Autor
|
Tema: No ho soporto .... la cacera (Llegit 7905 vegades)
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3927

|
crec que desconeixeu completament el mon de la caça. Els caçadors, en la seva majoria, son gent que aprecia molt el medi natural i el coneixen molt bé.
La caça és un fet cultural que prové de quan l'home anava de cacera per menjar. En aquest moment no conec cap caçador que no es menji el que caça.
Que entre els caçadors hi ha capullos integrals, perfecte. I?
Que qui estima els animals no els hi pega un tir. Jo estimo els animals i he assistit a matances de porcs, pollastres, coloms i altres especies animals i estic segur que pateix mes un pollastre quan el maten que un animal quan li peguen un tir amb una escopeta.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6755

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
buenu, no seran tants com els que moren a l´autopista abandonats.... no se qui es pitjor, que sacrificar , com molts em fet , o abandonar al millor amic, i no es que no serveixin, els gossos de caça estan mal alimentats (ho reconec), i desseguida poden agafar mal d´ossos i malalties..... però per un caçador el seu gos, es com la seva parella... l´estima moltissim....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6755

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
crec que desconeixeu completament el mon de la caça. Els caçadors, en la seva majoria, son gent que aprecia molt el medi natural i el coneixen molt bé.
La caça és un fet cultural que prové de quan l'home anava de cacera per menjar. En aquest moment no conec cap caçador que no es menji el que caça.
Que qui estima els animals no els hi pega un tir. Jo estimo els animals i he assistit a matances de porcs, pollastres, coloms i altres especies animals i estic segur que pateix mes un pollastre quan el maten que un animal quan li peguen un tir amb una escopeta.
Si tiu, em sembla que abandono aquest topic per que m´excito molt, al sentir les barbaritats que es diuen ....
En fi ....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Si tiu, em sembla que abandono aquest topic per que m´excito molt, al sentir les barbaritats que es diuen .... En fi .... Yo no sé si he dicho barbaridades, pero te aseguro que he dicho el que hace mucho tiempo veo y observo, además de leer...
Vamos, que todo lo dicho está plenamente confirmado
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3623

Doncs això...!
|
buenu, no seran tants com els que moren a l´autopista abandonats.... no se qui es pitjor, que sacrificar , com molts em fet , o abandonar al millor amic, i no es que no serveixin, els gossos de caça estan mal alimentats (ho reconec), i desseguida poden agafar mal d´ossos i malalties..... però per un caçador el seu gos, es com la seva parella... l´estima moltissim.... No estem parlant de fills de puta que compren un animal per Nadal i el primer estiu els abandonen, no..., això en un altre tòpic si vols; estem parlant de caçadors. No desviem el tema si us plau. No parlo tant del sacrifici, que ho trobo una barbaritat, si no en el tipus de sacrifici que practiquen alguns: deixar penjada a la bèstia d'un arbre... fins que es mor d'asfixia, entre "altres meravelles", si us plau...
Ara comprenc com alguns tracten a la seva parella, la qual s'estimen moltíssim... ( no ho dic per tu, eh??? que ni et conec!) 
El segon punt és personal i res més, però que penses del tercer? del fet que un militar digués això?
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2610

|
Respecte a quan disparen....... ells disparen a un animal......... però i si fallen i tu estàs 300 metres al darrere entre matolls buscant bolets? I respecte a la distancia envers les pistes i camins......... les respecten? no tots.... en dono fe.
 Dues vegades m'ha passat una bala aprop. No he fet la mili, però sé que és un só inconfusible i acollonidor, especialment si estàs sol en un lloc aïllat i silenciós. En els dos casos venien de molt lluny. Ni vaig sentir el tret. Potser d'un o 2 km com a mínim. L'última vegada havia fet segur una trajectòria parabòlica per sobre un llom. Potser al venir de tant lluny la seva velocitat no les fa massa perillosses, però ...  Cap dels dos dies havia vist caçadors. i quin tipus de animal es caça amb una "bala" ...  a part no se a altres llocs, però aqui al Ripollés hi han rètols informatius de "Batuda de Senglar" amb un color fucsia que es veu de una hora lluny, només amb una mica de precaució i sentit comú, no et passen bales aprop  Per buscar bolets no passes per les pistes o camins.......... així que no veus els rètols. Evidentment no es vietnam..... però només fa falta que et confonguin una sola vegada ...... Nen, que no em mamo el dit, i tu sent de la Garrotxa, (o no  ), tens que saver perfectament a on es fan les batudes de senglar .... No se mai on es fan les batudes de senglar. T´ho asseguro, no en se res del món de la caça. I com jo suposo que la majoria de gent.
Vam fer una excursió amb btt .... olot, can xel, fontpobre i al tirar cap a les encies els caçadors ens van dir que no pasessim o ens podien fotre un tiro sense voler..... que era perillós......... doncs si vas per aquella zona siguent boletaire per fora el cami que passa?
L´altre dia prop de la pinya sentia trets..... una estona després vaig trobar-me el caçador que caçava ocells.
Fa uns dies parlava amb un pagès d´oix que m´explicava com hi havia propietats privades on venien colles de molta i molta gent que pagava per anar-hi a caçar..... i que ni se m´acudis anar a aquella zona aquell dia perquè eren tot novells.
Jo crec que el perill és real per als boletaires. Tu no ho creus?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2400

|
Per el que jo sé, en els pobles de la serralada transversal cada colla, de un o 2 municipis, mata de 100 a 200 senglars per temporada. T'asseguro que això són bastants trets. Coincideixo bastant amb l'Olotí perquè ens movem en zones veïnes i molt semblants. Tot i que els caçadors dels llocs que més freqüento sé per on es mouen i com actuen, he hagut de canviar algun itinerari excursionita per la seva presència.quines zones??? .... Matadepera i Santa Pau??? .... jo mai .... Perdona, però el fet que al tòpic digui Sabadell és perquè és des d'on tinc accés a internet i perquè quedi clar des d'on faig comentaris de seguiment, però em passo i m'he passat una bona part de la meva vida al Cabrerès, terra que estimo molt, a la "frontera" de l'Osona, La Selva i la Garrotxa i a tocar també de les Guilleries.
Si t'hi fixes no m'he posat mai amb els caçadors. En conec uns quants. Forma part d'una cultura determinada d'uns llocs determinats i tampoc ho podrem canviar. Sé que haig de "conviure" amb ells i intento adoptar precaucions, especialment si vaig amb gaire gent i canalla.
No m'he inventat res. Per la muntanya volen coses que no són precissament perdigons inofesius a uns centernars de metres. (D'aquests també tinc la experiència del seu só).
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|