Autor
|
Tema: No ho soporto .... la cacera (Llegit 6800 vegades)
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8578

Dos tresors...
|
200000 gossos torturat i assessinats no són un cas aillat.
Cadascú és lo millor de casa seva, ja ho sabem.
I reconec que són MOLTS els pixapins que (ultimament) van a reventar els boscos i el turisme, perque 'està de moda, oig' anar al camp i de turisme rural. Es 'snob' i fins i tot 'fashion'.
Igualment i ha molt tarat que mata animals indiscriminadament, perque els seus pares ho han fet, perque els seus avis ho han fet, perque sempre s'ha fet.
I així anem, tirant-nos els plats al cap, els de la ciutat perque no ens agrada que es matin animals de forma gratuita i els de la muntanya perque estan fins els collons de tanta bleda pel bosc.
Però això no vol dir que la caça sigui com els braus: algo que tendeix a desaparèixer per raons humanes però que encara es segueix fent, perque és 'tradició'.
Al marge de que ens agradin els toros, la caça o la Gran Via en hora punta. En tot cas res excusa matar un animal per penjar-lo a una paret.
PD: a Pallejà he vist amb els meus ulls litres d'alcohol al costat del tir al plat, després d'un bon esmorzar: wisky, cervesa, vi, vermout, etc. I no dos... si no una dotzena. Suposo que també són una minoria i he tingut la mala sort de veure'ls només a ells.
Parlem del sexe dels àngels, parlem de gustos, parlem del que vulguem.... però reconeixem, collons, que això no està legislat i que armes pel bosc foten respecte. Si no entenem això és que no ho acceptem, que és molt diferent.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3340

Termi-meteo... :P
|
200000 gossos torturat i assessinats no són un cas aillat.
Cadascú és lo millor de casa seva, ja ho sabem.
I reconec que són MOLTS els pixapins que (ultimament) van a reventar els boscos i el turisme, perque 'està de moda, oig' anar al camp i de turisme rural. Es 'snob' i fins i tot 'fashion'.
Igualment i ha molt tarat que mata animals indiscriminadament, perque els seus pares ho han fet, perque els seus avis ho han fet, perque sempre s'ha fet.
I així anem, tirant-nos els plats al cap, els de la ciutat perque no ens agrada que es matin animals de forma gratuita i els de la muntanya perque estan fins els collons de tanta bleda pel bosc.
Però això no vol dir que la caça sigui com els braus: algo que tendeix a desaparèixer per raons humanes però que encara es segueix fent, perque és 'tradició'.
Al marge de que ens agradin els toros, la caça o la Gran Via en hora punta. En tot cas res excusa matar un animal per penjar-lo a una paret.
PD: a Pallejà he vist amb els meus ulls litres d'alcohol al costat del tir al plat, després d'un bon esmorzar: wisky, cervesa, vi, vermout, etc. I no dos... si no una dotzena. Suposo que també són una minoria i he tingut la mala sort de veure'ls només a ells.
Parlem del sexe dels àngels, parlem de gustos, parlem del que vulguem.... però reconeixem, collons, que això no està legislat i que armes pel bosc foten respecte. Si no entenem això és que no ho acceptem, que és molt diferent.
Totalment d'acord Cota, i a més insisteixo, no és el mateix portar un paper de plata a la mà i que pot acabar al terra per incivisme (que per cert, és igual de reprobable al camp, al bosc o a la ciutat) que el fet que un incívic porti un arma de foc a la mà pel bosc.
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Sunami
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 181
|
De caçadors n'hi ha de tota mena com de tot el demés, n'hi ha de fins i prudents, n'hi ha de cafres i n'hi ha de tipus Rambo. De petit al poble esmorzava molts dies una codorniu o qualsevol mena de moixó que em portaba el meu tiet. Molta gent abans als pobles portaba l'escopeta a l'esquena mentre anaven als trosos per fer feines del camp i no suposaba cap problema. Les caceres de senglars son un altre tema, ja que es una especie molt abundant i es quasi uns plaga. Pel que fà a altres bèsties, cérvols, isards, etc. personalment ho trobo cafre però es una activitat que genera diners i permet conservar espais en el seu estat natural. Si no em foten un tret, m'estimo més 1000 caçadors o una finca de braus que no més urbanitzacions i més ciment.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9263

Cuando se hacerca una tormenta , late más fuerte
|
lo que se tiene que hacer es no dejar el perro 10 horas en un balcon de 2 por 2
y después hablamos de tratos de animales
el que no entienda que el cazador de verdad ama a los animales es que no sabe ni de lo que habla...ups perdon 
esta claro que hay mucho finoli de ciudad, que lo más cerca que a visto o sabe de la caza es lo que ve por la tele, en comarcas somos distintos y lo vemos distinto y tampoco han de venir a darnos lecciones de tratos de animales mientras no corrijan ellos la absurdidad del animal domestico muerto de asco en un piso, como el 70% de la gente de ciudad hace,,,llamale perro, llamale gato, llamale periquito, eso si es bonito, que collons!
ya se comentó que cazadores gilipollas y mal educados y sin corazón hay como en todas las cosas, conozco metrsos gilipollas, abogados gilipollas y mucha gente gilipolla
tambien se habló que el cazador con menos excrupulos son casualmente gente adinerada
perdón si he sido fuerte, pero para opinar hay que saber exactamente de que va el tema, ni me sirven me cuentan ni dicen...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6561

no puc amb l´ecologisme integrista
|
Buenu, estic inspirat.... 
a part dels gossos asessinats, excursions fustrades, bales que "rozan" ... etc....
us demano a tots, que s´ha d´apendre a conviure amb tots els col.lectius que existeixen al nostre pais, ens agradi o no, que us penseu , que a mi no m´ha plogut plom , doncs si, però que faig .... discutir.me amb el caçador de torn, no, ja que a mi també em falten al respecte al veure gent amb cares llargues quan vaig amb moto per zones a on tinc tots els permissos per accedir.hi , arriva a un punt que potser et fas solidari amb gent que te el mateix problema, pressiò i mes pressiò ....
jo com l´hi he dit a un il.lustre forero, no he matat mai una mosca, ni penso fer.ho , ni m´agrada que matin, però us agradi o no, també es un esport, i això s´ha de respectar...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat

|
Roda, yo también respeto tu opinión, pero no puedo estar de acuerdo con lo que dices... Creo que un buen cazador, lo primero de todo le gusta y defiende, la montaña y los animales, eso lo tengo clarisimo, como siempre de gilipollas hay, como en todas las cosas
No te voy a discutir que le guste la montaña, pero que defienda los animales, pues como que no... pegarle un tiro a un bicho, sea lo que sea no me parece que se ajuste a un gustar y defender. El problema del mal en el ecosistema lo tienen los ramaderos del siglo pasado, quien estos si, cazaron a diestro y siniestro sin piedad, quitaron los predadores y jodieron la cadena ( para proteger sus ramados esto ha de quedar claro), el problema del conejo (cabeza gorda y se quedan ciegos y se mueren) lo tubo un cientifico quien creo una injección para matar una plaga y lo que hizo fué los más terrible ya que a causado el mal cronico a la genetica del conejo, que es hereditario, no hay conejos pués a la mierda el lince
Vamos a ver... creo que los ganaderos, pastores o "ramaderos" no creo que hayan sido los principales cazadores, ni de especies cinegéticas ni de "alimañas", más bien diría que eran los cazadores por encargo o no de los primeros los que se han dedicado toda la vida a matar por ejemplo a los lobos. Si no estoy equivocado aún hay un monumento a un "grandioso" cazador de lobos en la ancha Castilla que reza algo así como: Al más grande cazador de la historia. En cuanto a la mixomatosis, estoy de acuerdo que es la gran putada de la historia, que no lo ha hecho un cazador, pero no me vengas ahora con que ese es el mayor de los problemas que tiene el lince, como tampoco lo es que hoy aún aparezcan linces muertos por disparos... cada año mueren varios así... es decir si no fueran por los cazadores ni habrian bosques en condiciones, más o menos limpios, ni habria nada ya
Qué quieres decir, que los cazadores limpian el bosque de "malas hierbas" ?? o que lo limpian de malos animales ?? Me imagino que es lo segundo... pero te podría decir que ellos y sólamente ellos son los culpables de la introducción de especies que genéticamente en nada se parecen a las nuestras y que lo único que hacen es contaminar nuestras especies autóctonas... y ya no digamos nada de la aberración de la suelta de muchas aves destinadas a ser colgadas del cinturón, por que han estado críadas por el hombre y no son más mansas por que no se puede... pasas al lado de ellas y ni se mueven... eso sí, luego algunos se vanagloriean de haber sido partícipes de la recuperación de una determinada especie por haber contribuido en la suelta de cientos o miles de ejemplares psicológicamente tarados... Supongo que el tema de la mierda que dejan con los cartuchos lo dejamos para otra ocasión...? igual que el tema del plombismo y la muerte lenta y dolororas que sufren los animales que la padecen por culpa de la ingestión de los perdigones de plomo... Ahora en Tarragona hay 20.000 rebecos en las montañas de la provincia y han dado permisos para cazar unos cuantos, porque han dado permisos? pués han dado permisos a las collas de cazadores que han colaborado con el proyecto, como han colaborado con el proyecto? contando año a año semana que van a cazar tras semana los numeros de ejemplares que veian para hacer el censo
Rebecos en Tarragona...?? creo que no hay, me parece que hablas de la cabra hispánica. Pero bueno, aún siendo rebecos... por qué se llega a esa situación ?? ni más ni menos por que cualquier población de un animal no puede crecer indefinidamente y lo que han de hacer los depredadores, que es mantenerla a raya y en buenas condiciones, sólo lo pueden hacer los cazadores que anteriormente ya se han encargado de quitarse de encima a la competencia... o es que me vas a negar que muchos cazadores no han dicho que el lince, ejemplo que tú has puesto, se come los conejos y perdices que ellos han soltado para cazarlos después... quien creeis que hace el censo de animales? los forestales? los cazadores
quien avisa de que una especie tiene problemas los forestales? los cazadores
y si hablan los forestales es por la faena que les han subministrado los cazadores, que aqui parece que el cazador solo va con la escopeta metiendo tiros y no es así
Sí los cazadores hacen el censo... pero de los que mantan, claro...  Claro que avisan... en cuanto no hay conejo o perdiz a la que cazar, salta la voz de alarma.... va Roda, no digas chorradas que sabes o deberías saber que hacer el recuento de una especie no es tan sencillo como pasar un parte a los forestales diciendo que has visto muchos o pocos bichos... no conozco a ningun cazador de verdad que meta tiros gratuitos y si una especie esta coja no le tiran y la dejan criar, no conozco a ningun cazador que no sea un enamorado de los animales y la montaña
Claro y por eso mismo cada año se han de soltar cientos de miles de conejos y perdices... que además en muchas ocasiones, encima ni tan sólo son genéticamente iguales que las autóctonas... Al menos la próxima vez intenta poner argumentos de peso...  PD. y ahora que me vengan los pescadores con sus truchas arco iris, black bass, lucios, y siluros que los pondré también de vuelta y media... logicamente no estoy deacuerdo en nada de lo que comentas, pero bueno no hace falta que me convenzas y no hace falta que yo te convenza a ti 
cuando sales del asfalto existe más catalunya y esta se ha de conocer bien y entender bien
Roberto no me jodas que ando entre cazadores desde que me chupo el dedo si yo serlo, así que no me digas que aporte argumnentos de más peso porque de caza se más que tu y de la filosofia de caza tambien
de ranas me ganas, por eso
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat

|
Tots dieu tonteries made in Kamakulandia menys en Roberto, i no es perqué sigui amic meu, defensa una cosa molt real , la reintroducció o modificació de especies autoctones... etc.... que es el que pensa i diu en Vacarisanu en la primera resposta, tots el altres, merda a l´espardenya .... esteu en contra de tot i per tot ..... quines coses es diuen, que si plom, que si penjen els gossos, .... el cabrerés amb 800 o mes mountainbikerus, tu creus que es pot anar a caçar per aquella zona precisament aquest dia   .... tonteries i mes tonteries .... res mes .... Olotí, tu encara penjaves dels cullons del teu pare, els nostres avis ja caçaven a Oix i a la Vall de Bianya...  Mira noi, no sé si els administradors esborraràn aquest missatge (abans els animo a que mirin el vídeo que he penjat)... però estic fins als collons de la gent com tú que parla per parlar!!! Tú sí que no tens ni idea del que parles!!!! Per sort el neanderthalisme deixa pas a l'Homo Sapiens (encara no ho hem superat!)... Au va, calla't:http://www.youtube.com/watch?v=WXTbM3D_5NA És llarg però val la pena mirar-se'l, és escandalós! Al minut 3:20, algú se sentirà identificat...  Tinc claríssim que no tots són iguals però si algu com a caçador, no vol sentir-se dir segons què, que treballin des de dins per erradicar aquest assumpte (entre d'altres) fent fora als indesitjables que fan això dins del col·lectiu de caçadors.... (Em consta que ja hi ha qui treballa en això). a veure, no tinc só a l´ordinador, he arribat al minut 3.20 i no veig res d´estrany ....  només 4 marujes amb Galgos  .... o gos llebrer.... que te que veure aquest video amb la caça  .... algú m´ho pot explicar  ... No hi ha pitjors oides que els que no volen sentir... O ORDINADOR QUE NO TÉ SO!  Tothom que l'hagi vist i sentit entendrà el que dic. Potser no tens cap interès... en fi... Però bé, sóc tossut. Si no has pogut (o volgut) sentir, potser vols mirar: ======================================================== http://www.galgosinfronteras.org/contenido.htm  CAMPERO, es un galgo mas de los 20 que tiene Julián un cazador galguero de Toledo. Nació en una fosa sin luz, tapada con unos tablones viejos; de vez en cuando unos trozos de pan duro se cuelan por un hueco y los animales se pelean por ellos. Una vez a la semana, este monstruo con forma de hombre, los saca del agujero con idea de entrenarlos para las carreras de caza con liebre. .ESCRIBID A LA MINISTRA CRISTINA NARBONA AUNQUE LO TIENE DIFICIL POR LOS INTERESES DE LOS CAZADORES QUE ESTAN PRESIONANDO PARA QUE TODO SIGA IGUAL, ELLA TIENE SENSIBILIDAD Y AMOR POR LOS ANIMALES LO HA HEREDADO DE SU MADRE QUE ES UNA PERSONA QUE QUIERE Y RESPETA A LA NATURALEZA Y LOS ANIMALES DE VERDAD CON EL CORAZON.LO SABEMOS.PIDAMOSLE UNA LEY NACIONAL EFICAZ CONTRA EL MALTRATO A LOS ANIMALES . ministra@mma.es http://actualidad.terra.es/provincias/ciudad-real/articulo/proape_denuncia_muerte_galgos_ahorcados_311152.htmTres galgos han sido ahorcados de forma 'salvaje' en Ciudad Real según informaba a través de un comunicado la Asociación Protectora de Animales y Plantas de Pedro Muñoz, PROAPE. Los hechos han sido denunciados por la asociación ante la Guardia Civil de la localidad, tras contactar con el Seprona a quien han hecho saber el hallazgo de una zona abandonada de la localidad donde estaban ahorcados tres perros de raza galga. Según informaba PROAPE, la técnica empleada por los autores de 'esta salvajada' se conoce bajo el nombre de 'tocar el piano'. Dicha práctica se basa en atar el animal con una cuerda al cuello, colgarlo y de este modo, ver como una vez agotado, el animal decide sentarse y ahorcarse a sí mismo. 'Es una de las muertes más dolorosas, lentas y crueles que se le puede dar a un animal', señalaba el colectivo, quienes afirmaron poseer tanto una cinta grabada como fotografías que han acompañado a la denuncia. Finalmente destacaron que esta práctica resulta habitual en la región, principalmente en las provincias de Toledo y Ciudad Real tras el periodo de caza. PERÒ SOBRETOT AQUESTES: http://www.consumer.es/web/es/medio_ambiente/2005/12/15/147785.php http://www.nodo50.org/ecologistas.cadiz/spip/article.php3?id_article=772
========================= el que hace eso lo puede hacer con su mujer y sus hijos igual no me jodas hombre
un cazador que se gasta más dinero en los perros cuidandolos, criandolos curandolos ( dinerales) que en su mujer
au va eso es un loco que hace con el perro lo que un dia hará con la mujer
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|