Autor
|
Tema: No ho soporto .... la cacera (Llegit 7206 vegades)
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12877

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
1 - Si un año fueran los cazadores quienes llevaran la escopeta, y al otro año fuera al revés.... habría tanto cazador ??
2 - Lo pongo más fácil... porqué van con escopeta y no con un cuchillo ?? Porqué no tienen huevos a acercarse al animal... o no serían tan rapidos para cogerlos...
3 - Más fácil aún, porqué no cazan con las manos ?? mmmmmm tal vez en la mayoría de casos el cazador sería el cazado ??
El cazador está amariconao, así hasta yo me meto con los animales...
Si las cosas fueran de tú a tú, su puta madre traería trofeos.. la montaña estaría llena de cabezas de cazador.
Y tengo al menos 4 parientes que són del ramo perdigonil y cartuchil.
Que chulos que somos matando moscas a cañonazos por el bosque.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Pues que pronto no hará falta atropellar a un jabalí.... ya llega el lobo...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Sí... no creo que en esa manada hubiera ningún perro de los que demasiadas veces son abandonados también por cazadores... acto no tan común como en el típico gilipollas urbano... pero que también se produce
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2493

|
Com a boletaire només puc dir que veig els caçadors com una amenaça a la meva vida. Sovint vaig sol pel bosc i m´embardisso com un porc senglar..... espero que sapiguen veure la diferencia......... fins i tot després dels esmorzars que es foten alguns 
Com a mountainbiker diré el mateix......hem hagut de fer mitja volta moltes vegades per no passar per zona on estaven caçant.... et fot la ruta enlaire.... i algun cop ens ha convidat a girar cua "de males maneres"...... i qui discuteix amb algú que porta escopeta? jo pensava que el bosc era de tots..... A un company de colla li van matar un porc senglar davant els seus ulls a 20 metres,a fontanils, i mentres el caçador ho celebrava ell es cagava en el caçador amb els ous per corbata.
Respecte a quan disparen....... ells disparen a un animal......... però i si fallen i tu estàs 300 metres al darrere entre matolls buscant bolets? I respecte a la distancia envers les pistes i camins......... les respecten? no tots.... en dono fe.
Lamentablement i capitol a part les baixes periódiques de caçadors....... hi han alguns casos a Olot i comarca de caçadors que s´han disparat accidentalment i per confosió entre ells. Fa uns 3 anys un caçador va matar el seu millor amic anant de caça i al poc es va suicidar.
I sense ser tan tremendista.......... a qui no l´acolloneix sentir trets quan és al bosc? a mi si! i faig una avia de marxar en direcció oposada o de posar-me a cantar perquè em sentin que dona gust!!! Aquesta és la meva visió.... que no crec positiu que corrin hordes de personal amb escopetes al mig del bosc.............. segurament massa egoista però es aquesta
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2493

|
Com a boletaire només puc dir que veig els caçadors com una amenaça a la meva vida. Sovint vaig sol pel bosc i m´embardisso com un porc senglar..... espero que sapiguen veure la diferencia......... fins i tot després dels esmorzars que es foten alguns  Com a mountainbiker diré el mateix......hem hagut de fer mitja volta moltes vegades per no passar per zona on estaven caçant.... et fot la ruta enlaire.... i algun cop ens ha convidat a girar cua "de males maneres"...... i qui discuteix amb algú que porta escopeta? jo pensava que el bosc era de tots..... A un company de colla li van matar un porc senglar davant els seus ulls a 20 metres,a fontanils, i mentres el caçador ho celebrava ell es cagava en el caçador amb els ous per corbata. Respecte a quan disparen....... ells disparen a un animal......... però i si fallen i tu estàs 300 metres al darrere entre matolls buscant bolets? I respecte a la distancia envers les pistes i camins......... les respecten? no tots.... en dono fe. Lamentablement i capitol a part les baixes periódiques de caçadors....... hi han alguns casos a Olot i comarca de caçadors que s´han disparat accidentalment i per confosió entre ells. Fa uns 3 anys un caçador va matar el seu millor amic anant de caça i al poc es va suicidar. I sense ser tan tremendista.......... a qui no l´acolloneix sentir trets quan és al bosc? a mi si! i faig una avia de marxar en direcció oposada o de posar-me a cantar perquè em sentin que dona gust!!! Aquesta és la meva visió.... que no crec positiu que corrin hordes de personal amb escopetes al mig del bosc.............. segurament massa egoista però es aquesta jo si el caçador està aquí, me´n vaig per allà .... de totes formes sou una mica exagerats, no es troven caçadors a cada curva....  L´escarlet vermell , els boletaires , els porcs senglars i els caçadors van tots aparellats. Si que és cert que buscant rovelló no tens problemes normalment.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|