Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2006/2007 (Llegit 55727 vegades)
|
Deividson
Cumulus Congestus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 1245

FeEl tHe MoUnTaIn..
|
buenasss, hoy en media hora casi una bolsa de camagrocs, algunos están algo secos y tengo la duda de si los podré comer. Podridos y mala pinta no tienen. Bigstorm una ayudita please! No he cogido más porque se me hacía de noche que si no me inflo. Esta otra creo que es una LLENGUA de BOU, corregidme si me equivoco, además no hay confusión posible con especies parecidas tóxicas. 
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Deividson
Cumulus Congestus

Connectat
Gènere: 

FeEl tHe MoUnTaIn..
|
de todas formas creo que con este viento y el frío se acabó la temporada, estos son los últimos dias.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
wallace
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13

|
Hola
crec que tens raó, és una llengua de bou (o agulletes) i la temporada s'acaba...
Encara hi ha molt camagroc a la costa. Ahir i avui he trobat rovellons (no havia trobat en els últims anys), carlets, xampinyons, crec que una llenega...
Poca cosa ja però no les trobava mai en anys anteriors. El que crec que si pot trobar-se són camagrocs fins nadal si no fa gaire fred. El meu pare els collia fins nadal a Colserola.
Salut :-)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Deividson
Cumulus Congestus

Connectat
Gènere: 

FeEl tHe MoUnTaIn..
|
buenasss, hoy en media hora casi una bolsa de camagrocs, algunos están algo secos y tengo la duda de si los podré comer.  Podridos y mala pinta no tienen. Bigstorm una ayudita please! No he cogido más porque se me hacía de noche que si no me inflo. Esta otra creo que es una LLENGUA de BOU, corregidme si me equivoco, además no hay confusión posible con especies parecidas tóxicas.  buena saca de camagrocs...pero a ver si no vamos con bolsas...y si vais no me lo diagais que me pongo de mala leche  lo segundo si parece una llega de bou...... Hola
crec que tens raó, és una llengua de bou (o agulletes) i la temporada s'acaba...
Encara hi ha molt camagroc a la costa. Ahir i avui he trobat rovellons (no havia trobat en els últims anys), carlets, xampinyons, crec que una llenega...
Poca cosa ja però no les trobava mai en anys anteriors. El que crec que si pot trobar-se són camagrocs fins nadal si no fa gaire fred. El meu pare els collia fins nadal a Colserola.
Salut :-)
precticament fins al gener si no fa massa vent s'en poden trovar... gracias por la rápida respuesta big. yo no llevo bolsa nunca pero es que fui solo un ratito a patear por la montaña, y claro llevaba la bolsa de deporte. Entiendo que no es bueno hacerlo así.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8544

|
a parte de lo que pueda ser por le tema de que las esporas se repartan etc....es que con la bolsa de plástico, las setas llegan destorzadas...como encuentres muchas, por ejemplo agulletes....a casa llegas con pure de setas....
PD. Todos hemos utilizado alguna vez el recurso de la bolsa, pero es mejor evitarlo, si se puede...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
desferracavalls
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 113
|
Avui he fet uns dos kilets de rovellons,pero congelats,estaven durs com una pedra.Havia neu i tot, ah si ,al Port de Caro
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8544

|
jo encara he trobat avuí un parell de Rossinyols recent sortits....i estic segur que en el bosc on he anat, les glaçades ja son habituals...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
manel
Fractocumulus