Autor
|
Tema: No ho soporto .... la cacera (Llegit 5410 vegades)
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9177

El agua, ese recurso necesario...
|
el otro dia en un maravilloso bosque de encinas y robles del SE de l'Alt Camp, dejé la furgoneta y andé pués como poco 2 km y en esos dos km habia más runa que en la deixalleria de Torredembarra, runa boletaire fem país si te cuento lo que encuentro por el bosque, vaya ....  , además de la escopeta, se llevan lavadoras, secadoras , latas de aceite .... vaya, todo lo necesario para ir a cazar en condiciones, ..... pd: muy cerca de donde el Vacarisanu habla ....  .... las rieras dan gusto, limpias a matar .... la tipica compresa también? joder....  , si piso nunca una compresa en el bosque, me cago en la cazadora de los cojones .....  
yo si he visto
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1580

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Eps, en efecte Surfing.. les rieres no estan netes al Maresme, ni els torrents del Vallès, ni els barrancs que passen per les pistes d'esquí...t'ho asseguro.
Aquest any hi ha una gran mortandat de conills per l'anomenada malaltia "la vírica"... quan fan un esforç els peta el fetge els raja sang pel nas, aparentment semblen sans (no el cap inflat, com abans) i cauen fulminats....diuen que és una mutació de la "miximitosis"...vaja, un desastre. Els caçadors diuen que això és culpa dels agricultors i pesticides. Em consta fins a 4 conills per hectàrea en una setmana.
I en efecte, hi ha aquesta pràctica tan coneguda, prohibida, com extesa...a prop de les basses on s'hi renten habitualment, els poden gasoil i això atrau al senglar, per a refregar-s'hi i desparasitar-se. El caçador, amagat ben aprop, té la presa a tir un cop l'ha atret amb elm gasoil.....grrrrrrrrr
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6522

no puc amb l´ecologisme integrista
|
Eps, en efecte Surfing.. les rieres no estan netes al Maresme, ni els torrents del Vallès, ni els barrancs que passen per les pistes d'esquí...t'ho asseguro.
Aquest any hi ha una gran mortandat de conills per l'anomenada malaltia "la vírica"... quan fan un esforç els peta el fetge els raja sang pel nas, aparentment semblen sans (no el cap inflat, com abans) i cauen fulminats....diuen que és una mutació de la "miximitosis"...vaja, un desastre. Els caçadors diuen que això és culpa dels agricultors i pesticides. Em consta fins a 4 conills per hectàrea en una setmana.
I en efecte, hi ha aquesta pràctica tan coneguda, prohibida, com extesa...a prop de les basses on s'hi renten habitualment, els poden gasoil i això atrau al senglar, per a refregar-s'hi i desparasitar-se. El caçador, amagat ben aprop, té la presa a tir un cop l'ha atret amb elm gasoil.....grrrrrrrrr
Noi, deconeixo aquesta tècnica, ni he sentit parlar mai d´ella .... vaja, em sembla que s´enganyen ellls mateixos, es com jo si vaig amb la meva trialera al Bastiments, se que no hi puc anar ja que seria noticia i perilla el meu esport preferit , encara que no fa gaire es varen trovar un grup de Holandesos al cim del Taga ....
Quan vaig els diumenges a casals sogres , a la Roca del Valles, quedo fart de sentir trets , aquí a on visc, no, si els volgues sentir aniria a on normalment son, Santa Llùcia, Bassaganya... etc... ja se on son, com ells saven a on nosaltres fem trial , o a on es va a caminar, o a on es va amb mountain bike .....
a veure si el problema es que viviu masa gent per m2 i us feu nosa entre vosaltres
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8575

Dos tresors...
|
Noi, deconeixo aquesta tècnica, ni he sentit parlar mai d´ella .... vaja, em sembla que s´enganyen ellls mateixos, es com jo si vaig amb la meva trialera al Bastiments, se que no hi puc anar ja que seria noticia i perilla el meu esport preferit , encara que no fa gaire es varen trovar un grup de Holandesos al cim del Taga .... Quan vaig els diumenges a casals sogres , a la Roca del Valles, quedo fart de sentir trets , aquí a on visc, no, si els volgues sentir aniria a on normalment son, Santa Llùcia, Bassaganya... etc... ja se on son, com ells saven a on nosaltres fem trial , o a on es va a caminar, o a on es va amb mountain bike ..... a veure si el problema es que viviu masa gent per m2 i us feu nosa entre vosaltres Si, ja.... segurament sigui això.... 
Trobo normal que ho defensis.... però Vacarissana té raó i jo ho puc corroborar.... és clar que aquí el que val només és la opinió dels de la 'muntanya', perque els 'pixapins' no tenim dret a opinar d'algo que no coneixem, oi...? Al menys això és el que he entès d'algunes reaccions...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

|
Noi, deconeixo aquesta tècnica, ni he sentit parlar mai d´ella .... vaja, em sembla que s´enganyen ellls mateixos, es com jo si vaig amb la meva trialera al Bastiments, se que no hi puc anar ja que seria noticia i perilla el meu esport preferit , encara que no fa gaire es varen trovar un grup de Holandesos al cim del Taga .... Quan vaig els diumenges a casals sogres , a la Roca del Valles, quedo fart de sentir trets , aquí a on visc, no, si els volgues sentir aniria a on normalment son, Santa Llùcia, Bassaganya... etc... ja se on son, com ells saven a on nosaltres fem trial , o a on es va a caminar, o a on es va amb mountain bike ..... a veure si el problema es que viviu masa gent per m2 i us feu nosa entre vosaltres Si, ja.... segurament sigui això....  Trobo normal que ho defensis.... però Vacarissana té raó i jo ho puc corroborar.... és clar que aquí el que val només és la opinió dels de la 'muntanya', perque els 'pixapins' no tenim dret a opinar d'algo que no coneixem, oi...? Al menys això és el que he entès d'algunes reaccions...  has anat mai de cacera .... , tiu que això no es el montseny , mira aquí el que està de moda es la classica Vall de Ribes, Vall de Camprodon, Setcases, Beget i Ventolà, i han llocs al baix Ripollés que no els coneixen gaire gent, tu creus que a on et porto a buscar bolets s´emplena cada cap de setmana de quetchuas ...
home no cardem , allà a on hi ha mes gent mes conflictes hi ha ....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

Dos tresors...
|
Tenim una opinió massa generalitzada del que ens dieu 'de ciutat' i molt poc objectiva.... et puc garantir que al voltant meu hi veig de tot: imbècils que no saben ni quina forma té un autentic pollastre de granja fins el que puja els pics més alts i s'escapa quan pot de la seva vida rutinaria. Hi ha de tot i, com bé dius, quan hi ha molta gent més probable són les coses.... però no t'equivoquis.... si creus que per 'criticar' la caçera s'ha de ser de muntanya, doncs bé, ens callarem els de la ciutat.
I no, no he anat mai de caçera.... ¿Per? ¿He d'anar per conèixe-ho? Conec caçadors si és el que t'interessa i ni entre ells de vegades es respecten gaire. Si, ja, ara diràs que això només passa a la ciutat, que a la muntanya no passa i tal i tal... i al final no ens donem compte que del que estem parlant no és de la validesa d'un caçador (o no) de ciutat en vers d'un de muntanya.... Del que estem parlant és de tota la demogagia que es treu i fa servir per defensar un 'esport' o 'afició' o com li vulguis dir. ¿On és el limit de la caçera, a l'Àfrica? l'Àfrica serà el final d'un caçador igual que la Meca el final d'un Musulmà? Tenim que aguantar veure, quan entrem a un lloc, un cap d'algun animal penjat com a trofeu i callar-nos? Per? Per que hi ha qui no li agrada que ho diguin?
Al costat de la feina hi ha un bar amb un cap/trofeu força gran i impactant. Amb conya li vaig dir el primer cop que el vaig veure (ja el conec al tiu) Oye.... ¿Qué te ha hecho el animalucho pa que lo cuelgues ahí? Doncs no s'ho va prendre gaire bé... el primer que em va preguntar, ves tu: ¿Eres cazador? Entonces calla.
Doncs bé, com no sóc caçador em callo. I també perque soc de ciutat. Però em fot que algú pugui tenir una afició en la que sigui necessari matar per passar-s'ho bé. I crec que ningú s'ha d'emprenyar perque es digui. Tret de que sàpiga greu i, alguna petita consciència, rondi per dints del cor.... que també podria ser, veritat....? Es que som humans.... a la ciutat i també a la muntanya.... 
Apa, pau, vida i salut....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

|
Tenim una opinió massa generalitzada del que ens dieu 'de ciutat' i molt poc objectiva.... et puc garantir que al voltant meu hi veig de tot: imbècils que no saben ni quina forma té un autentic pollastre de granja fins el que puja els pics més alts i s'escapa quan pot de la seva vida rutinaria. Hi ha de tot i, com bé dius, quan hi ha molta gent més probable són les coses.... però no t'equivoquis.... si creus que per 'criticar' la caçera s'ha de ser de muntanya, doncs bé, ens callarem els de la ciutat. I no, no he anat mai de caçera.... ¿Per? ¿He d'anar per conèixe-ho? Conec caçadors si és el que t'interessa i ni entre ells de vegades es respecten gaire. Si, ja, ara diràs que això només passa a la ciutat, que a la muntanya no passa i tal i tal... i al final no ens donem compte que del que estem parlant no és de la validesa d'un caçador (o no) de ciutat en vers d'un de muntanya.... Del que estem parlant és de tota la demogagia que es treu i fa servir per defensar un 'esport' o 'afició' o com li vulguis dir. ¿On és el limit de la caçera, a l'Àfrica? l'Àfrica serà el final d'un caçador igual que la Meca el final d'un Musulmà? Tenim que aguantar veure, quan entrem a un lloc, un cap d'algun animal penjat com a trofeu i callar-nos? Per? Per que hi ha qui no li agrada que ho diguin? Al costat de la feina hi ha un bar amb un cap/trofeu força gran i impactant. Amb conya li vaig dir el primer cop que el vaig veure (ja el conec al tiu) Oye.... ¿Qué te ha hecho el animalucho pa que lo cuelgues ahí? Doncs no s'ho va prendre gaire bé... el primer que em va preguntar, ves tu: ¿Eres cazador? Entonces calla. Doncs bé, com no sóc caçador em callo. I també perque soc de ciutat. Però em fot que algú pugui tenir una afició en la que sigui necessari matar per passar-s'ho bé. I crec que ningú s'ha d'emprenyar perque es digui. Tret de que sàpiga greu i, alguna petita consciència, rondi per dints del cor.... que també podria ser, veritat....? Es que som humans.... a la ciutat i també a la muntanya....  Apa, pau, vida i salut.... Reconenc, i m´ho estaras repetint tota la vida lo dels kamakus, vaig saltar ho reconec, però si fem un repás al topic, i analitzem, veurem qui va ser el que em va fer saltar dels nervis ....
Tambè repassat el topic senser, i digue´m a on jo , estic a favor dels caçadors, no ho he dit mai això , simplement respecto que estigui legalitzat ...
No comparteixo que un meu amic va caçar un Isard ilegalment, vaig ser el primer de dir.li el nom del porc ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

Dos tresors...
|
Jeje.... no, no t'ho repetiré més.... de fet ho deixo estar.... en fi, si, vas saltar però també has deixat clares certes coses..... cap problema, Surf.... si tot és cuestió de xarrar sense enfurismar-se.... el que passa és que tu ets com jo.... de sang calenta i, de vegades, fots un cop de puny a la taula.... 
T'entenc i per la meva banda ja està tot clar..... un dia, quan ens tornem a veure en persona, t'explicaré bé tot el que he vist al respecte i entendràs per què opino així al voltant de molts que es fan dir 'caçadors'.... que estic segur que no és el teu cas....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 5657

|
Hola, he recuperado esta entrevista de La Vanguardia, en La Contra, respecto la visión de la caza desde el punto de vista un (gran) cazador. Casi me hizo vomitar, le tenía en la memoria y por fin la encontrado. He marcado en rojo algunas de las perlas, la última tiene delito.  ¿A los que le gusta la caza, comparten esta opinión?

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|