Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
23 Juliol de 2008, 06:20:07
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Calma després de la tempesta (PPCC)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  No ho soporto .... la cacera
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: No ho soporto .... la cacera  (Llegit 5583 vegades)
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3201

Termi-meteo... :P

Re: No ho soporto .... la cacera
« Resposta #160 en: 16 Febrer de 2007, 12:24:02 »

Gongo, menos mal que la evolución es imparable y el neanderthalismo y el cromañismo van quedando atrás... espero...  Roll Eyes

Por cierto, tengo unas hormigas en casa que se comen mi comida, que H de P que son!
Y las abejas, menudas zorronas con ese aguijón!
Y los perros de mis vecinos, que me ladran..., malditos HP!!!
Y el canario de mi vecina, cantando hasta por la noche, pedazo de CBR...!!!
Insectos, animales, todos unos HP!!! Exterminio ya!
Grin Grin Grin

En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Missatges: 5671

« Resposta #161 en: 16 Febrer de 2007, 12:29:44 »

Gongo, menos mal que la evolución es imparable y el neanderthalismo y el cromañismo van quedando atrás... espero...  Roll Eyes

Por cierto, tengo unas hormigas en casa que se comen mi comida, que H de P que son!
Y las abejas, menudas zorronas con ese aguijón!

Y los perros de mis vecinos, que me ladran..., malditos HP!!!
Y el canario de mi vecina, cantando hasta por la noche, pedazo de CBR...!!!
Insectos, animales, todos unos HP!!! Exterminio ya!
Grin Grin Grin

Hombre, las dos  :Bprimeras un poquito sí, no?  Grin
En línia
javalambre
Cumulonimbus Incus

Missatges: 4470

Javalambre 2020 m, Teruel: -27 º Mínima Absoluta

« Resposta #162 en: 16 Febrer de 2007, 14:09:30 »

Brutal, mira que disfruto de la mayoría de las contras pero en esta en particular no veo ningún elemento digno de mención.

Que tío más caradura.................. no hay caza menor por los agricultores  Lips Sealed

En lo que tiene razón es en la caza mayor de diseño, al estilo Franco, en la que unos cuantos nuevos ricos, y no tan nuevos, asesinan vílmente a todo cuadrúpedo viviente (entre ellos nuestro elegido democráticamente Rey)

En línia

Dios nos libre del día de las alabanzas.

Hostalets de Pierola-Serra Alta 385m (Anoia)

A Teruel lo llevo en el corazón!

embat
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1737

Meteoboletaire

« Resposta #163 en: 19 Febrer de 2007, 14:51:42 »

Ara la darrera avui dematí mateix.
A Mallorca troglodites encara en tenim a punta pala i si no veniu i mirau.
Resulta que anava en bici per una camí públic de terra però que travessa una finca privada. Aquí tot funciona per diners i els propietaris de la finca, com que és de muntanya i no li poden treure el rendiment que treuen els hotelers que es carreguen l'illa han decidit crear una espècie de reserva de caça per la que fan pagar als caçadors 2000 euros a l'any per anar a caçar a les seves terres...han amollat cèrvos i tot. A Mallorca, collons, que no se de que cony viuran a l'estiu com no pintin de verd l'herba me pareix que ho passaran malament.
Idò res, que m'ha sortit un home vestit de verd estil rambo amb una escopeta de collons i una mica xulet. I m'ha dit que a veure que hi feia jo per allà (a un camí públic, te collons la cosa...) que jo feia renou amb la bici i que li espant la caça. Shocked
Què fas en un cas d'aquests joeeer, que el tio va armat el molt capullo...
Be, hem discutit una mica i el tio es pensa que perquè paga unes peles ja te dret a tallar camins.
No hagués estat millor dir-me més amablement que si me podia esperar un poc a que ell fes la seva?, per mi cap problema, com si es vol menjar una merda, però cony, un poc de respecte...
Res, que ja estic fart de caçadors i que a sobre te venen la moto de que si no fos per ells els animals i els boscos serien un desert. Va home va!!
En línia

El gran avantatge de tenir mala memòria és que pots divertir-te moltes vegades amb la mateixa cosa.
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3201

Termi-meteo... :P

« Resposta #164 en: 19 Febrer de 2007, 15:38:07 »

Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

Això... voldria dir...  Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

becader
Cumulus

Missatges: 145

« Resposta #165 en: 7 Juliol de 2008, 22:02:07 »

Avui he començat a llegir aquest foro.En seguida he parat perque les tonteries que dieu les tinc més que sentides.Enn altre foros ja he dit el que tenia que dir i intentar que veiessiu les coses d'una altre manera seria com predicar en el desert,teniu el cap tan quadrat que no entendrieu res.
Aneu-li amb aquests rollets tan guays,tan modernets,tan ignorants,tan dictatorials a la familia delibes(familia de caçadors empedernits i absolutament compromesos amb la natura,MOLT MÉS QUE NO PAS VOSALTRES!)
No val la pena continuar..
Pero aixo si.Em fa molta gràcia,vosaltres podeu dir les salvatjades que us doni la gana,con que es contra els caçadors i son tan dolents,doncs no passa res.En canvi si jo dic que sou uns ecologistes de salón i de pa sucat amb oli,que sou molt guays i modernets,que voteu al giliplles del Joan Herrera,un titafreda com vosaltres, i que quan us sento e venen ganes de vomitar del fàstic que m'arribeu a fer,llavors si,llavors tots us rasgareu les vestidures i direu la vostre gran frase lapidaria:Ets un fatxa!,quan aqui els unics fatxes dictatorials i resentits sou vosaltres i totes les vostres tonteries.Que us donguin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
En línia
Albert IB
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2351

« Resposta #166 en: 7 Juliol de 2008, 22:18:01 »

Crec que Hauries de dir el mateix endulcint el missatge. Fa un temps es va tancar un foro de política per missatges d´aquest estil.  Botó editar i tot arreglat.  I va ser una llàstima perquè era un èxit de tòpic.
En línia

becader
Cumulus

Missatges: 145

« Resposta #167 en: 7 Juliol de 2008, 22:49:25 »

Albert no fotis.Saps que a l'altre foro em comporto,intento explicar les coses bé,però això és massa,em crema per dins.
En línia
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 12688

Hi ha mòbils e iphone's.....

« Resposta #168 en: 8 Juliol de 2008, 00:06:32 »

Avui he començat a llegir aquest foro.En seguida he parat perque les tonteries que dieu les tinc més que sentides.Enn altre foros ja he dit el que tenia que dir i intentar que veiessiu les coses d'una altre manera seria com predicar en el desert,teniu el cap tan quadrat que no entendrieu res.
Aneu-li amb aquests rollets tan guays,tan modernets,tan ignorants,tan dictatorials a la familia delibes(familia de caçadors empedernits i absolutament compromesos amb la natura,MOLT MÉS QUE NO PAS VOSALTRES!)
No val la pena continuar..
Pero aixo si.Em fa molta gràcia,vosaltres podeu dir les salvatjades que us doni la gana,con que es contra els caçadors i son tan dolents,doncs no passa res.En canvi si jo dic que sou uns ecologistes de salón i de pa sucat amb oli,que sou molt guays i modernets,que voteu al giliplles del Joan Herrera,un titafreda com vosaltres, i que quan us sento e venen ganes de vomitar del fàstic que m'arribeu a fer,llavors si,llavors tots us rasgareu les vestidures i direu la vostre gran frase lapidaria:Ets un fatxa!,quan aqui els unics fatxes dictatorials i resentits sou vosaltres i totes les vostres tonteries.Que us donguin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Becader, no sé qui ets ni m'importa, i potser tenint raó amb el que dius, la merdegada com ho has escrit et desacredita.

Ara reporto això als moderatas, faré de xivato cabró per a que vomitis encara més (com tú dius).......
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

lucarr
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 14715

Booooomb !!!

« Resposta #169 en: 8 Juliol de 2008, 00:14:15 »

Albert no fotis.Saps que a l'altre foro em comporto,intento explicar les coses bé,però això és massa,em crema per dins.

Me parece que te estas pasando tres pueblos y como tu mismo has dicho si te comportas podrás seguir en el foro pero si sigues con esta actitud tendrás que buscar otro sitio para descalificar a la gente.

Tu mismo
En línia

Viladecans 620 mm anuales
Pàgines: 1 ... 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió