Autor
|
Tema: No ho soporto .... la cacera (Llegit 7797 vegades)
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6751

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Tots dieu tonteries made in Kamakulandia menys en Roberto, i no es perqué sigui amic meu, defensa una cosa molt real , la reintroducció o modificació de especies autoctones... etc.... que es el que pensa i diu en Vacarisanu en la primera resposta, tots el altres, merda a l´espardenya .... esteu en contra de tot i per tot .....
quines coses es diuen, que si plom, que si penjen els gossos, ....
el cabrerés amb 800 o mes mountainbikerus, tu creus que es pot anar a caçar per aquella zona precisament aquest dia  .... 
tonteries i mes tonteries .... res mes ....
Olotí, tu encara penjaves dels cullons del teu pare, els nostres avis ja caçaven a Oix i a la Vall de Bianya...

|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6751

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Només una anècdota desagradable però real.
Fa uns pocs anys, en una activitat programada de excursió de senderisme d´una entitat a la que pertanyo, una ruta de GR cap a Poblet. 2 Autocars amb unes 100 persones teniem previst fer un recorregut planejat, amb la mala sort que coincidim amb la cacera del senglar.
Només topar-nos amb els caçadors, ens comencen a insultar i a cridar demanant-nos(potser es que només saben expressar-se d´aquesta manera) que marxéssim de la zona.
La cosa evidentment no era factible doncs l´activitat s´havia de fer, i no es podia variar i l´autocar ens esperaba al final del recorregut.
Diàleg discussió entre organitzadors i el escamot armat. No hi ha acord. Es decideix seguir endavant, procurant marxar el més ràpid possible. Intercanvi d´insults.
Ens disparen a l´aire per espantar-nos (a nosaltres i als senglars). Intercanvi d´insults i acolloniment general.
Un detallet més. En arribar al final de recorregut, vam trobar 2 gossos caçadors abandonats.
Segur que no tots deuen ser així .... !!! ens deuríem topar amb l´excepció, els demés deuen ser molt més educats i dialogants ...
JUASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2594

|
Tots dieu tonteries made in Kamakulandia menys en Roberto, i no es perqué sigui amic meu, defensa una cosa molt real , la reintroducció o modificació de especies autoctones... etc.... que es el que pensa i diu en Vacarisanu en la primera resposta, tots el altres, merda a l´espardenya .... esteu en contra de tot i per tot ..... quines coses es diuen, que si plom, que si penjen els gossos, .... el cabrerés amb 800 o mes mountainbikerus, tu creus que es pot anar a caçar per aquella zona precisament aquest dia   ....  tonteries i mes tonteries .... res mes .... Olotí, tu encara penjaves dels cullons del teu pare, els nostres avis ja caçaven a Oix i a la Vall de Bianya...  això treu validesa a les meves opinions i arguments?
Jo no tindria res contra el caçador si no fos que em sento amenaçat quan vaig sol al bosc. Creus que això és una tonteria ?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3569

Doncs això...!
|
Tots dieu tonteries made in Kamakulandia menys en Roberto, i no es perqué sigui amic meu, defensa una cosa molt real , la reintroducció o modificació de especies autoctones... etc.... que es el que pensa i diu en Vacarisanu en la primera resposta, tots el altres, merda a l´espardenya .... esteu en contra de tot i per tot ..... quines coses es diuen, que si plom, que si penjen els gossos, .... el cabrerés amb 800 o mes mountainbikerus, tu creus que es pot anar a caçar per aquella zona precisament aquest dia   .... tonteries i mes tonteries .... res mes .... Olotí, tu encara penjaves dels cullons del teu pare, els nostres avis ja caçaven a Oix i a la Vall de Bianya...  Mira noi, no sé si els administradors esborraràn aquest missatge (abans els animo a que mirin el vídeo que he penjat)... però estic fins als collons de la gent com tú que parla per parlar!!! Tú sí que no tens ni idea del que parles!!!!
Per sort el neanderthalisme deixa pas a l'Homo Sapiens (encara no ho hem superat!)...
Au va, calla't: http://www.youtube.com/watch?v=WXTbM3D_5NA
És llarg però val la pena mirar-se'l, és escandalós!
Al minut 3:20, algú se sentirà identificat...

Tinc claríssim que no tots són iguals però si algu com a caçador, no vol sentir-se dir segons què, que treballin des de dins per erradicar aquest assumpte (entre d'altres) fent fora als indesitjables que fan això dins del col·lectiu de caçadors.... (Em consta que ja hi ha qui treballa en això).
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2594

|
Bona recerca d´informació......... el video posa els pèls de punta.
Tot i això encara trobo més greu l´amenaça que suposa la cacera per les persones que van pel bosc. (boletaries,bikers...)
Per si t´esborren el missatge..... poso el video perquè tothom en pugui opinar.
http://www.youtube.com/watch?v=WXTbM3D_5NA
Tot i així no s´ha de criminalitzar...... segur que el que es veu al video ho fan una minoria i es reprobat per la resta. I segur també que la majoria de caçadors no cacen per pistes o camins, deixen els metres necessaris, son curosos etc etc......... el perill són les excepcions... els que es passen per el cul tot aixó..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Doncs això...!
|
Bona recerca d´informació......... el video posa els pèls de punta. Tot i això encara trobo més greu l´amenaça que suposa la cacera per les persones que van pel bosc. (boletaries,bikers...)Per si t´esborren el missatge..... poso el video perquè tothom en pugui opinar. http://www.youtube.com/watch?v=WXTbM3D_5NA Tot i així no s´ha de criminalitzar...... segur que el que es veu al video ho fan una minoria i es reprobat per la resta. I segur també que la majoria de caçadors no cacen per pistes o camins, deixen els metres necessaris, son curosos etc etc......... el perill són les excepcions... els que es passen per el cul tot aixó.. Algú amb una crueltat tan extrema, no crec que tingui gaire coses al cap i sens dubte és un perill per tothom. Sé que hi ha que són curosos però parlem d'una minoria? Em sembla que al vídeo, es parla de 50000 casos... no està malament, eh? Potser és reprobat però no hi ha prou. En termes religiosos, hi ha pecats d'acció però també d'omissió (entre d'altres)! 
En fi, com els braus i altres bestiesses anomenades "tradicionals", els temps els passarà pel damunt... per sort.
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Doncs això...!
|
El missatge no será esborrat, però llenço un advertiment per el caire que està prenent la discussió. El que per uns pot ser molt normal per altres pot ser un atac a la inteligència i s'ha de respectar. Maltractar animals i matar-ne NO ÉS UNA TONTERIA. És una tradició de pares a fills, igual que els braus i que a molt gent li indigna.
I no els falta raó. Qualsevol paraula fora de to a partir d'ara si que serà esborrada.
Estem d'acord en que insultar no està gens bé i ens posa a l'alçada del que ens insulta...
Però el que realment em remou és que es neguin coses que han passat i que passen i que, per desgràcia continuaran passant, dient que són ximpleries.
Qui parli de la bondat o la maldat d'un individu o col·lectiu, el mínim que pot fer és aportar proves per defensar-les, i així en parlem i ens enriquim.
Salut company.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2391

|
No perquè es fa al maig, fora de la temporada de caça.
No m'he referit a la Cabrerès com a la sortida BTT, sinó com al Cabrerès comarca (o sub-comarca) = Collsacabra.
L'única cosa que potser he dit malament és que hauria d'haver dit "rifle" en lloc de "fusell" com a instrument llençador de bales a gran velocitat.
Crec que hauríem d'estalviar-nos comentaris ofensius i informar-nos abans d'opinar. A partir d'aquí prefereixo no seguir en segons quins diàlegs.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|