Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2006/2007 (Llegit 55771 vegades)
|
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2709

|
Ironboletaire 2007 – Segona temporada - Etapa 1
Bones a tots
Avui Diumenge en Remença i l´Olotí hem anat a fer la primera Ironboletaire d´aquest any. S´ha sortit de 1100 metres del poblet de Setcases a les 7:45 del matí amb l’objectiu de tocar el cim del Costabona a 2400 metres.
S´ha pujat a bon ritme i amb una capa de núvols que ens protegia del sol. Arribant al peu del Costabona un parell d´hores més tard. La pujada ha estat frenética i s´ha tocat congestes de Neu. S´ha arribat a Setcases a les 3:30 contant 7 hores de marxa efectiva a bon ritme i sota sol de justicia. L´esforç ha estat important, especialment per Remença qui va competir ahir 100km de bicicleta de carretera a Tarragona.
Durant l´excursió hem tingut la oportunitat de collir una colla de Camasecs i atenció……..
EL PRIMER CEP PIRINÀIC DE LA TEMPORADA!!!! 
(que nosaltres tinguem coneixement és el primer... oeoeoeo !! : D )
No cal dir que ha fet molta il.lusió i sorpresa, ja que tot i saber que aquella zona és de les primeres on es fan ceps, no esperavem trobar-los a dia 10 de juny. Aquí passem la foto. L´altura aproximada uns 1600 metres, zona humida i poc assolellada.
Convido a qui en tingui ganes a les següents edicions de les Ironboletaires. Cal saber patir una mica. : ) Podeu trobar el resum de les edicions de l´any passat en aquest mateix tòpic... buscant.
S´ha donat el tret de sortida!!!!! Bona sort a tots i ens veiem a la pròxima.
Remença a l´esquerre - Olotí a la dreta.
|

a20.JPG (144.78 KB, 820x615 - vist 146 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8544

|
bona caminada, no està mal.....no és el primer cep que es cull aquest any al pirineu ni fora d'ell i tampoc és res extrany trovar-los en aquestes dates...el que pasa és que els darrers dos anys han sigut dolentísims a la primavera..... però és habitual al montseny, guilleries i sobre tot el piri oriental on un any normal, com aquest sovintejan les tempestes...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8544

|
per cert a simple vista sembla un Boletus pinophilus
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
frankie
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 573

|
ondia, quina caminata que us heu fotut.... Espero que hagueu trobat el cep a la tornada i així heu arribat mes contents...
jo fins a sant joan o el cap de setmana despres no provare sort....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 129

|
Avui Diumenge en Remença i l´Olotí hem anat a fer la primera Ironboletaire d´aquest any. S´ha sortit de 1100 metres del poblet de Setcases a les 7:45 del matí amb l’objectiu de tocar el cim del Costabona a 2400 metres.
S´ha pujat a bon ritme i amb una capa de núvols que ens protegia del sol. Arribant al peu del Costabona un parell d´hores més tard. La pujada ha estat frenética i s´ha tocat congestes de Neu. S´ha arribat a Setcases a les 3:30 contant 7 hores de marxa efectiva a bon ritme i sota sol de justicia. L´esforç ha estat important, especialment per Remença qui va competir ahir 100km de bicicleta de carretera a Tarragona.
Caram nanos! Quina sana enveja! I és que no hi ha res com ser jove 
Ironboletaire 2007 – Segona temporada - Etapa 1Durant l´excursió hem tingut la oportunitat de collir una colla de Camasecs i atenció…….. EL PRIMER CEP PIRINÀIC DE LA TEMPORADA!!!!  (que nosaltres tinguem coneixement és el primer... oeoeoeo !! : D ) No cal dir que ha fet molta il.lusió i sorpresa, ja que tot i saber que aquella zona és de les primeres on es fan ceps, no esperavem trobar-los a dia 10 de juny. Aquí passem la foto. L´altura aproximada uns 1600 metres, zona humida i poc assolellada. Ja t'ho dic jo, que fa il·lusió Que tot i que em vam caçar algun, fa dues setmanes a Terol, segueixo somiant despert amb el gust dels ceps. Tinc un mono! 
Convido a qui en tingui ganes a les següents edicions de les Ironboletaires. Cal saber patir una mica. : ) Podeu trobar el resum de les edicions de l´any passat en aquest mateix tòpic... buscant.
S´ha donat el tret de sortida!!!!! Bona sort a tots i ens veiem a la pròxima.
Remença a l´esquerre - Olotí a la dreta.
De debò que m'apuntava sense pensar-m'ho, però les obligacions familiars són les que són. Si mai es presenta l'ocasió i no us faig nosa, podeu estar segurs que tindríeu un participant més! El que feu és precisament el meu somni, de fet estic desitjant que els crios tinguin l'edat suficient per començar a fer bestieses d'aquestes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Aquest cap de setmana, al Montseny. La muntanya estava més seca, ha fet massa calor durant varis dies, i no sembla que vulgui anar a menys 
Bàsicament tot el que vam trobar de bo eren llores. Cap cep, si bé la setmana anterior n'havíem vist, encara que estiguessin passats.
Això sí, quan vam trobar la zona bona, crec que haguéssim pogut omplir el cistell... si el 90% dels bolets no estiguessin cucats 
Vam trobar tres o quatre erols de llores, el que passa que en vam poder aprofitar ben poques. Si hi haguéssim estat tres dies abans... Això sí, l'excursió i la sessió de fotos va ser fantàstica, això no ens ho treu ningú 
Dani
|
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Més fotos de les llores, o crualgues, que vam trobar dissabte passat.
|
|
|
|
|
|