Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
10 Octubre de 2008, 22:32:01
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  No ho soporto .... la cacera
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 ... 29 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: No ho soporto .... la cacera  (Llegit 7915 vegades)
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 12999

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD

Re: No ho soporto .... la cacera
« Resposta #20 en: 22 Octubre de 2006, 23:50:23 »

1 - Si un año fueran los cazadores quienes llevaran la escopeta, y al otro año fuera al revés.... habría tanto cazador ??

2 - Lo pongo más fácil... porqué van con escopeta y no con un cuchillo ?? Porqué no tienen huevos a acercarse al animal... o no serían tan rapidos para cogerlos...

3 - Más fácil aún, porqué no cazan con las manos ?? mmmmmm tal vez en la mayoría de casos el cazador sería el cazado ??

El cazador está amariconao, así hasta yo me meto con los animales...

Si las cosas fueran de tú a tú, su puta madre traería trofeos.. la montaña estaría llena de cabezas de cazador.

Y tengo al menos 4 parientes que són del ramo perdigonil y cartuchil.

Que chulos que somos matando moscas a cañonazos por el bosque.
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6755

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #21 en: 22 Octubre de 2006, 23:56:12 »

Claro surfin... si no los mata el lobo los tendrá que matar alguien... Grin Grin

Pero tranquilo que ya queda menos... tenemos al superdepredador acechando a la presa  Grin Grin por fin algo bien que hace la Administración... Wink

ahora no te pillo....  Sad Sad Sad Sad
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #22 en: 22 Octubre de 2006, 23:57:44 »

1 - Si un año fueran los cazadores quienes llevaran la escopeta, y al otro año fuera al revés.... habría tanto cazador ??

2 - Lo pongo más fácil... porqué van con escopeta y no con un cuchillo ?? Porqué no tienen huevos a acercarse al animal... o no serían tan rapidos para cogerlos...

3 - Más fácil aún, porqué no cazan con las manos ?? mmmmmm tal vez en la mayoría de casos el cazador sería el cazado ??

El cazador está amariconao, así hasta yo me meto con los animales...

Si las cosas fueran de tú a tú, su puta madre traería trofeos.. la montaña estaría llena de cabezas de cazador.

Y tengo al menos 4 parientes que són del ramo perdigonil y cartuchil.

Que chulos que somos matando moscas a cañonazos por el bosque.

si coño, y porqué no vamos con carros tirados de burros , y así no perderia vuelos de aviones en el Prat .... 
En línia

Since 1909
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6820

« Resposta #23 en: 23 Octubre de 2006, 00:01:01 »

Claro surfin... si no los mata el lobo los tendrá que matar alguien... Grin Grin

Pero tranquilo que ya queda menos... tenemos al superdepredador acechando a la presa  Grin Grin por fin algo bien que hace la Administración... Wink

Pues que pronto no hará falta atropellar a un jabalí.... ya llega el lobo... Cool
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #24 en: 23 Octubre de 2006, 00:04:32 »

Pues que pronto no hará falta atropellar a un jabalí.... ya llega el lobo... Cool

·   joer, hablando de lobos, la pasada noche una manada de perros salvajes, se cargaron a 50 ovejas por el baix, no??? .....  Shocked Shocked Shocked Shocked
En línia

Since 1909
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6820

« Resposta #25 en: 23 Octubre de 2006, 00:10:12 »

·   joer, hablando de lobos, la pasada noche una manada de perros salvajes, se cargaron a 50 ovejas por el baix, no??? .....  Shocked Shocked Shocked Shocked

Sí... no creo que en esa manada hubiera ningún perro de los que demasiadas veces son abandonados también por cazadores... acto no tan común como en el típico gilipollas urbano... pero que también se produce  Wink
En línia
Albert IB
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Missatges: 2611

« Resposta #26 en: 23 Octubre de 2006, 14:08:55 »

Com a boletaire només puc dir que veig els caçadors com una amenaça a la meva vida. Sovint vaig sol pel bosc i m´embardisso com un porc senglar..... espero que sapiguen veure la diferencia......... fins i tot després dels esmorzars que es foten alguns 

Com a mountainbiker diré el mateix......hem hagut de fer mitja volta moltes vegades per no passar per zona on estaven caçant.... et fot la ruta enlaire.... i algun cop ens ha convidat a girar cua "de males maneres"...... i qui discuteix amb algú que porta escopeta? jo pensava que el bosc era de tots.....  A un company de colla li van matar un porc senglar davant els seus ulls a 20 metres,a fontanils,  i mentres el caçador ho celebrava ell es cagava en el caçador amb els ous per corbata.

