Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2006/2007 (Llegit 55774 vegades)
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8544

|
si los tuvieras en conserva casera, congelados etc, como los tengo yo, no tendrías esas fustraciones invernales....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Els Marçots es fan en boscos de pí en terreny àcid, alguns del llocs típics a Catalunya son la Molina, Sant Joan de L'erm i uns boscos concrets del Montseny.....
Encara haurem d'esperar un temps per anar-los a buscar...ara están sota mitg metro de neu.... 
PD: has fet servir una foto feta pel presi de l'assosiació miològica a la que estic associat , un molt bon micòleg i encara millor persona...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2709

|
Estic buscant informació sobre les murugules. La veritat és que tot i l´any passat a casa en vam trobar una mica de quasualitat no en sabem gaire dels bolets de primavera.
Com ho veus bigstorm? Quan ens cal esperar per la garrotxa? Comencen a zones baixes i van pujant a zones altres o a l´inversa? això de buscar bolets a la primavera em trastoca una mica : )
Quin tipus d´arbre? he llegit freixes en zona de ribera.... m´he quedat força igual... : )
salut i gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
jeje...es un bolet força extrany....el pots trobar en boscos de ribera....però tambè en alzines i a pins a alta muntanya i el seu paradis son els boscos cremats l'any anterior.....l'any passat en vaig trobar i va ser l'unic lloc, a les planes d'Hóstoles, i fa dos anys al parc de Sant Llorenç del Munt, als boscos cremats, es van collir a kilos, jo en vaig agafar uns 10 kg frescos....demà posarè més info....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
jeje...es un bolet força extrany....el pots trobar en boscos de ribera....però tambè en alzines i a pins a alta muntanya i el seu paradis son els boscos cremats l'any anterior.....l'any passat en vaig trobar i va ser l'unic lloc, a les planes d'Hóstoles, i fa dos anys al parc de Sant Llorenç del Munt, als boscos cremats, es van collir a kilos, jo en vaig agafar uns 10 kg frescos....demà posarè més info....  Doncs ho tenim cardat per aquí Olotí ....  fa anys que no es crema res ... donç teniu sort...no fa gaire gràcia collir-los en mitg de cendres i res més quan saps que uns mesos enrera allò era un bosc ben ple de vida....  si, de fet, si, ara, que una cremadeta de sotabosc no l´hi aniria gents malament , que els boscos vessant Garrotxa ja sembla la selva amazonica...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
|