Autor
|
Tema: No ho soporto .... la cacera (Llegit 7955 vegades)
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3633

Doncs això...!
|
Podríem obrir im tòpic: "és la caça un esport?" (per l'interès que sigui hi ha qui el vol elevar a la categoria d'esport, com passa també amb el golf...)

P.D: per cert, no comento res més perquè com ja havia dit, no hi ha pitjors ulls que els que no volen veure, ni llegir...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6755

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Continuo pensant el mateix.......... tinc por quan vaig pel bosc i sento trets...... pateixo quan vaig sol buscant bolets perquè no em confonguin i em disparin..... canto cançons o xiula perquè em sentin......... no puc completar rutes amb bicicleta... em fan marxar del lloc on cacen...
És normal? He d´adaptarme a això tota la meva vida? el risc és real o una paranoia meva? se que hi han hagut baixes a la garrotxa.... de caçadors a boletaries i de caçadors a caçadors....
Surfin i Rodament......... em podeu contestar i argumentar sobre aquest tema?
P.D: Sóc de la garrotxa i com ja sabeu pel topic de bolets mamo muntanya constantment....si fa no fa com en boria.
la resposta es clara hi ha muntanya per a tothom, no tinguis tanta por, has de tenir més por de fer el trayecte en cotxe a veure si algun imbecil es tira a sobre, mira no se perque, pero tens més provabilitat de que et foti algun una trompada en cotxe quan vas a buscar bolets, que no que et fotit un tret efectivament hi han accidents, també hi han accidents a la construcció, també hi han accidents als hospitals en fí no parlo mes vinga  no me jodas, no me dejes solo con esta pandilla  si si tu no hablo más demasiadas diferencias mejor calladito cada uno piense lo que quiera y tan tranquilo por cierto esta foto es de la Nou de Gaià de este octubre  Los senglars como siempre para una gran comilona de pueblo, con muchisma gente que salieron contentos del buen manjar y ahora la pongo como homenaje a el hombre de gorra verde (agachado) que nos dejó el domingo con un infarto mientras precisamente cazaba, una perdida enorme para todo el pueblo, por la bondad y simpatia del personaje va per tu, Tino!! Otia Roda, vaya cogorza que llevais todos, pero si no os aguantais de pié ..... 
yo creo que los litros y litros de alcohol que teneis al lado, afina la punteria ....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Tots dieu tonteries made in Kamakulandia [...] a tots el altres, merda a l´espardenya .... esteu en contra de tot i per tot .....
Hem sento al·ludit amb aquestes paraules. Crec no haver dit cap tonteria. Si és així demano perdó per la meva ignorància. Creia que entenia força de cacera per viure-la d'aprop. I tornant al que crec, més o menys, era el fi del tòpic Sabeu que, teòricament, un caçador ha de recollir els cartutxos buïts un cop disparats? Quants ho fan? Són biodegradables? (Això si que és tonteria) Deixo les preguntes a l'aire i surto del tòpic!  Apa ens llegim en d'altres! Hi han mes llaunes i paper de plata que cartutxos, anem al bosc i fem recompte....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Podríem obrir im tòpic: "és la caça un esport?" (per l'interès que sigui  hi ha qui el vol elevar a la categoria d'esport, com passa també amb el golf...)  P.D: per cert, no comento res més perquè com ja havia dit, no hi ha pitjors ulls que els que no volen veure, ni llegir... jo no he dit mai que la caçera m´agradés, mira tot el tòpic, em queixo que desde que en jordiGPS va insultar, tipus, desgraciats... etc .... tot el món te un lloc al bosc, i es un esport o afició legalitzat, o sigui que us teniu que mejar les paraules amb patates .... fins que algún piju de turnu desde un despatx del passeig de gràcia digi prou....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Continuo pensant el mateix.......... tinc por quan vaig pel bosc i sento trets...... pateixo quan vaig sol buscant bolets perquè no em confonguin i em disparin..... canto cançons o xiula perquè em sentin......... no puc completar rutes amb bicicleta... em fan marxar del lloc on cacen...
És normal? He d´adaptarme a això tota la meva vida? el risc és real o una paranoia meva? se que hi han hagut baixes a la garrotxa.... de caçadors a boletaries i de caçadors a caçadors....
Surfin i Rodament......... em podeu contestar i argumentar sobre aquest tema?
P.D: Sóc de la garrotxa i com ja sabeu pel topic de bolets mamo muntanya constantment....si fa no fa com en boria.
et mames la montanya, però no et mames la gent i diferents col.lectius que hi conviuen, vas al teu rotllo i tant et fa el que et puguis trovar , això es el que penso de tu .... content???... no tens cap respecte per la montanya/gent , mes ben dit , el bosc/gent ... se que a Vallter a ple hivern hi surten un bolets que son molt bons, en mitj de Morenys, però nen, tindras que fer eslalom amb la gent que hi baixa esquiant....  Tens raó........ ´mamo molta muntanya... mamo també alguns boletaires, excursionistes i mountainbikers.... però a la resta dels colectius i tinc poc tracte. No he més que converses esporàdiques amb propietaris, caçadors, escaladors, forestals,neorurals.....això és cert. I per tant si...vaig al meu rotllo en aquest sentit. Dius que no tinc cap respecte per a la gent que va al bosc.... bosc/gent... doncs bé...... t´hauràs d´explicar... si vols ! : ) (jo ja ho he fet) ... p.d: això és un argument a favor de la caça? No he entes el que dius de vallter......... avui no estic fi P.D: no has respost al tema que plantejo en el meu missatge original. Com si ho ha fet en Rodament.
Bond debat! i jo encara estic esperant resposta del dilluns passat per anar a buscar bolets amb el Jeep, te´n recordes ....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3633

Doncs això...!
|
Podríem obrir im tòpic: "és la caça un esport?" (per l'interès que sigui  hi ha qui el vol elevar a la categoria d'esport, com passa també amb el golf...)  P.D: per cert, no comento res més perquè com ja havia dit, no hi ha pitjors ulls que els que no volen veure, ni llegir... jo no he dit mai que la caçera m´agradés, mira tot el tòpic, em queixo que desde que en jordiGPS va insultar, tipus, desgraciats... etc .... tot el món te un lloc al bosc, i es un esport o afició legalitzat, o sigui que us teniu que mejar les paraules amb patates .... fins que algún piju de turnu desde un despatx del passeig de gràcia digi prou.... Afició, afició...  Els del "Passeig de Gràcia" deuen anar-hi...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Jo ja havia abandonat la discussió. Només torno, per alusions, per dir que en cap moment he insultat ningú.
Surfin, en cap moment he dit "desgraciats", no sé d´on ho treus ...
Textualment, vaig qualificar els caçadors de:
" salvatges, insessibles, assassins, torturadors, depravats, depredadors, carronyers, perversos, maníacs, obsessos i molts qualificatius més que ja serien insults i me´ls callo "
Entenc que aquests qualificatius no t´agradin, però només és la meva opinió.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1791

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Ostres...fa 5 dies que no llegia res...si que va donar el tema  ==== Bé, moltes opinions, alguns piques, ...però detecto que molta gent entén que hi ha un problema, més per als amants de la natura viva. Altres, respectable, defensen l'activitat...res a dir si els caçadors (alguns caçadors) fossin més sensibles i veritables amants del bosc. ===== Anem a la realitat recent i deixem-nos de discursos de despatx: dimarts vaig parlar amb un caçador i ahir vaig assistir a una batuda de senglar (a vegades me'ls trobo i em quedo allà a "controlar".... ) Zona Montalt-Montnegre, Maresme al nord de kamaculàndia:
Més de 15 caçadors, 8 cotxarros 4x4 mig apijats, 2 remolcs de gossos cridaners (més d'una dotzena).... paios vestits de rambos....casualment coincideixo amb ells pel poble (quina xuleria) , en un bar 15 h....carajillus i cap al bosc 
Jo faig la meva, rovellonets, i a les 18 h. coincideixo amb ells de nou, ja baixen i deixen "les parades"....corrua de cotxes tot terreny, gossos i armes. El senglar se'ls ha escapat avui ....comenten textualment "los han levantao un momento, he oido que los perros empainaban los marranos, pero nada, los han perdido"
Pel bosc trobo, 4 cartuxos olor a pòlvora i un paquet de Winston a terra, la desplomada d'un tudó a terra...res, lo normal. 
____ De la conversa amb el caçador de Vallalta: ell cria conills i els deixa anar pel bosc, diu que és un conill de bosc (m'ensenya la gàbies i les cries)..."si no fos per nosaltres no hi hauria conills, però no hi ha manera, les àligues de'ls foten" Però no em diguis que li foteu a les àligues? (dic jo), "Home, sí, sí, n'hi ha que disparen a les àligues i les miloques" 
M'explica que els cabirols alliberats al Montnegre seran una plaga... em consten alguns de morts a les carreteres i un de mort misteriosament al mig del bosc. M'explica que els del parc van alliberar 100 escurçons, i que ell mateix en va matar un fa poc.
L'any passat va trascendir un duc abatut per un caçador a la pedrera d'Argentona...un altre caçador malparit.
D'altra banda els caçadors em diuen que ells estimen molt el bosc, que coneixen les zones pam a pam, que informen de la fauna als forestals del parc natural, que obren i cuiden camins, que són els primers a anar a apagar foc..... sé que hi ha caçadors bons i que realment s'estimen molt el bosc, però no comparteixo el tema de matar per matar. I també que els coses es veuen molt diferent des de la ciutat-despatxos, que des dels autòctons dels pobles. Entenc la visió del surfin, però és que de caçadors n'hi de molta fauna.....que vingui un dia per Vacarisses, nord de Terrassa, Olesa.... i veurà. 
Realment tot plegat és un problema d'usos del bosc, d'interessos i de diferents sensibilitats...però mai toleraré que ni caçadors ni ningú deixin brossa al bosc, posin en perill altres usuaris del bosc, que vagin amb tanta xuleria i prepotència i que matin espècies protegides.... per això i més no ho suporto. 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8597

