Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8430

|
tres dies abansvaig omplir el cove de llores i ceps...i no pasats.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 115

|
És el que té poder sortir entre setmana... el que jo donaria per poder-ho fer... 
Temps al temps, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8430

|
bè vaig aprofitar que tenia que anar aprop per treball i m'era igual tornar per una banda o l'altre una vegada vaig acabar la feina.......
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 115

|
El que nosaltres ens vam trobar com a sorpresa d'última hora va ser un eriçó, crec que estava estabornit per la calor... El vam agafar i el vam dur a l'oficina del Parc, per que el recuperessin...
No cal dir com s'ho van passar els nens, amb aquest imprevist 
Dani
|
|
|
|
|
|
|
camagroc
Estrat

Desconnectat
Missatges: 19
|
malats del bolet, tinc una pregunta i ja posaré les fotos per resoldre l´incògnita...
he anat a caçar bolets el dilluns i m´he trobat un pebrassos déu ni do,però ben bé penso que no ho són,ja que son més aviat surenc i quan es mustien es posen grocs.
si mes no m´agradaria que algú em treiés de dubtes per si m´els menjo o bé no hi ha perill.
gràaaaaaaacies!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2605

|
Aquest diumenge anirem amb la xicota a donar el vol..... potser a passejar per serra cavallera o lloc proper. Ja informaré.
Això comporta un gran dubte.... Que farè dissabte? Estic intentant organitzar caminada (light) amb amics però sembla que aquest cop no hi ha massa èxit.
Idees? Algú vol fer una caminadeta o una ironboletaire el dissabte?
Boira: La Garrotxa és terra aspre i de la mala petja... no es fan bolets a la nostra comarca ; ) i segur que els moixernons eren de força lluny... (ja parlarem) ... t´apuntes a caminar dissabte?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
Han sortit rossinyols
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
Ironboletaire 2007 – Segona temporada - Etapa 2 - (light)
Bones companys!
Aquest cop hem estat la Neus i l´Albert (Olotí) els qui hem fet la segona edició de l´ironboletarie d´aquest any i tenim alguns dubtes a consultar amb els professionals.
S´han trobat 1 plat de moixernons, 1 plat de camasecs 
i 1 plata de..... .... diriem que són xampinyons/camperols però no ho sabem del tot segur. Són blancs i testos, fan un color rosat quan els talles i sembla que les lamines són rosades/blanques de joves i més negres/marrons de vells.... quan son joves tenen un tel a sota les làmines de color blanc que perden al fer-se grans. El bolet del barret es estriat.
Agraïriem un cop de mà en la seva identificació : )
Ajuntem fotos per a facilitar-la.
Salut i ironboletaires!!!
|

foto1.jpg (158.15 KB, 773x580 - vist 147 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|