Autor
|
Tema: No ho soporto .... la cacera (Llegit 6833 vegades)
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6563

no puc amb l´ecologisme integrista
|
Continuo pensant el mateix.......... tinc por quan vaig pel bosc i sento trets...... pateixo quan vaig sol buscant bolets perquè no em confonguin i em disparin..... canto cançons o xiula perquè em sentin......... no puc completar rutes amb bicicleta... em fan marxar del lloc on cacen...
És normal? He d´adaptarme a això tota la meva vida? el risc és real o una paranoia meva? se que hi han hagut baixes a la garrotxa.... de caçadors a boletaries i de caçadors a caçadors....
Surfin i Rodament......... em podeu contestar i argumentar sobre aquest tema?
P.D: Sóc de la garrotxa i com ja sabeu pel topic de bolets mamo muntanya constantment....si fa no fa com en boria.
la resposta es clara hi ha muntanya per a tothom, no tinguis tanta por, has de tenir més por de fer el trayecte en cotxe a veure si algun imbecil es tira a sobre, mira no se perque, pero tens més provabilitat de que et foti algun una trompada en cotxe quan vas a buscar bolets, que no que et fotit un tret efectivament hi han accidents, també hi han accidents a la construcció, també hi han accidents als hospitals en fí no parlo mes vinga  no me jodas, no me dejes solo con esta pandilla
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9266

Cuando se hacerca una tormenta , late más fuerte
|
Continuo pensant el mateix.......... tinc por quan vaig pel bosc i sento trets...... pateixo quan vaig sol buscant bolets perquè no em confonguin i em disparin..... canto cançons o xiula perquè em sentin......... no puc completar rutes amb bicicleta... em fan marxar del lloc on cacen...
És normal? He d´adaptarme a això tota la meva vida? el risc és real o una paranoia meva? se que hi han hagut baixes a la garrotxa.... de caçadors a boletaries i de caçadors a caçadors....
P.D: Sóc de la garrotxa i com ja sabeu pel topic de bolets mamo muntanya constantment....si fa no fa com en boria.
la resposta es clara hi ha muntanya per a tothom, no tinguis tanta por, has de tenir més por de fer el trayecte en cotxe a veure si algun imbecil es tira a sobre, mira no se perque, pero tens més provabilitat de que et foti algun una trompada en cotxe quan vas a buscar bolets, que no que et fotit un tret efectivament hi han accidents, també hi han accidents a la construcció, també hi han accidents als hospitals en fí no parlo mes vinga  no me jodas, no me dejes solo con esta pandilla  si si tu no hablo más
demasiadas diferencias
mejor calladito cada uno piense lo que quiera y tan tranquilo
por cierto esta foto es de la Nou de Gaià de este octubre

Los senglars como siempre para una gran comilona de pueblo, con muchisma gente que salieron contentos del buen manjar
y ahora la pongo como homenaje a el hombre de gorra verde (agachado) que nos dejó el domingo con un infarto mientras precisamente cazaba, una perdida enorme para todo el pueblo, por la bondad y simpatia del personaje
va per tu, Tino!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6822
|
Roda... me hablas del conejo, pero que me dices de las perdices, faisanes, tórtolas o codornices...??
Además, lo mejor que le podía pasr al conejo es que se extinguiera, así la repoblación sería con ejemplares sanos...
Y por cierto... mientras hablemos así no hay problema
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2478

|
la resposta es clara hi ha muntanya per a tothom, no tinguis tanta por, has de tenir més por de fer el trayecte en cotxe a veure si algun imbecil es tira a sobre, mira no se perque, pero tens més provabilitat de que et foti algun una trompada en cotxe quan vas a buscar bolets, que no que et fotin un tret efectivament hi han accidents, també hi han accidents a la construcció, també hi han accidents als hospitals en fí no parlo mes vinga  Gràcies per argumentar.......... : )
Extrec del teu missatge que he de considerar la cacera com un mal menor.... ja que hi han mals més grans que em poden afectar anant a bosc. Amb això et dono tota la raó. ÉS un risc relativament petit respecte la possibilitat de un accident de transit, d´una embestida de toro, de perdrem , de caure i fer-me mal anant sol.......... relament la cacera és un risc molt petit en comparació. Amb això i estic d´acord!
Però bé......... si un bolet és dolent..(cacera).......... però menys dolent que un altre...(accident de transit)............. per això el primer bolet deixa de ser dolent?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9266

Cuando se hacerca una tormenta , late más fuerte
|
la resposta es clara hi ha muntanya per a tothom, no tinguis tanta por, has de tenir més por de fer el trayecte en cotxe a veure si algun imbecil es tira a sobre, mira no se perque, pero tens més provabilitat de que et foti algun una trompada en cotxe quan vas a buscar bolets, que no que et fotin un tret efectivament hi han accidents, també hi han accidents a la construcció, també hi han accidents als hospitals en fí no parlo mes vinga  Gràcies per argumentar.......... : ) Extrec del teu missatge que he de considerar la cacera com un mal menor.... ja que hi han mals més grans que em poden afectar anant a bosc. Amb això et dono tota la raó. ÉS un risc relativament petit respecte la possibilitat de un accident de transit, d´una embestida de toro, de perdrem , de caure i fer-me mal anant sol.......... relament la cacera és un risc molt petit en comparació. Amb això i estic d´acord! Però bé......... si un bolet és dolent..(cacera) rovellóns pels francesos.......... però menys dolent que un altre...(accident de transit) rovelló de cabra per una vaca............. per això el primer bolet deixa de ser dolent? Moraleja:Lo que para unos es malo para otros es exquisito
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
et mames la montanya, però no et mames la gent i diferents col.lectius que hi conviuen, vas al teu rotllo i tant et fa el que et puguis trovar , això es el que penso de tu .... content???... no tens cap respecte per la montanya/gent , mes ben dit , el bosc/gent ... se que a Vallter a ple hivern hi surten un bolets que son molt bons, en mitj de Morenys, però nen, tindras que fer eslalom amb la gent que hi baixa esquiant....  Tens raó........ ´mamo molta muntanya... mamo també alguns boletaires, excursionistes i mountainbikers.... però a la resta dels colectius i tinc poc tracte. No he més que converses esporàdiques amb propietaris, caçadors, escaladors, forestals,neorurals.....això és cert. I per tant si...vaig al meu rotllo en aquest sentit.
Dius que no tinc cap respecte per a la gent que va al bosc.... bosc/gent... doncs bé...... t´hauràs d´explicar... si vols ! : ) (jo ja ho he fet) ... p.d: això és un argument a favor de la caça?
No he entes el que dius de vallter......... avui no estic fi
P.D: no has respost al tema que plantejo en el meu missatge original. Com si ho ha fet en Rodament.
Bond debat!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
la resposta es clara hi ha muntanya per a tothom, no tinguis tanta por, has de tenir més por de fer el trayecte en cotxe a veure si algun imbecil es tira a sobre, mira no se perque, pero tens més provabilitat de que et foti algun una trompada en cotxe quan vas a buscar bolets, que no que et fotin un tret efectivament hi han accidents, també hi han accidents a la construcció, també hi han accidents als hospitals en fí no parlo mes vinga  Gràcies per argumentar.......... : ) Extrec del teu missatge que he de considerar la cacera com un mal menor.... ja que hi han mals més grans que em poden afectar anant a bosc. Amb això et dono tota la raó. ÉS un risc relativament petit respecte la possibilitat de un accident de transit, d´una embestida de toro, de perdrem , de caure i fer-me mal anant sol.......... relament la cacera és un risc molt petit en comparació. Amb això i estic d´acord! Però bé......... si un bolet és dolent..(cacera) rovellóns pels francesos.......... però menys dolent que un altre...(accident de transit) rovelló de cabra per una vaca............. per això el primer bolet deixa de ser dolent? Moraleja:Lo que para unos es malo para otros es exquisito Si un bolet és dolent (perill de que et confonguin i et disparin els caçadors)......... però menys dolent que un altre.... (perill de que un inconcient et provoqui un accident de transit)...... per això el perimer bolet (perill de que et disparin) deixà de ser dolent?? 
Per tant estic d´acord que al que a un li pot semblar dolent a l´altre li pot semblar bo........ però coincidirem en que els perills de la caça no son objectius. Una altra cosa és que decidim que per incidència son despreciables...
P.D: Matitzo que el que esta en negreta no ho he escrit jo sino que ho has afegit tu.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2352

|
Em resisteixo ha comentar res en aquest tòpic per la mena de diàleg que hi ha. Només contesto algunes coses, per al·lusions, com es diu en els debats polítics, que això ja ho sembla.
Jo només vaig comentar una experiència: les bales perdudes i el seu possible risc, sense avaluar-lo ni comparar-lo amb altres possibles riscos. Tampoc vaig introduir-hi opinions personals de cap mena.
El que jo no he dit: ... bales que "rozan” , sinó que se senten passar. ... que se’m hagi disparat. He dit que en aquests casos ni tan sols he vist cap caçador ni he sentit el tret i que les bales podien venir de 2 km lluny. Si m’haguessin disparat no estaria escrivint aquí. ... que això passes a Matadepera o al Vallès ... o a la Cabrerès BTT ... on he nascut, visc i que faig, perquè se’m digui “kamaku”
Podria explicar algunes altres experiències i a més dir-hi la meva opinió, però com per aquí el diàleg és impossible deixarem la muntanya, els bolets i els animalets per altres tòpics.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|