Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
22 Novembre de 2008, 02:26:16
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Temporada boletaire 2006/2007
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 ... 190 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Temporada boletaire 2006/2007  (Llegit 55735 vegades)
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 8544

Re: Temporada boletaire 2006/2007
« Resposta #130 en: 8 Febrer de 2006, 08:49:38 »

Cagon la leche........... Si hubiera pillao 4 níscalos se los hubiera echado al guiso de costillas, vino y patatas que se curró ayer la Canti................... Uuuummmmmmmmmm.......... estaba delicioso...................

Con 4 níscalos troceados ya hubiera sido de "Premio gastronómico".................. Grin Grin Grin

Sluuuurrrrpppppppppppppp...............Tongue Tongue Tongue Tongue

Grin
si los tuvieras en conserva casera, congelados etc, como los tengo yo, no tendrías esas fustraciones invernales.... Grin Grin Grin Grin
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #131 en: 8 Febrer de 2006, 14:31:08 »

Va collons Bigs, obre la temporada 2006  Cool Cool Cool Cool, que aquest any si...

Per els meus territoris hi han marçots o que??? ...

En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #132 en: 8 Febrer de 2006, 15:12:26 »

Els Marçots es fan en boscos de pí en terreny àcid, alguns del llocs típics a Catalunya son la Molina, Sant Joan de L'erm i uns boscos concrets del Montseny.....

Encara haurem d'esperar un temps per anar-los a buscar...ara están sota mitg metro de neu.... Grin

PD: has fet servir una foto feta pel presi de l'assosiació miològica a la que estic associat  Wink, un molt bon micòleg i encara millor persona...
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #133 en: 8 Febrer de 2006, 15:16:49 »

Els Marçots es fan en boscos de pí en terreny àcid, alguns del llocs típics a Catalunya son la Molina, Sant Joan de L'erm i uns boscos concrets del Montseny.....

Encara haurem d'esperar un temps per anar-los a buscar...ara están sota mitg metro de neu.... Grin

PD: has fet servir una foto feta pel presi de l'assosiació miològica a la que estic associat  Wink, un molt bon micòleg i encara millor persona...

que vol dir terreny àcid??? ...
En línia

Since 1909
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #134 en: 8 Febrer de 2006, 15:22:07 »

que vol dir terreny àcid??? ...
el contrari de bàsic      Grin

conyes a part, es la constitució del terra del nivell de pH que te, em sembla recordar que la zona àcida pel Ripollès comença al marge Oest del riu Ter i bona part de la Cerdanya ho es....de totes formes el llevantada t'ho drià més clar això...
En línia
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2709

« Resposta #135 en: 13 Febrer de 2006, 20:04:54 »

Estic buscant informació sobre les murugules. La veritat és que tot i l´any passat a casa en vam trobar  una mica de quasualitat no en sabem gaire dels bolets de primavera.

Com ho veus bigstorm? Quan ens cal esperar per la garrotxa? Comencen a zones baixes i van pujant a zones altres o a l´inversa?  això de buscar bolets a la primavera em trastoca una mica : )

Quin tipus d´arbre?  he llegit freixes en zona de ribera.... m´he quedat força igual... : )

salut i gràcies
En línia
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #136 en: 14 Febrer de 2006, 00:17:20 »

jeje...es un bolet força extrany....el pots trobar en boscos de ribera....però tambè en alzines i a pins a alta muntanya i el seu paradis son els boscos cremats l'any anterior.....l'any passat en vaig trobar i va ser l'unic lloc, a les planes d'Hóstoles, i fa dos anys al parc de Sant Llorenç del Munt, als boscos cremats, es van collir a kilos, jo en vaig agafar uns 10 kg frescos....demà posarè més info.... Wink
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #137 en: 14 Febrer de 2006, 11:02:12 »

jeje...es un bolet força extrany....el pots trobar en boscos de ribera....però tambè en alzines i a pins a alta muntanya i el seu paradis son els boscos cremats l'any anterior.....l'any passat en vaig trobar i va ser l'unic lloc, a les planes d'Hóstoles, i fa dos anys al parc de Sant Llorenç del Munt, als boscos cremats, es van collir a kilos, jo en vaig agafar uns 10 kg frescos....demà posarè més info.... Wink

Doncs ho tenim cardat per aquí Olotí ....  Undecided Undecided Undecided Undecided fa anys que no es crema res ...
En línia

Since 1909
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #138 en: 14 Febrer de 2006, 11:17:01 »

Doncs ho tenim cardat per aquí Olotí ....  Undecided Undecided Undecided Undecided fa anys que no es crema res ...
donç teniu sort...no fa gaire gràcia collir-los en mitg de cendres i res més quan saps que uns mesos enrera allò era un bosc ben ple de vida.... Undecided
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #139 en: 14 Febrer de 2006, 11:28:23 »

donç teniu sort...no fa gaire gràcia collir-los en mitg de cendres i res més quan saps que uns mesos enrera allò era un bosc ben ple de vida.... Undecided

si, de fet, si, ara, que una cremadeta de sotabosc no l´hi aniria gents malament , que els boscos vessant Garrotxa ja sembla la selva amazonica... 
En línia

Since 1909
Pàgines: 1 ... 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 ... 190 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió