Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2709

|
Confirmat!! Es pot fer una Ironboletaire normaleta per dissabte abans de la revetlla 
Pensava deixar el cotxe a Vallter i pujar a fer algun pic. Qui vulgui ja ho sap... missatge privat o mail albertcorreu@hotmail.com : ) Sortire/m d´olot de bon matí.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
Confirmat!!  Es pot fer una Ironboletaire normaleta per dissabte abans de la revetlla  Pensava deixar el cotxe a Vallter i pujar a fer algun pic. Qui vulgui ja ho sap... missatge privat o mail albertcorreu@hotmail.com : ) Sortire/m d´olot de bon matí. M'estàs fent agafar ganes !!! No sé si estarem al Vallès o al Cabrerès, però ho comento a la família i miro de dir algo a la nit o demà a primera hora. (Hauria de ser una pujada tranquila doncs aquest hivern no hem fet res i estem una mica rovellats) Molt bé! El taga des de sant martí d´ogassa es una caminada assequible i molt bonica. O el puig estela.... Cap a vallter ja són més dures. : ) A serra cavallera malgrat el mal temps d´aquesta setmana alguna cosa es pot trobar.
Jo aniré al pirineu dissabte el matí... tant si he d´anar sol com acompanyat... així que qui vulgui ja ho sap : )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2546

|
Confirmat!!  Es pot fer una Ironboletaire normaleta per dissabte abans de la revetlla  Pensava deixar el cotxe a Vallter i pujar a fer algun pic. Qui vulgui ja ho sap... missatge privat o mail albertcorreu@hotmail.com : ) Sortire/m d´olot de bon matí. M'estàs fent agafar ganes !!! No sé si estarem al Vallès o al Cabrerès, però ho comento a la família i miro de dir algo a la nit o demà a primera hora. (Hauria de ser una pujada tranquila doncs aquest hivern no hem fet res i estem una mica rovellats) Molt bé! El taga des de sant martí d´ogassa es una caminada assequible i molt bonica. O el puig estela.... Cap a vallter ja són més dures. : ) A serra cavallera malgrat el mal temps d´aquesta setmana alguna cosa es pot trobar. Jo aniré al pirineu dissabte el matí... tant si he d´anar sol com acompanyat... així que qui vulgui ja ho sap : ) Em sembla que no aniràs sol
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
Molt bé! 
Jo ara tiro cap Olot (estic a girona). A la nit tornaré a conectar. NO tinc problemes per hora ni per lloc així que com vulguis.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 129

|
Espero que la Ironboletaire hagi anat d'allò més bé. Jo ho tenia magre aquest cap de setmana... 
Hi haurà més oportunitats...
Us adjunto una foto del cap de setmana passat, el meu fill gran (6 anyets) imitant al seu pare fent fotos de tot el que tenia forma de bolet 
Dani
|
|
|
|
|
|
|
frankie
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 573

|
Espero que la Ironboletaire hagi anat d'allò més bé. Jo ho tenia magre aquest cap de setmana...  No va ser Ioronboletarire, sinó que es va desviar cap a les alçades i els pedrots: http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,18111.0.html(el poc que vam mirar el bosc, res de res) ei, ben parides les fotos. Aqui dalt pocs bolets.... 
Jo vaig tenir una mica de sort. Dissabte vaig plegar 6 CEPS preciossos (BOLETUS EDULIS)!! També hi havia (que no vaig plegar), bolets de tinta i mollerics. Alçada, 2200-2400 metres. Caminada, 1,30h. Font-Romeu. A mes, vaig trobar un parell de cabirols preciossos en mig del bosc. L'any passat em va sortir un cervol també. Es el que te anar sol, no fas soroll i els animals et fan companyia...
Diumenge vaig tonar-hi, amb un vei, pero cap a una altra banda, a sota Cambra D'Assa. 1 Cep i 5 mataparents. També vam trobar les primeres amanitas phalloides (un clap amb 6 o 7). Be, vaig trobar un segon cep, però nomes tenia el peu. La vaca s'havia fotut el barret. Com a minim el peu estava perfecte!
A veure si puc pujar les fotos aquesta setmana.
Apa, records a tots que això ja ha començat!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|