Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2006/2007 (Llegit 55770 vegades)
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5752

Triumfal!!!
|
Encara queden bolets?
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm Setembre: 28,2 mm Octubre: 111,1 mm Novembre: 34 m --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 568,3 mm 2005: 555,5 mm 2000: 583,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 539,6 mm 2003: 578,0 mm 1998: 569,0 mm
|
|
|
|
|
Deividson
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1245

FeEl tHe MoUnTaIn..
|
bones, com jo no passo del Rovellons vui que em digueu que son aquestes de la foto que vaig agafar només per curiositat (alguna em sona..) .  Per internet es dificil buscar alguns. Al emule sembla que hi ha tema. 
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
torcano
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 1
|
Hola:
Ayer estuve en la zona de Titaguas (Valencia) en unas jornadas micológicas, pero la parte de identificación (por la cantidad de gente que éramos) fue un poco floja. Me dijeron(participantes como yo, no los técnicos) que la seta que aparece en la foto es comestible, pero con las guías no he podido llegar a una conclusión clara. Me pódeis indicar de que seta se trata? Por cierto, había muy pocas setas (clases y cantidad)
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Deividson
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1245

FeEl tHe MoUnTaIn..
|
gracies Bigstorm, en el emule hi ha un programa identificador de Bolets.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Robert de Vilanova
Estrat

Desconnectat
Missatges: 35
|
Doncs jo i un amic vam anar a la zona de Tremp, a les muntanyes mitjes del Pallars Jussà, no teníem intenció de collir bolets, sino de pujar al Sant Corneli, però vam prdre el camí tot just començar a pujar, ens vam ficar pel mig del bosc, i hi havia bolets a dojo, incloent molts rovellons en bon estat. Per aquesta zona no hi passa molta gent, els boscos estan gairebè verges de gent i els bolets poden acabar tot el seu cicle vital, no hi ha ningú per collir-los. En vam fer uns 3 kg, i ho vam deixar prque ja no ens cabien a les boses. Si passeu per boscos on no hi vagi gaire gent, no cal que sigui a Tremp, hi ha moltes mes possibilitats de trobar bolets.Tota la penya va a Berga i el Ripollès, com si només n'hi haguèssin allà. Be, ells s'ho perden. Bona collita!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8544

|
Evidentment encara queden zones verges..però cada vegada menys....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|