Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
20 Juliol de 2008, 08:11:44
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dies Irae (MeteoTortosa)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  No ho soporto .... la cacera
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: No ho soporto .... la cacera  (Llegit 5410 vegades)
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 9177

El agua, ese recurso necesario...

Re: No ho soporto .... la cacera
« Resposta #150 en: 7 Novembre de 2006, 22:32:56 »

aún estais liados  Shocked Shocked Grin Grin

viva la caza

ya ves, al final se tendrá que ir al bosque con corbata macho, a negociar .... , si les entra una branquita en el ojo, se quejarán que el propietario no matiene suficiente limpio el bosque, la cuestión es protestar .... y ya está...

y si encuentran una tele seguro que dirán que es del cazador que mientras espera a la presa, aprovecha para ver el diario de patricia...  Grin Grin Grin Grin

el otro dia en un maravilloso bosque de encinas y robles del SE de l'Alt Camp, dejé la furgoneta y andé pués como poco 2 km y en esos dos km habia más runa que en la deixalleria de Torredembarra, runa boletaire

fem país

si te cuento lo que encuentro por el bosque, vaya ....  Grin Grin Grin Grin , además de la escopeta, se llevan lavadoras, secadoras , latas de aceite .... vaya, todo lo necesario para ir a cazar en condiciones, ..... pd: muy cerca de donde el Vacarisanu habla ....  Grin Grin Grin Grin Grin .... las rieras dan gusto, limpias a matar ....  Grin Grin Grin Grin

la tipica compresa también?

joder....  , si piso nunca una compresa en el bosque, me cago en la cazadora de los cojones ..... 

Grin Grin

yo si he visto Grin Grin
En línia

Roda de Barà-Tarragona

Galeria meteofotográfica
http://www.rodamet.net/fotos
Web
www.rodamet.net
javalambre
Cumulonimbus Incus

Gènere: Masculí
Missatges: 4469

Javalambre 2020 m, Teruel: -27 º Mínima Absoluta

« Resposta #151 en: 1 Febrer de 2007, 19:22:36 »

si te cuento lo que encuentro por el bosque, vaya ....  Grin Grin Grin Grin , además de la escopeta, se llevan lavadoras, secadoras , latas de aceite .... vaya, todo lo necesario para ir a cazar en condiciones, ..... pd: muy cerca de donde el Vacarisanu habla ....  Grin Grin Grin Grin Grin .... las rieras dan gusto, limpias a matar ....  Grin Grin Grin Grin

Antes de nada, que conste que me he leido todos los post y que vengo redireccionado desde el tópic d´en Gerard.

Lo de las latas de aceite llena de gasoil lo he visto yo con mis mismo ojos......... sabeis para que sirven o como se utilizan?................ pues los jabalies sí y ese poder desinfectante y exfoliante anti parásitos es aprovechado por algún que otro desalmado.

En cuanto a que sin los cazadores el medio rural estaría más aniquilado y la flora y la fauna en condiciones pésimas no se lo creen ni ellos.Es cierto que este país cada día que pasa adolece más la falta de caza menor, pero no es menos cierto que en un año sin caza los animalillos no serían precisamente unos seres difíciles de observar en su medio.

No faltan conejos, es que sobran cazadores.

PD: los de los carajillos tienen que ser los mismos que cazan con los puros encendidos en medio del bosque, que como todo el mundo sabe ni producen incendios ni son percibidos por esos seres irracionales con olfato atrofiado...........
En línia

Dios nos libre del día de las alabanzas.

Hostalets de Pierola-Serra Alta 385m (Anoia)

A Teruel lo llevo en el corazón!

vacarissana
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1580

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC

« Resposta #152 en: 3 Febrer de 2007, 08:24:33 »

Eps, en efecte Surfing.. les rieres no estan netes al Maresme, ni els torrents del Vallès, ni els barrancs que passen per les pistes d'esquí...t'ho asseguro.

Aquest any hi ha una gran mortandat de conills per l'anomenada malaltia "la vírica"... quan fan un esforç els peta el fetge els raja sang pel nas, aparentment semblen sans (no el cap inflat, com abans) i cauen fulminats....diuen que és una mutació de la "miximitosis"...vaja, un desastre. Els caçadors diuen que això és culpa dels agricultors i pesticides. Em consta fins a 4 conills per hectàrea en una setmana.

I en efecte, hi ha aquesta pràctica tan coneguda, prohibida, com extesa...a prop de les basses on s'hi renten habitualment, els poden gasoil i això atrau al senglar, per a refregar-s'hi i desparasitar-se.  El caçador, amagat ben aprop, té la presa a tir un cop l'ha atret amb elm gasoil.....grrrrrrrrr
En línia

Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6522

no puc amb l´ecologisme integrista

« Resposta #153 en: 7 Febrer de 2007, 00:07:17 »

Eps, en efecte Surfing.. les rieres no estan netes al Maresme, ni els torrents del Vallès, ni els barrancs que passen per les pistes d'esquí...t'ho asseguro.

Aquest any hi ha una gran mortandat de conills per l'anomenada malaltia "la vírica"... quan fan un esforç els peta el fetge els raja sang pel nas, aparentment semblen sans (no el cap inflat, com abans) i cauen fulminats....diuen que és una mutació de la "miximitosis"...vaja, un desastre. Els caçadors diuen que això és culpa dels agricultors i pesticides. Em consta fins a 4 conills per hectàrea en una setmana.

I en efecte, hi ha aquesta pràctica tan coneguda, prohibida, com extesa...a prop de les basses on s'hi renten habitualment, els poden gasoil i això atrau al senglar, per a refregar-s'hi i desparasitar-se.  El caçador, amagat ben aprop, té la presa a tir un cop l'ha atret amb elm gasoil.....grrrrrrrrr

Noi, deconeixo aquesta tècnica, ni he sentit parlar mai d´ella .... vaja, em sembla que s´enganyen ellls mateixos, es com jo si vaig amb la meva trialera al Bastiments, se que no hi puc anar ja que seria noticia i perilla el meu esport preferit , encara que no fa gaire es varen trovar un grup de Holandesos al cim del Taga ....

Quan vaig els diumenges a casals sogres , a la Roca del Valles, quedo fart de sentir trets , aquí a on visc, no, si els volgues sentir aniria a on normalment son, Santa Llùcia, Bassaganya... etc... ja se on son, com ells saven a on nosaltres fem trial , o a on es va a caminar, o a on es va amb mountain bike .....

a veure si el problema es que viviu masa gent per m2 i us feu nosa entre vosaltres  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8575

Dos tresors...

« Resposta #154 en: 7 Febrer de 2007, 06:20:10 »

Noi, deconeixo aquesta tècnica, ni he sentit parlar mai d´ella .... vaja, em sembla que s´enganyen ellls mateixos, es com jo si vaig amb la meva trialera al Bastiments, se que no hi puc anar ja que seria noticia i perilla el meu esport preferit , encara que no fa gaire es varen trovar un grup de Holandesos al cim del Taga ....

Quan vaig els diumenges a casals sogres , a la Roca del Valles, quedo fart de sentir trets , aquí a on visc, no, si els volgues sentir aniria a on normalment son, Santa Llùcia, Bassaganya... etc... ja se on son, com ells saven a on nosaltres fem trial , o a on es va a caminar, o a on es va amb mountain bike .....

a veure si el problema es que viviu masa gent per m2 i us feu nosa entre vosaltres Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Si, ja.... segurament sigui això....  Cool

Trobo normal que ho defensis.... però Vacarissana té raó i jo ho puc corroborar.... és clar que aquí el que val només és la opinió dels de la 'muntanya', perque els 'pixapins' no tenim dret a opinar d'algo que no coneixem, oi...? Al menys això és el que he entès d'algunes reaccions... 
En línia

Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

« Resposta #155 en: 7 Febrer de 2007, 14:30:01 »

a veure si el problema es que viviu masa gent per m2 i us feu nosa entre vosaltres Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Si, ja.... segurament sigui això....  Cool

Trobo normal que ho defensis.... però Vacarissana té raó i jo ho puc corroborar.... és clar que aquí el que val només és la opinió dels de la 'muntanya', perque els 'pixapins' no tenim dret a opinar d'algo que no coneixem, oi...? Al menys això és el que he entès d'algunes reaccions... 

has anat mai de cacera Huh .... , tiu que això no es el montseny , mira aquí el que està de moda es la classica Vall de Ribes, Vall de Camprodon, Setcases, Beget i Ventolà, i han llocs al baix Ripollés que no els coneixen gaire gent, tu creus que a on et porto a buscar bolets s´emplena cada cap de setmana de quetchuas  Huh ...

home no cardem , allà a on hi ha mes gent mes conflictes hi ha ....
En línia

Since 1909
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Dos tresors...

« Resposta #156 en: 7 Febrer de 2007, 15:12:26 »

Tenim una opinió massa generalitzada del que ens dieu 'de ciutat' i molt poc objectiva.... et puc garantir que al voltant meu hi veig de tot: imbècils que no saben ni quina forma té un autentic pollastre de granja fins el que puja els pics més alts i s'escapa quan pot de la seva vida rutinaria. Hi ha de tot i, com bé dius, quan hi ha molta gent més probable són les coses.... però no t'equivoquis....  si creus que per 'criticar' la caçera s'ha de ser de muntanya, doncs bé, ens callarem els de la ciutat.

I no, no he anat mai de caçera.... ¿Per? ¿He d'anar per conèixe-ho? Conec caçadors si és el que t'interessa i ni entre ells de vegades es respecten gaire. Si, ja, ara diràs que això només passa a la ciutat, que a la muntanya no passa i tal i tal... i al final no ens donem compte que del que estem parlant no és de la validesa d'un caçador (o no) de ciutat en vers d'un de muntanya.... Del que estem parlant és de tota la demogagia que es treu i fa servir per defensar un 'esport' o 'afició' o com li vulguis dir. ¿On és el limit de la caçera, a l'Àfrica? l'Àfrica serà el final d'un caçador igual que la Meca el final d'un Musulmà? Tenim que aguantar veure, quan entrem a un lloc, un cap d'algun animal penjat com a trofeu i callar-nos? Per? Per que hi ha qui no li agrada que ho diguin?

Al costat de la feina hi ha un bar amb un cap/trofeu força gran i impactant. Amb conya li vaig dir el primer cop que el vaig veure (ja el conec al tiu) Oye.... ¿Qué te ha hecho el animalucho pa que lo cuelgues ahí? Doncs no s'ho va prendre gaire bé... el primer que em va preguntar, ves tu: ¿Eres cazador? Entonces calla.

Doncs bé, com no sóc caçador em callo. I també perque soc de ciutat. Però em fot que algú pugui tenir una afició en la que sigui necessari matar per passar-s'ho bé. I crec que ningú s'ha d'emprenyar perque es digui. Tret de que sàpiga greu i, alguna petita consciència, rondi per dints del cor.... que també podria ser, veritat....? Es que som humans.... a la ciutat i també a la muntanya....  Cool Wink

Apa, pau, vida i salut....  Smiley
En línia

Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

« Resposta #157 en: 7 Febrer de 2007, 15:56:24 »

Tenim una opinió massa generalitzada del que ens dieu 'de ciutat' i molt poc objectiva.... et puc garantir que al voltant meu hi veig de tot: imbècils que no saben ni quina forma té un autentic pollastre de granja fins el que puja els pics més alts i s'escapa quan pot de la seva vida rutinaria. Hi ha de tot i, com bé dius, quan hi ha molta gent més probable són les coses.... però no t'equivoquis....  si creus que per 'criticar' la caçera s'ha de ser de muntanya, doncs bé, ens callarem els de la ciutat.

I no, no he anat mai de caçera.... ¿Per? ¿He d'anar per conèixe-ho? Conec caçadors si és el que t'interessa i ni entre ells de vegades es respecten gaire. Si, ja, ara diràs que això només passa a la ciutat, que a la muntanya no passa i tal i tal... i al final no ens donem compte que del que estem parlant no és de la validesa d'un caçador (o no) de ciutat en vers d'un de muntanya.... Del que estem parlant és de tota la demogagia que es treu i fa servir per defensar un 'esport' o 'afició' o com li vulguis dir. ¿On és el limit de la caçera, a l'Àfrica? l'Àfrica serà el final d'un caçador igual que la Meca el final d'un Musulmà? Tenim que aguantar veure, quan entrem a un lloc, un cap d'algun animal penjat com a trofeu i callar-nos? Per? Per que hi ha qui no li agrada que ho diguin?

Al costat de la feina hi ha un bar amb un cap/trofeu força gran i impactant. Amb conya li vaig dir el primer cop que el vaig veure (ja el conec al tiu) Oye.... ¿Qué te ha hecho el animalucho pa que lo cuelgues ahí? Doncs no s'ho va prendre gaire bé... el primer que em va preguntar, ves tu: ¿Eres cazador? Entonces calla.

Doncs bé, com no sóc caçador em callo. I també perque soc de ciutat. Però em fot que algú pugui tenir una afició en la que sigui necessari matar per passar-s'ho bé. I crec que ningú s'ha d'emprenyar perque es digui. Tret de que sàpiga greu i, alguna petita consciència, rondi per dints del cor.... que també podria ser, veritat....? Es que som humans.... a la ciutat i també a la muntanya....  Cool Wink

Apa, pau, vida i salut....  Smiley

Reconenc, i m´ho estaras repetint tota la vida lo dels kamakus, vaig saltar ho reconec, però si fem un repás al topic, i analitzem, veurem qui va ser el que em va fer saltar dels nervis ....

Tambè repassat el topic senser, i digue´m a on jo , estic a favor dels caçadors, no ho he dit mai això , simplement respecto que estigui legalitzat ...

No comparteixo que un meu amic va caçar un Isard ilegalment, vaig ser el primer de dir.li el nom del porc ...
En línia

Since 1909
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Dos tresors...

« Resposta #158 en: 7 Febrer de 2007, 16:01:26 »

Jeje.... no, no t'ho repetiré més.... de fet ho deixo estar.... en fi, si, vas saltar però també has deixat clares certes coses..... cap problema, Surf.... si tot és cuestió de xarrar sense enfurismar-se.... el que passa és que tu ets com jo.... de sang calenta i, de vegades, fots un cop de puny a la taula.... 

T'entenc i per la meva banda ja està tot clar..... un dia, quan ens tornem a veure en persona, t'explicaré bé tot el que he vist al respecte i entendràs per què opino així al voltant de molts que es fan dir 'caçadors'.... que estic segur que no és el teu cas....  Wink
En línia

Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Missatges: 5657

« Resposta #159 en: 16 Febrer de 2007, 10:31:00 »

Hola,
he recuperado esta entrevista de La Vanguardia, en La Contra, respecto la visión de la caza desde el punto de vista un (gran) cazador. Casi me hizo vomitar, le tenía en la memoria y por fin la encontrado. He marcado en rojo algunas de las perlas, la última tiene delito. 
¿A los que le gusta la caza, comparten esta opinión?

En línia
Pàgines: 1 ... 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió