Autor
|
Tema: No ho soporto .... la cacera (Llegit 7213 vegades)
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3413

Termi-meteo... :P
|
Gongo, menos mal que la evolución es imparable y el neanderthalismo y el cromañismo van quedando atrás... espero... 
Por cierto, tengo unas hormigas en casa que se comen mi comida, que H de P que son! Y las abejas, menudas zorronas con ese aguijón! Y los perros de mis vecinos, que me ladran..., malditos HP!!! Y el canario de mi vecina, cantando hasta por la noche, pedazo de CBR...!!! Insectos, animales, todos unos HP!!! Exterminio ya!

|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 5842

|
Gongo, menos mal que la evolución es imparable y el neanderthalismo y el cromañismo van quedando atrás... espero... Por cierto, tengo unas hormigas en casa que se comen mi comida, que H de P que son! Y las abejas, menudas zorronas con ese aguijón!Y los perros de mis vecinos, que me ladran..., malditos HP!!! Y el canario de mi vecina, cantando hasta por la noche, pedazo de CBR...!!! Insectos, animales, todos unos HP!!! Exterminio ya!  Hombre, las dos :Bprimeras un poquito sí, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
embat
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1915

Meteoboletaire
|
Ara la darrera avui dematí mateix. A Mallorca troglodites encara en tenim a punta pala i si no veniu i mirau. Resulta que anava en bici per una camí públic de terra però que travessa una finca privada. Aquí tot funciona per diners i els propietaris de la finca, com que és de muntanya i no li poden treure el rendiment que treuen els hotelers que es carreguen l'illa han decidit crear una espècie de reserva de caça per la que fan pagar als caçadors 2000 euros a l'any per anar a caçar a les seves terres...han amollat cèrvos i tot. A Mallorca, collons, que no se de que cony viuran a l'estiu com no pintin de verd l'herba me pareix que ho passaran malament. Idò res, que m'ha sortit un home vestit de verd estil rambo amb una escopeta de collons i una mica xulet. I m'ha dit que a veure que hi feia jo per allà (a un camí públic, te collons la cosa...) que jo feia renou amb la bici i que li espant la caça.  Què fas en un cas d'aquests joeeer, que el tio va armat el molt capullo... Be, hem discutit una mica i el tio es pensa que perquè paga unes peles ja te dret a tallar camins. No hagués estat millor dir-me més amablement que si me podia esperar un poc a que ell fes la seva?, per mi cap problema, com si es vol menjar una merda, però cony, un poc de respecte... Res, que ja estic fart de caçadors i que a sobre te venen la moto de que si no fos per ells els animals i els boscos serien un desert. Va home va!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
El gran avantatge de tenir mala memòria és que pots divertir-te moltes vegades amb la mateixa cosa.
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3413

Termi-meteo... :P
|

Això... voldria dir...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
becader
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 303
|
Avui he començat a llegir aquest foro.En seguida he parat perque les tonteries que dieu les tinc més que sentides.Enn altre foros ja he dit el que tenia que dir i intentar que veiessiu les coses d'una altre manera seria com predicar en el desert,teniu el cap tan quadrat que no entendrieu res. Aneu-li amb aquests rollets tan guays,tan modernets,tan ignorants,tan dictatorials a la familia delibes(familia de caçadors empedernits i absolutament compromesos amb la natura,MOLT MÉS QUE NO PAS VOSALTRES!) No val la pena continuar.. Pero aixo si.Em fa molta gràcia,vosaltres podeu dir les salvatjades que us doni la gana,con que es contra els caçadors i son tan dolents,doncs no passa res.En canvi si jo dic que sou uns ecologistes de salón i de pa sucat amb oli,que sou molt guays i modernets,que voteu al giliplles del Joan Herrera,un titafreda com vosaltres, i que quan us sento e venen ganes de vomitar del fàstic que m'arribeu a fer,llavors si,llavors tots us rasgareu les vestidures i direu la vostre gran frase lapidaria:Ets un fatxa!,quan aqui els unics fatxes dictatorials i resentits sou vosaltres i totes les vostres tonteries.Que us donguin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2493

|
Crec que Hauries de dir el mateix endulcint el missatge. Fa un temps es va tancar un foro de política per missatges d´aquest estil. Botó editar i tot arreglat. I va ser una llàstima perquè era un èxit de tòpic.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
becader
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 303
|
Albert no fotis.Saps que a l'altre foro em comporto,intento explicar les coses bé,però això és massa,em crema per dins.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12877

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Avui he començat a llegir aquest foro.En seguida he parat perque les tonteries que dieu les tinc més que sentides.Enn altre foros ja he dit el que tenia que dir i intentar que veiessiu les coses d'una altre manera seria com predicar en el desert,teniu el cap tan quadrat que no entendrieu res. Aneu-li amb aquests rollets tan guays,tan modernets,tan ignorants,tan dictatorials a la familia delibes(familia de caçadors empedernits i absolutament compromesos amb la natura,MOLT MÉS QUE NO PAS VOSALTRES!) No val la pena continuar.. Pero aixo si.Em fa molta gràcia,vosaltres podeu dir les salvatjades que us doni la gana,con que es contra els caçadors i son tan dolents,doncs no passa res.En canvi si jo dic que sou uns ecologistes de salón i de pa sucat amb oli,que sou molt guays i modernets,que voteu al giliplles del Joan Herrera,un titafreda com vosaltres, i que quan us sento e venen ganes de vomitar del fàstic que m'arribeu a fer,llavors si,llavors tots us rasgareu les vestidures i direu la vostre gran frase lapidaria:Ets un fatxa!,quan aqui els unics fatxes dictatorials i resentits sou vosaltres i totes les vostres tonteries.Que us donguin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Becader, no sé qui ets ni m'importa, i potser tenint raó amb el que dius, la merdegada com ho has escrit et desacredita.
Ara reporto això als moderatas, faré de xivato cabró per a que vomitis encara més (com tú dius).......
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|