Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2006/2007 (Llegit 55743 vegades)
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19692

Un xic de Tramuntana
|
bueno bueno
quin soparet em vaig fotre ahir nit a base de calocybe gambosa i cama-secs riojanos 
ja posaré fotos , però els prats de per allà dalt teen una verdor exultant i estan a petar de bolets .
prop de 150mm en un més donen per a molt a uns 1000m d'alçada
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Avui m´han regalat camasecs i moixernons ...
ummm.... provinents de?  ? aqst cap de 7mana pujo a l'alta cerdanya. mirarem a veure si ja en surten... tot i que aquesta setmana hi ha nevat....  del Ripollés , cota 800 metres ... i aquest any foten goig, els camasecs , grossos i olorosos, no com fa un parell de temporades, secs i asquerosos, a part que fa dos anys ni en varen sortir a les camasequeres de serra cavallera... ja veig que avises......  el dilluns fas festa kamakil tu ...
encara no es segur, però podriem anar a veure alguna moixarnera, no ...
estic pendent d´un client de Barcelona, si hi es o no hi es....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8544

|
a barcelona es festa i jo en faig, el que no sé si hi estaré o no... ja et diré quelcom
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2709

|
Camasecs a serra cavallera.... farem una truita.
: ) salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 129

|
El cap de setmana passat, a província de Terol, tocant a Guadalajara... una caixa de fruita plena de moixernons i la cistella plena plena de camasecs. Quina diferència, mare de Déu, amb la muntanya aquí a casa nostra... cada dia plovent, fins i tot va caure una pedregada suau que no va fer mal perè que va empapar el terre, que ja estava ben xop. No cal dir com n'estava, de ple de bolets.
Nosaltres, que estàvem ben verges en tema de bolets de primavera, vam aprofitar l'estada (era una trobada micològica) per estrenar-nos amb carreretes, moixernons i múrgoles, i ben estrenats!
També vam aplegar els primers ceps de la temporada, concretament Boletus pinophilus, que tenen el barret més vermellós.
|
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 129

|
Una foto amb la recolecta que vam fer entre 4 adults i 2 nens... i una altra amb un cep ben maco 
|
|
|
|
|
|