Un bitxo a casa....
|
Ostres...fa 5 dies que no llegia res...si que va donar el tema  ==== Bé, moltes opinions, alguns piques, ...però detecto que molta gent entén que hi ha un problema, més per als amants de la natura viva. Altres, respectable, defensen l'activitat...res a dir si els caçadors (alguns caçadors) fossin més sensibles i veritables amants del bosc. ===== Anem a la realitat recent i deixem-nos de discursos de despatx: dimarts vaig parlar amb un caçador i ahir vaig assistir a una batuda de senglar (a vegades me'ls trobo i em quedo allà a "controlar"....  ) Zona Montalt-Montnegre, Maresme al nord de kamaculàndia: Més de 15 caçadors, 8 cotxarros 4x4 mig apijats, 2 remolcs de gossos cridaners (més d'una dotzena).... paios vestits de rambos....casualment coincideixo amb ells pel poble (quina xuleria) , en un bar 15 h....carajillus i cap al bosc  Jo faig la meva, rovellonets, i a les 18 h. coincideixo amb ells de nou, ja baixen i deixen "les parades"....corrua de cotxes tot terreny, gossos i armes. El senglar se'ls ha escapat avui  ....comenten textualment "los han levantao un momento, he oido que los perros empainaban los marranos, pero nada, los han perdido" Pel bosc trobo, 4 cartuxos olor a pòlvora i un paquet de Winston a terra, la desplomada d'un tudó a terra...res, lo normal.  ____ De la conversa amb el caçador de Vallalta: ell cria conills i els deixa anar pel bosc, diu que és un conill de bosc (m'ensenya la gàbies i les cries)..."si no fos per nosaltres no hi hauria conills, però no hi ha manera, les àligues de'ls foten" Però no em diguis que li foteu a les àligues? (dic jo), "Home, sí, sí, n'hi ha que disparen a les àligues i les miloques"  M'explica que els cabirols alliberats al Montnegre seran una plaga... em consten alguns de morts a les carreteres i un de mort misteriosament al mig del bosc. M'explica que els del parc van alliberar 100 escurçons, i que ell mateix en va matar un fa poc. L'any passat va trascendir un duc abatut per un caçador a la pedrera d'Argentona...un altre caçador malparit. D'altra banda els caçadors em diuen que ells estimen molt el bosc, que coneixen les zones pam a pam, que informen de la fauna als forestals del parc natural, que obren i cuiden camins, que són els primers a anar a apagar foc..... sé que hi ha caçadors bons i que realment s'estimen molt el bosc, però no comparteixo el tema de matar per matar. I també que els coses es veuen molt diferent des de la ciutat-despatxos, que des dels autòctons dels pobles. Entenc la visió del surfin, però és que de caçadors n'hi de molta fauna.....que vingui un dia per Vacarisses, nord de Terrassa, Olesa.... i veurà.  Realment tot plegat és un problema d'usos del bosc, d'interessos i de diferents sensibilitats...però mai toleraré que ni caçadors ni ningú deixin brossa al bosc, posin en perill altres usuaris del bosc, que vagin amb tanta xuleria i prepotència i que matin espècies protegides.... per això i més no ho suporto.  
100% amb tu, noi. Es pot dir més alt però no més clar.
Jo com a 'Kamaku' (que dubto que ho sigui pero els de poble sempre ens penjen l'etiqueta als que no som de poble, quan jo mai dic res dels de poble.... que algú anoti aquesta diferència de tracte, si us plau) entenc que hi ha pixapins molt malparits que embruten i tal, però també considero que molts reaccionen amb la natura d'una forma espontània i correcte.
Tractar a tots els de la ciutat com a vegades ens tracten és no veure que els de poble també tenen un munt de defectes.... Però molts!!!!! No parlem de vegades amb tant prepotència, com bé ha dit el Dani rient-se de la sensibilitat dels de la ciutat i tenint aquestes actituts de mofa cap als qui pensem que la caça és perillosa, per animals de quatre i de dues potes. No siguem tant tant tant..... i veiem que si més no, gent culta i preparada com Vacarissana (i de poble dirà algú) sap ben bé que el problema és complicat i que ni els de la ciutat són tan fills de puta ni els de poble tant santets com alguns diuen.
He dit! 
Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas.. El meu equip de butxaca....
|
|
|
|