mediocris
Connectat Connectat

Gènere: Femení
Missatges: 620

« Resposta #246 en: 26 Juliol de 2008, 11:18:38 »

Encima mentiroso...

http://ramonfigueras.blogspot.com/2008/07/de-la-censura.html

Ramón  Ramón... acusas con demasiada facilidad. Entras insultado, y no lo niegues que ahí está escrito, además empiezas a justificar las bondades de la caza con mentiras como que gracias a los cazadores hay animales en el monte, que sois vosotros los repobladores, etc... cuando todo es mentira.

Cuando escribas en tu blog, ten la decencia de contarlo todo, no sólo lo que te interesa...
En línia
santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6859

« Resposta #247 en: 26 Juliol de 2008, 12:46:38 »

Encima mentiroso...

http://ramonfigueras.blogspot.com/2008/07/de-la-censura.html

Ramón  Ramón... acusas con demasiada facilidad. Entras insultado, y no lo niegues que ahí está escrito, además empiezas a justificar las bondades de la caza con mentiras como que gracias a los cazadores hay animales en el monte, que sois vosotros los repobladores, etc... cuando todo es mentira.

Cuando escribas en tu blog, ten la decencia de contarlo todo, no sólo lo que te interesa...

Y no es meteocat....sino CATMETEO.....
En línia

sant feliu de llobregat 24 msnm
min abs 2000-5   -3.8º
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Doncs això...!

« Resposta #248 en: 26 Juliol de 2008, 17:53:39 »

No da más de sí...

Advocats i procuradors... a l'infern de dos en dos...  Kiss
En línia

Poble Nou

avanto
Cumulus Congestus
*
Connectat Connectat

Missatges: 1675

Rovaniemi a -15ºC

« Resposta #249 en: 26 Juliol de 2008, 19:12:04 »

Aquest si que va contracorrent, a demés de veritat!   Grin Grin Grin

Parla de ecotalibans...no era ecointegristes...i construtalibans ??
En línia

Que bonic es banyar-se en un avanto mentres mires l'Aurora Boreal.
Sant Genís. 255 snm
Pàgines: 1 ... 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió