Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2006/2007 (Llegit 55722 vegades)
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 129

|
Més fotos... per que veieu que ple que estava, de bolets de greix... ull amb aquests, no són comestibles, però mentre surtin aquests podeu trobar múrgoles a prop.
La segona foto és d'un peu de rata preciós que també va anar al cistell 
|
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Ahir, pel Montseny, el bosc està preciós... no trobes coses a tot arreu, però sí que hi pots trobar si busques ben buscat 
Això sí, els senglars han fet feina, si no fos per ells (ep, que hi tenen tot el dret i més que nosaltres) crec que haguéssim omplert el cistell. En canvi, vam agafar prop de quart de quilo entre blavets i llores verdes. Fins i tot un petit cep de l'espècie B. aestivalis.
Si acompanya el temps, en res poden començar a sortir les espècies que toquen, per temporada, i de valent.
|
|
|
|
|
|
|
Sunami
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 204
|
nipnip fas enveja...
Divendres al matí a la serra del poble, 1600 msm a tocar del Pont de Suert, 1 K de moixarróns i una safata de carreretes. Dissabte a la tarda hi vaig tornar, pero l'aire de port ho havía espatllat tot. La tramuntana ho seca tot. Maleït aire de port. Només un platet de carreretes. M'he posat moreno, aixó sí.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
frankie
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 573

|
ondia tu, quines "afotos"!! Avui pujare les meves d'aquest cap de setmana, encara que no fan tan goig: 
ara be, si que vaig collir una quinzena de camperols, d'una mida ideal (de 3 a 7 cm). Els exemplars vells els varem desestimar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
frankie
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 573

|
una foto parcial de la collita de divendres.... ara trigare a tornar a pujar... pero per sant joan, espero poder collir ja algun cep
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8544

|
ahir vaig sopar carpacio de Cep i vedella i avuí menjjaré pollastre amb Russula cyanoxantha
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8544

|
si volem ser puristes, carpaccio de vedella amb ceps tellats fins estil carpaccio de vedella........
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Bigstorm, entenc que aquests ceps i cualgres que esmentes són collits d'ara, no? 
Vinga, dóna alguna pista, per poques que siguin 
Dani
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|