Respecte a quan disparen....... ells disparen a un animal......... però i si fallen i tu estàs 300 metres al darrere entre matolls buscant bolets?    I respecte a la distancia envers les pistes i camins......... les respecten? no tots.... en dono fe.

Lamentablement i capitol a part les baixes periódiques de caçadors....... hi han alguns casos a Olot i comarca de caçadors que s´han disparat accidentalment i per confosió entre ells. Fa uns 3 anys un caçador va matar el seu millor amic anant de caça i al poc es va suicidar.

I sense ser tan tremendista.......... a qui no l´acolloneix sentir trets quan és al bosc? a mi si! i faig una avia de marxar en direcció oposada o de posar-me a cantar perquè em sentin que dona gust!!!
Aquesta és la meva visió.... que no crec positiu que corrin hordes de personal amb escopetes al mig del bosc.............. segurament massa egoista però es aquesta
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2400

« Resposta #27 en: 23 Octubre de 2006, 15:24:06 »

Respecte a quan disparen....... ells disparen a un animal......... però i si fallen i tu estàs 300 metres al darrere entre matolls buscant bolets?    I respecte a la distancia envers les pistes i camins......... les respecten? no tots.... en dono fe.

Dues vegades m'ha passat una bala aprop. No he fet la mili, però sé que és un só inconfusible i acollonidor, especialment si estàs sol en un lloc aïllat i silenciós. En els dos casos venien de molt lluny. Ni vaig sentir el tret. Potser d'un o 2 km com a mínim. L'última vegada havia fet segur una trajectòria parabòlica per sobre un llom. Potser al venir de tant lluny la seva velocitat no les fa massa perillosses, però ... 

Cap dels dos dies havia vist caçadors.
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #28 en: 23 Octubre de 2006, 15:24:15 »

Com a boletaire només puc dir que veig els caçadors com una amenaça a la meva vida. Sovint vaig sol pel bosc i m´embardisso com un porc senglar..... espero que sapiguen veure la diferencia......... fins i tot després dels esmorzars que es foten alguns 

Com a mountainbiker diré el mateix......hem hagut de fer mitja volta moltes vegades per no passar per zona on estaven caçant.... et fot la ruta enlaire.... i algun cop ens ha convidat a girar cua "de males maneres"...... i qui discuteix amb algú que porta escopeta? jo pensava que el bosc era de tots.....  A un company de colla li van matar un porc senglar davant els seus ulls a 20 metres,a fontanils,  i mentres el caçador ho celebrava ell es cagava en el caçador amb els ous per corbata.

Lamentablement i capitol a part les baixes periódiques de caçadors....... hi han alguns casos a Olot i comarca de caçadors que s´han disparat accidentalment i per confosió entre ells. Fa uns 3 anys un caçador va matar el seu millor amic anant de caça i al poc es va suicidar.

I sense ser tan tremendista.......... a qui no l´acolloneix sentir trets quan és al bosc? a mi si! i faig una avia de marxar en direcció oposada o de posar-me a cantar perquè em sentin que dona gust!!!
Aquesta és la meva visió.... que no crec positiu que corrin hordes de personal amb escopetes al mig del bosc.............. segurament massa egoista però es aquesta

jo si el caçador està aquí, me´n vaig per allà ....  Grin Grin Grin

de totes formes sou una mica exagerats, no es troven caçadors a cada curva....  Grin Grin Grin
En línia

Since 1909
Albert IB
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Missatges: 2611

« Resposta #29 en: 23 Octubre de 2006, 15:37:57 »

jo si el caçador està aquí, me´n vaig per allà ....  Grin Grin Grin

de totes formes sou una mica exagerats, no es troven caçadors a cada curva....  Grin Grin Grin

L´escarlet vermell , els boletaires , els  porcs senglars i els caçadors van tots aparellats. Si que és cert que buscant rovelló no tens problemes normalment.
En línia
Pàgines: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 ... 29 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió